quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ooit had ik een half lam, dat nam echt mega veel ruimte in
Nee een hele koe is me echt te veel, een 8e kan zelfs niet
Waarschijnlijk een kippenbout (bij de vleugel) en geen kippenvoet. Want daar zit weinig vlees aan en is voornamelijk om soep van te trekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
en middag kipvoet gegeten met
puree, salat niet zo als jou niks
Yeahhhhhhquote:
Nu boodschappen doenquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Alles werkt nog zei ik vanmorgen nog tegen mezelf onder de douche
nee kipbenen en kipborstquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kippenbout (bij de vleugel) en geen kippenvoet. Want daar zit weinig vlees aan en is voornamelijk om soep van te trekken
mariosplaining ftw
Doe maar voor de winkel dicht isquote:
O dan heb je nog heel even.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die sluit 20 uur gelukkig. Of 22 uur zelfs
kippenbenen, ja, geen vleugel. Deze bedoel jequote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kipbenen en kipborst
heb ook nog vor avond in koelkast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en niet dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar even onder spoilers, niet iedereen houdt van rauw kippenvlees![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |