Dat zijn drumsticksquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kippenpoot alleen dit isNaja, iedereen haalt het door elkaar
![]()
[ afbeelding ]
Het is in ieder geval kipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
maar dat wordt ook wel drumstick genoemd. Gooi het maar in mijn pet
Kippenpoten zijn groterquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
maar dat wordt ook wel drumstick genoemd. Gooi het maar in mijn pet
Links zijn pootjes of drumstick, rechts een boutquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige slagers noemen dat kippenpoot.
[ afbeelding ]
Zo ken ik het ook ja.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Links zijn pootjes of drumstick, rechts een bout
Ja klopt, maar dus ook een deel van de kipquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
en drumstick is toch
vor drums spelen
Zijn drumsticks en je hebt ook nog kippenvleugelsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat de kippenpoot alleen dit isNaja, iedereen haalt het door elkaar
![]()
[ afbeelding ]
Nopequote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staan niet eens vleugeltjes bij
okayquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dus ook een deel van de kip
O maakt ook niet uit. Als het maar. Smaaktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar sommige slagers noemen dat kippenpoot.
[ afbeelding ]
En geen kippenlevertjesquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier doen ze daar niet aanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie werkt bij jou in wohning op dreikonijnendag?
man man an man gaat zij om 18 00 inkopen
Ik maak het liefst kippendijen klaar. Met vel en bot, en dan in de airfryer. Kippenborst sla ik over. Dat heeft het minste smaak van de hele kip en je hoeft er maar naar te kijken en het is al uitgedroogd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Kipfilet gebruik ik wel maar dan in blokjes door de roerbakgroente zet ik ze eerst in een marinadequote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik maak het liefst kippendijen klaar. Met vel en bot, en dan in de airfryer. Kippenborst sla ik over. Dat heeft het minste smaak van de hele kip en je hoeft er maar naar te kijken en het is al uitgedroogd.
Vleugeltjes zijn wel lekker, maar dat is voornamelijk bot en geen vlees.
Ik hou het simpel nu. Zakkie knorrquote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb ik eigenlijk nog unooit zelf gemaakt
Ook dat heb ik nog nooit gedaan. Als ik soep maak dan is het altijd zonder zakjesa. O nee doe er we kruidenbuiljtjes in zijn ook zakjes 🤣quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik hou het simpel nu. Zakkie knorr
Maar beter dan blikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat heb ik nog nooit gedaan. Als ik soep maak dan is het altijd zonder zakjesa. O nee doe er we kruidenbuiljtjes in zijn ook zakjes 🤣
Ja blik is helemaaal nietsquote:
Of soja saus, of miso paste, of vis sausquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Zakjes en pakjes?
Als ik zout wil koop ik wel zout
Zee zout hier. Aangestoken door mijn 9 maanden Portugal.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Of soja saus, of miso paste, of vis sausIk gebruik eigenlijk amper zout
Abo op google images denk ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ben je de hele dag random plaatjes van fok frontpage aan het kijken of zo @:mario390
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |