Dus, wanneer gaan we?quote:
quote:
Goed punt welquote:
quote:
Ik vind het maar koud.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo even een uurtje of zo wandelen. Aangenaam weer nu
Ja eindelijk gegetenquote:
Mooi en echt anders dan de Canarische eilanden. Met die typische Portugese stadsplein en straten met mozaïek tegels. Die ik ook in Macau zag. In Portugal zelf nooit geweest trouwensquote:
Zag dat riu ook een hotel heeft daarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi en echt anders dan de Canarische eilanden. Met die typische Portugese stadsplein en straten met mozaïek tegels. Die ik ook in Macau zag. In Portugal zelf nooit geweest trouwens
Klinkt goed! Dat park klonk heel mooi en ik wil daar wel eens gaan wandelen. Maar eerst een andere bergvakantiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi en echt anders dan de Canarische eilanden. Met die typische Portugese stadsplein en straten met mozaïek tegels. Die ik ook in Macau zag. In Portugal zelf nooit geweest trouwens
Was daar een dagje met cruise. Toertje met bus door alle highlights en dan de hoofdstad Funchal verkennen. Was eigenlijk ook wel genoeg. Maar die laurier en eucalyptusbosen zijn wel gaafquote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Zag dat riu ook een hotel heeft daar
Dus misschien een keer een weekje.
Is wel genoeg toch?
Is niet erg hoor, geen enkele vrouw kan duidelijke of intelligente besluiten nemenquote:
We hadden op campus een eucalyptusboom. Was altijd lekker om aan de bladeren te ruiken. Helaas hebben ze hem gekapt (geen idee waarom)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was daar een dagje met cruise. Toertje met bus door alle highlights en dan de hoofdstad Funchal verkennen. Was eigenlijk ook wel genoeg. Maar die laurier en eucalyptusbosen zijn wel gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |