Hier ook daken wit gras wit enzquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:13 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Inmiddels niet groter maar wel harder, de auto's worden wit en het groene gras verdwijnt langszaam
Zo kan die wel weer hoor. Straks wil ik naar Portugal op vakantie. Of Ghanaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat moet niet kunnen nee.
Lekkere keuken ook
Gewoon reisvlogs checken dan heb je het al gezienquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo kan die wel weer hoor. Straks wil ik naar Portugal op vakantie. Of Ghana
Doet zij dit keer mee?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:32 schreef DJMO het volgende:
Zo. weer genoeg reclame gemaakt voor @:DottekeBig Brother 15 januari van start - klets mee op het forum!
Maar maar maar... ik wil een land proeven, ruiken, etc. Je kunt een video zien van een markt in azie, maar als je niet kunt ruiken of al het lawaai horen, dan krijg je toch geen goede indrukquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon reisvlogs checken dan heb je het al gezien
Of je leest even.quote:
Ik ook. Weliswaar met lange mouwen en een vest er over, maar hey. Het is een shirt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |