Vooral alles eromheen. Vind haar zelf wel ok hoorquote:Op zondag 7 januari 2024 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ben ik de enige bij wie Leerdam altijd in de irritatiezone zit?
Dank voor de herinnering Adriaantje!quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:38 schreef Nober het volgende:
Bassie & Adriaan - Een schat aan herinneringen
[..]
Zondag 7 januari, 18:09, NPO1 en een dag later op 2doc
Ben jij van de verkeerde kant?quote:Op zondag 7 januari 2024 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik denk ook dat ze veel aardiger is dan wat haar imago doet vermoeden. Maar dat imago is dan ook wel behoorlijk irritant inderdaad.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Vooral alles eromheen. Vind haar zelf wel ok hoor
Ik dacht dat hij er elke wedstrijd zou zijnquote:Op zondag 7 januari 2024 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haar eyeliner is echt heel lelijk.
Verder niet zoveel last van Leerdam als Jake Paul er niet is.
Ik weet niet eens wat een irritatiezone is.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat mag.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over een paar jaar Lil kleined door die tokkieAmerikaan.
Gewoon dreigen dat Jake wel even een bakkie met Bert gaat doen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Bert begint er de volgende keer gewoon weer over hoor.
En, als het uitkomt, anders Jutta wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Bert begint er de volgende keer gewoon weer over hoor.
Het circus gaat nu naar Noord-Amerika, nog meerdere wedstrijden om de hoek voor de boegquote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er elke wedstrijd zou zijn
Denk dat de NOS Bert binnenkort ook wel naar Jake's bokspotjes stuurt.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gewoon dreigen dat Jake wel even een bakkie met Bert gaat doen.
Ik vind haar in interviews altijd wel leuk, daarbuiten merk ik er niet zoveel van.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze veel aardiger is dan wat haar imago doet vermoeden. Maar dat imago is dan ook wel behoorlijk irritant inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |