Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Tevens bolkI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:13 schreef Harrie het volgende:
ik ga eerst maar eens ff een zending richting het riool zenden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:13 schreef Harrie het volgende:
ik ga eerst maar eens ff een zending richting het riool zenden![]()
![]()
![]()
nicequote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep grote berg bevor
ik in de kerk was![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep grote berg bevor
ik in de kerk was![]()
![]()
Ja ik ga zo boodschappen doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
en middag kipvoet gegeten met
puree, salat niet zo als jou niks
Maar ze zijn nog steeds bezig met tv![]()
![]()
leuk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:19 schreef mario390 het volgende:
daar spelen vandaag Bands
[ afbeelding ]![]()
je moet erst zo laat inkopen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ga zo boodschappen doen.
Maar ze zijn nog steeds bezig met tv![]()
Zo even wat lekker vlees in de pan doen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Eetse alvastquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:21 schreef drakin het volgende:
Zo even wat lekker vlees in de pan doen![]()
Is zo weer voorbij.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
soms lat ik de zender nach de
top 2000 nog dagjes lopen nu is
het bijna al en week![]()
Dankjequote:
Het was een beste koe, ben nog lang niet door het vlees heenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vriezer vol?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Dankje
Het was een beste koe, ben nog lang niet door het vlees heen![]()
Maakte hij een fout?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kom niet toe, ik moet nog
wat uren terugkijken
ook de fouutje van murad![]()
Ik lust alles nu welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vind kipdoner lekkerder of kalkoenshoarma vind ik wel lekker![]()
![]()
Ah oke..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep hij draaide happy new year van abba
en dann en foute lied![]()
![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
snap ik ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had dat bij kijken niet metgekregt
deswegen will ik dat terugkijken![]()
Ik heb eigenlijk meer vriezer nodigquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waar een hele koe in past?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer vriezer nodig![]()
Telegraaf is een waardeloze krant.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
het staat ook op telegraaf![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-en-stilte-op-zender![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:30 schreef Harrie het volgende:
Ik ga jullie even verlaten mensenhet is gedaan met de rust hier tot straks maar weer
Mazi![]()
![]()
Ooit had ik een half lam, dat nam echt mega veel ruimte inquote:
Nee een hele koe is me echt te veel, een 8e kan zelfs nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ff bezig nu
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ooit had ik een half lam, dat nam echt mega veel ruimte in
Nee een hele koe is me echt te veel, een 8e kan zelfs niet![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarschijnlijk een kippenbout (bij de vleugel) en geen kippenvoet. Want daar zit weinig vlees aan en is voornamelijk om soep van te trekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
en middag kipvoet gegeten met
puree, salat niet zo als jou niks
mariosplaining ftw![]()
Yeahhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Top of the popsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nu boodschappen doenquote:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles werkt nog zei ik vanmorgen nog tegen mezelf onder de douche![]()
![]()
nee kipbenen en kipborstquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kippenbout (bij de vleugel) en geen kippenvoet. Want daar zit weinig vlees aan en is voornamelijk om soep van te trekken
mariosplaining ftw
heb ook nog vor avond in koelkast![]()
Doe maar voor de winkel dicht isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan heb je nog heel even.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die sluit 20 uur gelukkig. Of 22 uur zelfsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kippenbenen, ja, geen vleugel. Deze bedoel jequote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kipbenen en kipborst
heb ook nog vor avond in koelkastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en niet dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar even onder spoilers, niet iedereen houdt van rauw kippenvlees![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
kippenbenen, ja, geen vleugel. Deze bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en niet dezeja been, en borststückSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar even onder spoilers, niet iedereen houdt van rauw kippenvlees![]()
Kippenpoten noemen we dat hier.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar wat gebeurd als in nederland
en duitser kipbeen met voeten verwisselt?
kregt hij dann de voeten ?![]()
![]()
![]()
Hier in Nederland heet dat kippenpoten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:48 schreef mario390 het volgende:
ja maar wat gebeurd als in nederland
en duitser kipbeen met voeten verwisselt?
kregt hij dann de voeten ?![]()
![]()
Ik noem dat kippenbout, maar dat is eigenlijk de poot en de dij.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in Nederland heet dat kippenpoten.
Als je hier om de kippenvoeten vraagt, dan krijg je die ook. Want mensen koken er wel mee![]()
Nu wel zin in een halve kipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik noem dat kippenbout, maar dat is eigenlijk de poot en de dij.
Als je hier om de kippenvoeten vraagt, dan krijg je die ook. Want mensen koken er wel mee![]()
kloptquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
en drumstick is toch
vor drums spelen![]()
![]()
Lekker. Heb ik eigenlijk nog unooit zelf gemaaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn drumsticksquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kippenpoot alleen dit isNaja, iedereen haalt het door elkaar
![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is in ieder geval kipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
maar dat wordt ook wel drumstick genoemd. Gooi het maar in mijn pet![]()
![]()
Kippenpoten zijn groterquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
maar dat wordt ook wel drumstick genoemd. Gooi het maar in mijn petWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Links zijn pootjes of drumstick, rechts een boutquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige slagers noemen dat kippenpoot.
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Zo ken ik het ook ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links zijn pootjes of drumstick, rechts een bout![]()
Ja klopt, maar dus ook een deel van de kipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
en drumstick is toch
vor drums spelen![]()
![]()
Zijn drumsticks en je hebt ook nog kippenvleugelsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kippenpoot alleen dit isNaja, iedereen haalt het door elkaar
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nopequote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staan niet eens vleugeltjes bij![]()
okayquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dus ook een deel van de kip![]()
O maakt ook niet uit. Als het maar. Smaaktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige slagers noemen dat kippenpoot.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En geen kippenlevertjesquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staan niet eens vleugeltjes bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier doen ze daar niet aanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie werkt bij jou in wohning op dreikonijnendag?
man man an man gaat zij om 18 00 inkopen![]()
Ik maak het liefst kippendijen klaar. Met vel en bot, en dan in de airfryer. Kippenborst sla ik over. Dat heeft het minste smaak van de hele kip en je hoeft er maar naar te kijken en het is al uitgedroogd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staan niet eens vleugeltjes bij
Vleugeltjes zijn wel lekker, maar dat is voornamelijk bot en geen vlees.![]()
Kipfilet gebruik ik wel maar dan in blokjes door de roerbakgroente zet ik ze eerst in een marinadequote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak het liefst kippendijen klaar. Met vel en bot, en dan in de airfryer. Kippenborst sla ik over. Dat heeft het minste smaak van de hele kip en je hoeft er maar naar te kijken en het is al uitgedroogd.
Vleugeltjes zijn wel lekker, maar dat is voornamelijk bot en geen vlees.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb weer veel te veel thee gekochtMaar het was in de aanbieding, dus ik kon het niet laten liggen. Lijkt me duidelijk
![]()
Ik wil alleen kip als nuggets in de vorm van dino'sTrotste mama van Ambar
Ik hou het simpel nu. Zakkie knorrquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb ik eigenlijk nog unooit zelf gemaakt![]()
![]()
Zakjes en pakjes?
Als ik zout wil koop ik wel zoutTrotste mama van Ambar
Ook dat heb ik nog nooit gedaan. Als ik soep maak dan is het altijd zonder zakjesa. O nee doe er we kruidenbuiljtjes in zijn ook zakjes 🤣quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hou het simpel nu. Zakkie knorrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar beter dan blikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat heb ik nog nooit gedaan. Als ik soep maak dan is het altijd zonder zakjesa. O nee doe er we kruidenbuiljtjes in zijn ook zakjes 🤣![]()
![]()
Ik ben wel eindelijk mijn laatste kom zoete aardappel soep aan het weg lepelen
Trotste mama van Ambar
Ja blik is helemaaal nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of soja saus, of miso paste, of vis sausquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zakjes en pakjes?
Als ik zout wil koop ik wel zoutIk gebruik eigenlijk amper zout
![]()
Zee zout hier. Aangestoken door mijn 9 maanden Portugal.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Of soja saus, of miso paste, of vis sausIk gebruik eigenlijk amper zout
Trotste mama van Ambar
Fuck koriander vergeten voor mijn tom kha tofu
Trotste mama van Ambar
Ben je de hele dag random plaatjes van fok frontpage aan het kijken of zo @mario390Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Abo op google images denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ben je de hele dag random plaatjes van fok frontpage aan het kijken of zo @:mario390Trotste mama van Ambar
Ik heb een potje zeezout uit Engeland (maldon). Dat zijn behoorlijk grote kristallen, dus voornamelijk goed om vlak voor het opdienen op bv je vis of steak te doen. Ik doe er al bijna 3 jaar meequote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zee zout hier. Aangestoken door mijn 9 maanden Portugal.![]()
![]()
Inmiddels niet groter maar wel harder, de auto's worden wit en het groene gras verdwijnt langszaamquote:![]()
![]()
Nee die plaatjes komen regelrecht van fok frontpagequote:Uw ADH vitamine Worst
Portugezen zijn niet heel ruim met zout hoor, maar wel genoeg. Warm klimaat ook. Vraag 1 op een warme dag was ook wel of ik genoeg zout tot mij had genomenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een potje zeezout uit Engeland (maldon). Dat zijn behoorlijk grote kristallen, dus voornamelijk goed om vlak voor het opdienen op bv je vis of steak te doen. Ik doe er al bijna 3 jaar meeTrotste mama van Ambar
En toen dronk je een flesje sojasaus leeg?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Portugezen zijn niet heel ruim met zout hoor, maar wel genoeg. Warm klimaat ook. Vraag 1 op een warme dag was ook wel of ik genoeg zout tot mij had genomenUw ADH vitamine Worst
Dat is inderdaad het nadeel van reizen: je verruimt je blik en je leert nieuwe dingen. Dat kan toch nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Portugezen zijn niet heel ruim met zout hoor, maar wel genoeg. Warm klimaat ook. Vraag 1 op een warme dag was ook wel of ik genoeg zout tot mij had genomen![]()
Neuh. 1 a 2 korreltjes zout is soms al genoegquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En toen dronk je een flesje sojasaus leeg?Trotste mama van Ambar
Yeahhhhhhquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:13 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Inmiddels niet groter maar wel harder, de auto's worden wit en het groene gras verdwijnt langszaam![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat moet niet kunnen nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het nadeel van reizen: je verruimt je blik en je leert nieuwe dingen. Dat kan toch niet
Lekkere keuken ookTrotste mama van Ambar
Overigens is de lekkerste kip die ik ooit heb gehad in mijn leven in Ghana geweest.Trotste mama van Ambar
Hier ook daken wit gras wit enzquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:13 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Inmiddels niet groter maar wel harder, de auto's worden wit en het groene gras verdwijnt langszaam![]()
![]()
Zo. weer genoeg reclame gemaakt voor @DottekeBig Brother 15 januari van start - klets mee op het forum!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo kan die wel weer hoor. Straks wil ik naar Portugal op vakantie. Of Ghanaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen nee.
Lekkere keuken ook![]()
Gewoon reisvlogs checken dan heb je het al gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo kan die wel weer hoor. Straks wil ik naar Portugal op vakantie. Of GhanaUw ADH vitamine Worst
Doet zij dit keer mee?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:32 schreef DJMO het volgende:
Zo. weer genoeg reclame gemaakt voor @:DottekeBig Brother 15 januari van start - klets mee op het forum!
![]()
Maar maar maar... ik wil een land proeven, ruiken, etc. Je kunt een video zien van een markt in azie, maar als je niet kunt ruiken of al het lawaai horen, dan krijg je toch geen goede indrukquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon reisvlogs checken dan heb je het al gezien![]()
![]()
Of je leest even.quote:
"Traditiegetrouw opent FOK! forum haar armen voor de fans van het programma met onder meer streamverslagen en de mogelijkheid om alle ins and outs van het huis en zijn bewoners te bespreken. Dit forum vind je hier; net als vorig jaar zijn Dotteke, Gert en Lavenderr uw gastvrije moderators. Komen jullie gezellig meekletsen? Hieronder vind je vast een paar eerste beelden van de nieuwe bewoners! "Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik ook. Weliswaar met lange mouwen en een vest er over, maar hey. Het is een shirt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel de komende dagen..![]()
![]()
Nu verpest je mijn illusiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar maar maar... ik wil een land proeven, ruiken, etc. Je kunt een video zien van een markt in azie, maar als je niet kunt ruiken of al het lawaai horen, dan krijg je toch geen goede indruk
Uw ADH vitamine Worst
Dank u reclame voor BBquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:32 schreef DJMO het volgende:
Zo. weer genoeg reclame gemaakt voor @:DottekeBig Brother 15 januari van start - klets mee op het forum!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh. Never.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ahquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of je leest even.
"Traditiegetrouw opent FOK! forum haar armen voor de fans van het programma met onder meer streamverslagen en de mogelijkheid om alle ins and outs van het huis en zijn bewoners te bespreken. Dit forum vind je hier; net als vorig jaar zijn Dotteke, Gert en Lavenderr uw gastvrije moderators. Komen jullie gezellig meekletsen? Hieronder vind je vast een paar eerste beelden van de nieuwe bewoners! "![]()
Nou sorry hoor zegquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo kan die wel weer hoor. Straks wil ik naar Portugal op vakantie. Of Ghana
Trotste mama van Ambar
nee deze topic onnderequote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij haalt ze meestal van de frontpage af.
reihe![]()
quote:en nu doe ik boos mijn laptop dichtquote:Natuurpark Madeira (Portugees: Parque Natural da Madeira) is een beschermd landschap op het Portugese eiland Madeira dat werd opgericht op 10 november 1982. Het gebied heeft een oppervlakte van 269,39 km², waarvan 154,62 km² in 1999 werd opgenomen op de UNESCO-werelderfgoedinschrijving «Laurisilva van Madeira». Het natuurpark omvat het grootste restant van de eens wijdverspreide laurierbossen, een vegetatietype dat uitsluitend nog in Macaronesië te vinden is. Ook vallen het Centraal Bergmassief van Madeira en het schiereiland Ponta de São Lourenço onder Natuurpark Madeira.![]()
![]()
Madeira ben ik nog niet geweest. Zou mooi moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
en nu doe ik boos mijn laptop dichtTrotste mama van Ambar
Zullen we samen gaan?quote:I'm surrounded by morons!
Gold diggerquote:
I'm surrounded by morons!
Daar ben ik geweestquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
en nu doe ik boos mijn laptop dicht
Uw ADH vitamine Worst
Dus, wanneer gaan we?quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Goed punt welquote:
quote:
Ik vind het maar koud.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo even een uurtje of zo wandelen. Aangenaam weer nuJa eindelijk gegetenquote:![]()
![]()
Mooi en echt anders dan de Canarische eilanden. Met die typische Portugese stadsplein en straten met mozaïek tegels. Die ik ook in Macau zag. In Portugal zelf nooit geweest trouwensquote:Uw ADH vitamine Worst
Zag dat riu ook een hotel heeft daarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi en echt anders dan de Canarische eilanden. Met die typische Portugese stadsplein en straten met mozaïek tegels. Die ik ook in Macau zag. In Portugal zelf nooit geweest trouwens
Dus misschien een keer een weekje.
Is wel genoeg toch?![]()
Klinkt goed! Dat park klonk heel mooi en ik wil daar wel eens gaan wandelen. Maar eerst een andere bergvakantiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi en echt anders dan de Canarische eilanden. Met die typische Portugese stadsplein en straten met mozaïek tegels. Die ik ook in Macau zag. In Portugal zelf nooit geweest trouwens![]()
Was daar een dagje met cruise. Toertje met bus door alle highlights en dan de hoofdstad Funchal verkennen. Was eigenlijk ook wel genoeg. Maar die laurier en eucalyptusbosen zijn wel gaafquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zag dat riu ook een hotel heeft daar
Dus misschien een keer een weekje.
Is wel genoeg toch?Uw ADH vitamine Worst
Is niet erg hoor, geen enkele vrouw kan duidelijke of intelligente besluiten nemenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
We hadden op campus een eucalyptusboom. Was altijd lekker om aan de bladeren te ruiken. Helaas hebben ze hem gekapt (geen idee waarom)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was daar een dagje met cruise. Toertje met bus door alle highlights en dan de hoofdstad Funchal verkennen. Was eigenlijk ook wel genoeg. Maar die laurier en eucalyptusbosen zijn wel gaaf![]()
Ik houd mijn mening maar even voor mij over eucalyptusbomen buiten AustralieTrotste mama van Ambar
Vriendin probeerde wijn in te schenken, maar een groot deel ging over mijn hand heen de vloer op. Alcoholmisbruik
Ergens heb je wel gelijk. Planten zouden eigenlijk niet gepland moeten worden buiten hun natuurlijke omgeving. Zelfde met dieren. Kijk maar naar alle pythons in zuid-floridaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd mijn mening maar even voor mij over eucalyptusbomen buiten Australie![]()
Weet ik wel direct waarom die boom was gekaptquote:Any tree or plant on the current Florida Exotic Pest Plant Council Invasive Plant List as amended, are prohibited and shall be removed from any site prior to new development. In addition, all species of eucalyptus and ficus trees are prohibited to be sold or planted.![]()
Eucalyptus is een bosbrand veroorzaker: het brand te goed. Daarna ook nog bladeren die slecht afbreekbaar is, waardoor inheemse beplanting geen kans krijgt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Planten zouden eigenlijk niet gepland moeten worden buiten hun natuurlijke omgeving. Zelfde met dieren. Kijk maar naar alle pythons in zuid-florida
Eucalyptus is voor de bosbouw richting Portugal gehaald, want het zou zo lekker groeien. Ondertussen zijn de Portugese bossen gewon dood.Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Vriendin probeerde wijn in te schenken, maar een groot deel ging over mijn hand heen de vloer op. Alcoholmisbruik![]()
![]()
Ben jij daar beter in?quote:I'm surrounded by morons!
We hebben hier de southern magnolia, mooie bomen en mooie witte bloemen. Ik heb er een achter in mijn tuin. Maar de bladeren zijn een ramp, die verteren voor geen meter.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eucalyptus is een bosbrand veroorzaker: het brand te goed. Daarna ook nog bladeren die slecht afbreekbaar is, waardoor inheemse beplanting geen kans krijgt.
Eucalyptus is voor de bosbouw richting Portugal gehaald, want het zou zo lekker groeien. Ondertussen zijn de Portugese bossen gewon dood.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan soms ook wel een beetje lomp zijn
Ja dat is een beetje pech met bomen die niet inheems zijn. Het bodemleven is er niet voor gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben hier de southern magnolia, mooie bomen en mooie witte bloemen. Ik heb er een achter in mijn tuin. Maar de bladeren zijn een ramp, die verteren voor geen meter.Trotste mama van Ambar
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je linksdragend of rechtsdragend bent.![]()
Op mijn handen staan gamen en serie.![]()
Owwwww....quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee![]()
Op mijn handen staan gamen en serie.![]()
![]()
Maar dat type magnolia is wel inheems hier. Maar vanwege het vochtige/warme klimaat hier, verteert alles uiteindelijk wel. Ik had een paar van die bladeren in mijn composthoop gegooid en die zijn uiteindelijk ook verteerd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje pech met bomen die niet inheems zijn. Het bodemleven is er niet voor gemaakt.![]()
neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebt u gouden juwelen waar u niets meer mee doet?![]()
![]()
Oh, dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kies er 1
Links of rechts
[..]
Maar niet dat het op de grond komt
Ik kom bij voorkeur ook niet op de grond.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt alweer.
Ik kom bij voorkeur ook niet op de grond.![]()
![]()
![]()
: "het is een beetje warm hier, mag het raampje open?"
: "dat kan toch helemaal niet in een vliegtuig
"
: "oh oops
"
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kan Postal Gold niks voor je betekenen.Ohh noooo...
![]()
Foei dev!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
"
"
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
snap je dat ook niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:23 schreef mario390 het volgende:
EN HOND VAN EN NEDERANDSE 62
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN![]()
Bolkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
"
"
[ afbeelding ]
Trotste mama van Ambar
Gelukkig welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zult maar in dat vliegtuig hebben gezeten. Gelukkig is vliegen nog steeds relatief veilig
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: