Ergens heb je wel gelijk. Planten zouden eigenlijk niet gepland moeten worden buiten hun natuurlijke omgeving. Zelfde met dieren. Kijk maar naar alle pythons in zuid-floridaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd mijn mening maar even voor mij over eucalyptusbomen buiten Australie
quote:Any tree or plant on the current Florida Exotic Pest Plant Council Invasive Plant List as amended, are prohibited and shall be removed from any site prior to new development. In addition, all species of eucalyptus and ficus trees are prohibited to be sold or planted.
Eucalyptus is een bosbrand veroorzaker: het brand te goed. Daarna ook nog bladeren die slecht afbreekbaar is, waardoor inheemse beplanting geen kans krijgt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Planten zouden eigenlijk niet gepland moeten worden buiten hun natuurlijke omgeving. Zelfde met dieren. Kijk maar naar alle pythons in zuid-florida
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:10 schreef Fogel het volgende:
Vriendin probeerde wijn in te schenken, maar een groot deel ging over mijn hand heen de vloer op. Alcoholmisbruik
Ben jij daar beter in?quote:
We hebben hier de southern magnolia, mooie bomen en mooie witte bloemen. Ik heb er een achter in mijn tuin. Maar de bladeren zijn een ramp, die verteren voor geen meter.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eucalyptus is een bosbrand veroorzaker: het brand te goed. Daarna ook nog bladeren die slecht afbreekbaar is, waardoor inheemse beplanting geen kans krijgt.
Eucalyptus is voor de bosbouw richting Portugal gehaald, want het zou zo lekker groeien. Ondertussen zijn de Portugese bossen gewon dood.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan soms ook wel een beetje lomp zijn
Ja dat is een beetje pech met bomen die niet inheems zijn. Het bodemleven is er niet voor gemaakt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
We hebben hier de southern magnolia, mooie bomen en mooie witte bloemen. Ik heb er een achter in mijn tuin. Maar de bladeren zijn een ramp, die verteren voor geen meter.
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je linksdragend of rechtsdragend bent.
Owwwww....quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee![]()
Op mijn handen staan gamen en serie.
Maar dat type magnolia is wel inheems hier. Maar vanwege het vochtige/warme klimaat hier, verteert alles uiteindelijk wel. Ik had een paar van die bladeren in mijn composthoop gegooid en die zijn uiteindelijk ook verteerd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje pech met bomen die niet inheems zijn. Het bodemleven is er niet voor gemaakt.
neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebt u gouden juwelen waar u niets meer mee doet?
Oh, dat scheelt alweer.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Kies er 1
Links of rechts
[..]
Maar niet dat het op de grond komt
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, dat scheelt alweer.
Ik kom bij voorkeur ook niet op de grond.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan kan Postal Gold niks voor je betekenen.
Foei dev!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
: "het is een beetje warm hier, mag het raampje open?"
: "dat kan toch helemaal niet in een vliegtuig
"
: "oh oops
"
[ afbeelding ]
snap je dat ook niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:23 schreef mario390 het volgende:
EN HOND VAN EN NEDERANDSE 62
WERD IN VILLACH SAMENGESTOKEN
Bolkiequote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:35 schreef devzero het volgende:
: "het is een beetje warm hier, mag het raampje open?"
: "dat kan toch helemaal niet in een vliegtuig
"
: "oh oops
"
[ afbeelding ]
Gelukkig welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zult maar in dat vliegtuig hebben gezeten. Gelukkig is vliegen nog steeds relatief veilig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |