quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
kippenbenen, ja, geen vleugel. Deze bedoel jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en niet dezeja been, en borststückSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar even onder spoilers, niet iedereen houdt van rauw kippenvlees
Kippenpoten noemen we dat hier.quote:
Hier in Nederland heet dat kippenpoten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:48 schreef mario390 het volgende:
ja maar wat gebeurd als in nederland
en duitser kipbeen met voeten verwisselt?
kregt hij dann de voeten ?![]()
Ik noem dat kippenbout, maar dat is eigenlijk de poot en de dij.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in Nederland heet dat kippenpoten.
Nu wel zin in een halve kipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik noem dat kippenbout, maar dat is eigenlijk de poot en de dij.
Als je hier om de kippenvoeten vraagt, dan krijg je die ook. Want mensen koken er wel mee
kloptquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
en drumstick is toch
vor drums spelen
Lekker. Heb ik eigenlijk nog unooit zelf gemaaktquote:
Dat zijn drumsticksquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kippenpoot alleen dit isNaja, iedereen haalt het door elkaar
![]()
[ afbeelding ]
Het is in ieder geval kipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
maar dat wordt ook wel drumstick genoemd. Gooi het maar in mijn pet
Kippenpoten zijn groterquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
maar dat wordt ook wel drumstick genoemd. Gooi het maar in mijn pet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |