Ohh, het ging om haar uiterlijk.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind haar gruwelijk overschat qua uiterlijk.
Ja ik verder ook hoor.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind haar in interviews altijd wel leuk, daarbuiten merk ik er niet zoveel van.
Ze er om laten lopen lijkt me ook zo wat.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:11 schreef Em31 het volgende:
Maarja kunnen ze dat nu nog doen, ze er om laten rijden?
We kunnen het proberenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze er om laten lopen lijkt me ook zo wat.
Maar ik vermaak me ook wel met dat modelletje-gedoe.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:11 schreef pietkanarie het volgende:
Het poseeer-gedeelte zou voor mij niet hoeven maar het ergert me niet.
Ze komt aardig over en ik vind haar ambities en stressbestendigheid inspirerend.
Beune voor mij niet zo maar Schouten wel ja. Maar ik vind De Jong eigenlijk al jaren de knapste (ondanks de lippenstift hoor).quote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef Em31 het volgende:
Ik vind eigenlijk een Irene Schouten of Joy Beune veel knapper, maar goed dat zal smaak zijn.
quote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef hhh38 het volgende:
Is er een Guinness World Record voor vaakst zingen van het volkslied in 1 weekend?
Van geen van die drie word ik warm.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:12 schreef Em31 het volgende:
Ik vind eigenlijk een Irene Schouten of Joy Beune veel knapper, maar goed dat zal smaak zijn.
Voor mij Ans Schut.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:15 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik ben zo oud dat mijn eerste schaats-crush Tonny de Jong was. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |