Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik klikte er eigenlijk gewoon naastquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
Handige Harrie, zo puntjes sprokkelen!
En feli, Micky!![]()
Ik kwam het vorige topic binnen en zag dat de volgende poster het topic zou sluiten, maar ik was te laat om deze te plaatsen:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:45 schreef Tjalala het volgende:
Goedemorgen ToT, want bent u weer goed bezig deze ochtend!![]()
![]()
Jaja!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik klikte er eigenlijk gewoon naast![]()
![]()
oke, ik heb expres even gewachtquote:ik klikte verkeerd en miste een deel openingstekst en toen deed ik back en was het helemal niet goed
![]()
![]()
Joh, boeiuh! Hoog tijd voor een biertje!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, ik heb expres even gewachtik klikte verkeerd en miste een deel openingstekst en toen deed ik back en was het helemal niet goed
Het is al weer bijna 9 uur!
![]()
nog 1tje danquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh, boeiuh! Hoog tijd voor een biertje!Het is al weer bijna 9 uur!
![]()
Het zal er niet makkelijker van worden, dat wordt straks een test als iemand aangehouden wordt door de politie, kunt u nog een post maken op het Fok forum?![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu al drank erdoor. Ik hou het wel op koffie zonder iets er in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheutje Amaretto er doorheen om de dag op te starten?Heyquote:ja gaat er wel in he, mijn eerste bak ging er om 3 uur vannacht al in
Hey Harrie, de hele nacht doorgespeeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij gaat er iets niet goed met u slaapritmequote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al drank erdoor. Ik hou het wel op koffie zonder iets er in.
[..]
Heyja gaat er wel in he, mijn eerste bak ging er om 3 uur vannacht al in
![]()
heb wel een paar momenten gemist omdat mijn ogen dicht warenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Harrie, de hele nacht doorgespeeld?![]()
![]()
Slaap altijd slecht maar nu helemaalquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:05 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets niet goed met u slaapritmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 06-01-2024 09:16:43 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar, vind dat je het knap volhoudt die lange nachtenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb wel een paar momenten gemist omdat mijn ogen dicht waren
klemmende zenuwen zijn hellquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap altijd slecht maar nu helemaal
[ [url=Ik heb een zenuwklem zitten in mijn schouderblad en die pijn straalt helemaal door in mijn arm
En in de nacht zit het mij lekker te klieren. ]afbeelding[/url] ]![]()
Vervelend, ik denk trouwens dat dit een spoiler moest zijn dus heb het maar even uit mijn quote gehaald.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap altijd slecht maar nu helemaal
Hopelijk kan die er gauw weer af of werkt dat niet zo?![]()
Ja ik heb dit een keer eerder gehad en was de wanhoop nabij, heb het vaak wel in mijn rug, heb daar 6xover 6 maanden voor plat gelegen.quote:
Maar vind dit vele malen erger. Hoe je ook gaat liggen het helpt niet het wordt eigenlijk alleen maar erger
Mar het gaat vast wel een keer over, tot die tijd maar weer rustig aan doen en met een hand typenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt gelijk moest ook een spoiler zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Vervelend, ik denk trouwens dat dit een spoiler moest zijn dus heb het maar even uit mijn quote gehaald.
Hopelijk kan die er gauw weer af of werkt dat niet zo?
Hoe bedoel je kan die er weer gauw af?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht dat het echt een klem was maar heb er net iets over gelezen, dus ik heb het nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk moest ook een spoiler zijn.
Hoe bedoel je kan die er weer gauw af?
Maar echt vervelend, hopelijk is het gauw voorbij of vind u iig een positie om even pijnvrij mee te zijn.![]()
sinds mijn tussenwervelschijven versleten zijn/bijna vooral (nu een jaar of 15 bijna) heb ik regelmatig dat er zenuwen klem of een beetje klem of gewoon auw klem zitten daar wen je niet aan en het blijft hell zelfs als het geen pijn doet en alleen uitstraalt naar beide benenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb dit een keer eerder gehad en was de wanhoop nabij, heb het vaak wel in mijn rug, heb daar 6xover 6 maanden voor plat gelegen.
Maar vind dit vele malen erger. Hoe je ook gaat liggen het helpt niet het wordt eigenlijk alleen maar erger
Mar het gaat vast wel een keer over, tot die tijd maar weer rustig aan doen en met een hand typen![]()
Een zenuw in het lijf die klem zit tussen spieren gewrichten of zelfs vetweefsel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:20 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat het echt een klem was maar heb er net iets over gelezen, dus ik heb het nooit gehad.
Maar echt vervelend, hopelijk is het gauw voorbij of vind u iig een positie om even pijnvrij mee te zijn.
Bij mij zijn mijn spieren zo hard als kabeltouw en/ of ze zijn verkrampt en daar gaat dan een zenuw klem tussen zitten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en dat verkrampt alleen maar meerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een zenuw in het lijf die klem zit tussen spieren gewrichten of zelfs vetweefsel.
Bij mij zijn mijn spieren zo hard als kabeltouw en/ of ze zijn verkrampt en daar gaat dan een zenuw klem tussen zitten.![]()
Ja ik ken dat echt kut he. Het straalt bij mij altijd helemaal door naar de voeten. Soms zo erg dat mij voet net een dot watten is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
sinds mijn tussenwervelschijven versleten zijn/bijna vooral (nu een jaar of 15 bijna) heb ik regelmatig dat er zenuwen klem of een beetje klem of gewoon auw klem zitten daar wen je niet aan en het blijft hell zelfs als het geen pijn doet en alleen uitstraalt naar beide benen
Ik heb het meestal aan een kant. Heb het een keer zo erg gehad dat als ik op de toilet ging zitten een kant ijskoud en de andere kant warm aanvoelde en als ik onder de douche stond voelde het aan de ene kan op er ijsnagels op mijn huid vielen ipv warm water.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kunst is om te proberen je te blijven ontspannen, maar helaas is de pijn soms best heftig en is er weinig ontspanning te krijgen.quote:
Fysio is gisteren een uurtje bezig geweest, helaas weinig effect. Dinsdag mag ik weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en ondertussen maar tv kijken, en af en toe een bolkje zettenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:26 schreef Tjalala het volgende:
Ik begrijp best dat u dan zo vroeg aan de koffie zit.
Makkelijk met een hand te doenquote:Moet ook weer niet te lang achter dat ding zitten want verkeerde houding
Ja ik heb een nieuwe trippelstoel gekregen en die is eigenlijk net te hoog. Heb wel zo werkstation om de lapptop op te zetten maar het toetsenbord blijft dan alsnog op de tafel staan dus schiet ook niet opquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:35 schreef Harrie het volgende:
verkeerde houding is altijd kloteen dat sluipt er gewoon in
En de telfoon kan ik niet lang vasthouden![]()
De geest is echt uit de fles hier momenteel
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-01-2024 09:45:11 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe bedoel ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lol, lastig weerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb een nieuwe tripelstpel gekregen en die is eigenlijk net te hoog. Heb wel zo werkstation om de lapptop op te zetten maar het toetsenbord blijft dan alsnog op de tafel staan dus schiet ook niet op
En de telfoon kan ik niet lang vasthouden![]()
De geest is echt uit de fles hier momenteel![]()
Hoop dat je hem er terug in krijgt..... blijkt bijna onmogelijk wat ik gehoord hebquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De geest is echt uit de fles hier momenteel![]()
![]()
O een mis een kerkdienst?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praat je vor onzin
ze zijn dood
deswegen is messeOef, okee dat wist ik niet.
![]()
Ik zie dat mijn typen ook weer lekker gaatquote:
Het gaatje is zo klein he waar die weer door moetquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoop dat je hem er terug in krijgt..... blijkt bijna onmogelijk wat ik gehoord hebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was beter begrijpbaar dan...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn typen ook weer lekker gaat![]()
Hij bedoelt een mis, een kerkdienstquote:
Verkeerd gedacht komt vast door die amereto in je koffiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie messen aan het uitdelen was!
Even de OP lezen.. De eerste letter van je usernaam in jou geval dus de H telt dus omlaag en degene met de letters na de L tellen omhoogquote:![]()
allemaal met terugwerkende kracht posts gaan editen om het klopppend te krigenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de spelregels zijn best gecompliceerd!ik vind dat ingewikkeld nog erger dan een mummie
![]()
![]()
Wie ben jij en wat heb je met de gedaan?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
kokosnootsoep besteldMet tofu
Gelukkig leest @:ieniminimuis niet meeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:49 schreef Tjalala het volgende:
Ik begrijp dat het touwtrekken over een ander topic gaat
Goed ik zal eens een stukje gaan rennenIk dacht dat het serieus ging over een stel kerels die aan een touwtje zaten te trekken om de ander naar zich toe te trekken!
![]()
dat ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat het serieus ging over een stel kerels die aan een touwtje zaten te trekken om de ander naar zich toe te trekken!
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ze leken doodsimpelquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de spelregels zijn best gecompliceerd!
Maar vervolgens zie ik maar 1 groep aftellen.. elke keer als ik kijk..
Dus hoezo wedstrijd?♡♡♡♡![]()
Omdat de andere groep er nu niet is.. die tellen ook wel eens hele lange tijd omhoogquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze leken doodsimpel
Dus hoezo wedstrijd?![]()
Dan zijn er meer mensen tm L op dit momentquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze leken doodsimpel
Dus hoezo wedstrijd?![]()
![]()
MNiemand van die andere groep? Ik dacht dat de lol was dat je door elkaar heen telde..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat de andere groep er nu niet is.. die tellen ook wel eens hele lange tijd omhoog
Maar we gaan dus gewoon nummers typen.. dat is het?♡♡♡♡![]()
Meer? Alleen maar.. ook de afgelopen 10 keer dat ik keekquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan zijn er meer mensen tm L op dit moment♡♡♡♡![]()
Ik heb nu opgeteldquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
M
[..]
Niemand van die andere groep? Ik dacht dat de lol was dat je door elkaar heen telde..
Maar we gaan dus gewoon nummers typen.. dat is het?![]()
Soms gebeurd dat ook wel dat er door elkaar wordt geteld..omhoog omlaag omlaag omhoog omhoog omlaag omhoog etc..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
M
[..]
Niemand van die andere groep? Ik dacht dat de lol was dat je door elkaar heen telde..
Maar we gaan dus gewoon nummers typen.. dat is het?![]()
Ja als er teveel zijn dan raak ik in de war en ga ik wegquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms gebeurd dat ook wel dat er door elkaar wordt geteld..omhoog omlaag omlaag omhoog omhoog omlaag omhoog etc..![]()
![]()
Oke.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms gebeurd dat ook wel dat er door elkaar wordt geteld..omhoog omlaag omlaag omhoog omhoog omlaag omhoog etc..
Thanks♡♡♡♡![]()
ik ben ook altijd in de warquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja als er teveel zijn dan raak ik in de war en ga ik weg![]()
![]()
Gaat soms ook te snel en dan gaat het mis... raak dan de tel (kluts kwijt )quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja als er teveel zijn dan raak ik in de war en ga ik weg![]()
![]()
Ik ben ermee gestoptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ook geen touw?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb wel touw
straks hang ik me nog op na het trekken![]()
Hoe laat komt je airfryer![]()
Hangmatjes makenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb wel touw
straks hang ik me nog op na het trekken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Engerdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb wel touw
straks hang ik me nog op na het trekken♡♡♡♡![]()
Suicidegrapjes zijn niet grappigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Het zijn dooddoenersDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lees mijn bericht daarnaquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, daar hebben niet alleen bepaalde personen het alleenrecht opquote:
maar ik ga buiten wachten tot mijn airfryer komt
have fun (guess not)![]()
Doe een jas aanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben niet alleen bepaalde personen het alleenrecht op
have fun (guess not)Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waarom buiten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben niet alleen bepaalde personen het alleenrecht op
have fun (guess not)![]()
Knutselde hij ook de eindjes aan elkaar?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welke film?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Knutselde hij ook de eindjes aan elkaar?
Was wel een wazige opmerking; "Vanmorgen heb ik mijn keel doorgesneden. De pijn viel in de eerste instantie nog wel mee, pas toen ik er aftershave op deed werd het een beetje gevoelig."![]()
![]()
Ik moet oppenheimer nog zienDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Meer dan die andereDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
We kijken hem stukje bij beetje!quote:Hij is erg lang en m'n vrouw crasht 's avonds vrij snel.
Zijn personage heeft veel overeenkomsten met Thomas Shelby van Peaky Blinders. (Zelfde acteur ook.)
Zeker geen slechte film!
Opvallende keuze dat ze niets laten zien van dat de bommen daadwerkelijk gedropt worden, maar je ziet alles feitelijk vanuit Oppenheimer's standpunt, dus dat is wel begrijpelijk; hij zat niet in die 2 vliegtuigen natuurlijk.
Toch voelt het wat raar aan.
Maar verhaaltechnisch is het echt wel goed, en de emoties komen ontzettend oprecht over! Vooral de momenten nadat de bommen gedropt zijn en hoe er p gereageerd wordt, damn!![]()
![]()
Barb werd net niet genoemdquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Kutmuzirk en naam gejat van andere muziekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nvr mindDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dan moeten wij ongeveer even oud zijnquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Ik 44. Over 5 maanden en een beetje 45.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Erasmusbrug laten afzetten en een DJ inhuren?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook niet heb lekkage ben aan het bellen, al weken stinkt het op een slaapkamer, alles van de kant gehad. Beddengoed gewassen, dekbed gewassen matras buiten gelucht. Gordijnen gewassen maar het bleef stinken.quote:
Nu wil Henk boven sauzen en behangen ziet hij lekkags plekken aan een muur en plafond. Boven gaan kijken lekt de condensbak van de cv ketel.
Man o man al weken raam wijd open geur stokjes neer gezet![]()
Hopelijk krijgen ze die geur er uit
Ik ken Distortionquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Erasmusbrug laten afzetten en een DJ inhuren?![]()
![]()
Op een zaterdag? Fat chance Dat Ze Vandaag nog langskomen. Toen ik lekkage had in de meterkast wilden ze al niet langskomen. Het is dat ik toen gigantisch uit m'n plaat ben gegaan, anders had ik het mooi kunnen uitzoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet heb lekkage ben aan het bellen, al weken stinkt het op een slaapkamer, alles van de kant gehad. Beddengoed gewassen, dekbed gewassen matras buiten gelucht. Gordijnen gewassen maar het bleef stinken.
Nu wil Henk boven sauzen en behangen ziet hij lekkags plekken aan een muur en plafond. Boven gaan kijken lekt de condensbak van de cv ketel.
Hopelijk krijgen ze die geur er uitIk heb er één en ik ben er trots op
Hopen dat ze op zaterdag kunnen komen danquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet heb lekkage ben aan het bellen, al weken stinkt het op een slaapkamer, alles van de kant gehad. Beddengoed gewassen, dekbed gewassen matras buiten gelucht. Gordijnen gewassen maar het bleef stinken.
Hopelijk krijgen ze die geur er uit![]()
![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zet deze in de OP dan in plaats van de aliens!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kwam het vorige topic binnen en zag dat de volgende poster het topic zou sluiten, maar ik was te laat om deze te plaatsen:
[ afbeelding ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja de aliens staan er lang inquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zet deze in de OP dan in plaats van de aliens!![]()
![]()
Poah ga ik zometeen even wandelen of niet..mOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is zowaar eindelijk eens een keertje een soort van lekker weer hier nu
Do what you love, love what you do!![]()
Mogguh!I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Door de regenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik denk meteen aan iets met een scheve schaats rijden... maar of dat nou Paul of Wilma is...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:24 schreef Paul het volgende:
wilma wil denk ik EK schaatsen kijken heel weekend![]()
Kerk?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jou gepoept heeft
was ik in de kerk
@:hemarookworst![]()
Heel verstandigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:27 schreef Paul het volgende:
ik heb even info gevraagd Paul in SPT / EK Afstanden 2024 #2![]()
![]()
ik denk dat wilma en ik morgen naar vd valk de bilt gaan voor een chocomelkieWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gaat over niks swj zou trots zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mazi
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hoe laat is het dan? Zodat wij weten wanneer we er niet moeten zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:31 schreef Paul het volgende:
Aub niet stiekem gluren naar ons in de Bilt, dankuwel![]()
ja dir kerstboom must aus der hausen frum niederlanders vundagquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
morgenmiddagquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:33 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Hoe laat is het dan? Zodat wij weten wanneer we er niet moeten zijnWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
De film is wel.leuk, maar dierenleed nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:38 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Zulke films zouden verboden moeten zijn![]()
Geef mij een nieuwe HOED HOED HOEDOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Klinkt meer alsof je een blauw pilletje nodig hebtquote:
Ze komen hier altijd gelijk, alleen was ik zo dom om te zeggen dat het al weken stonk op die kamer en wij er nu pas achter kwamen dat er een lekkage was.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op een zaterdag? Fat chance Dat Ze Vandaag nog langskomen. Toen ik lekkage had in de meterkast wilden ze al niet langskomen. Het is dat ik toen gigantisch uit m'n plaat ben gegaan, anders had ik het mooi kunnen uitzoeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik ben jarig met Driekoningen
En het liedje gaat
Drie Koningen
Drie Koningen
Geef mij een nieuwe HOED HOED HOED
Want mijn oude is versleten..
Mijn moeder mag het niet weten
En mijn vader heeft het geld.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
* Fogel gaat naast @Mickytjuh op de bank zittenI'm surrounded by morons!
Pff moet ik weer opstaan want @Fogel was vergeten om zelf wat te drinken te pakken.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Valt wel mee tochquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:37 schreef mario390 het volgende:
oma is op en januardag overleden 2012 of 2011
opa 1.januar 1985![]()
Sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Pff moet ik weer opstaan want @:fogel was vergeten om zelf wat te drinken te pakken.
Allebei in januariquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sneeuwwwwwwquote:![]()
![]()
Of klopt iemand zijn stofdoek uit
Dat is jammer, maar goed beter iets dan niets. Hier is het volgens mij echt mini nu even goed naar buiten kijk.quote:![]()
Denk zijn donzen dekbedquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuwwwwww![]()
![]()
Of klopt iemand zijn stofdoek uit
![]()
![]()
O dat kan ook nogquote:![]()
Maar zag het buienradar, alleen sneeuw in het noorden van het landWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar zag ik een klein oranje vlekjequote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook nog![]()
Maar zag het buienradar, alleen sneeuw in het noorden van het land![]()
Ik ga denk ik zo even lekker wandelen.
Een verjaardagswandelingetjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Van harte gefeliciteerd, mooie dag. Hopelijk wordt je goed verwend oor mrmickytjuhquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga denk ik zo even lekker wandelen.
Een verjaardagswandelingetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt, was niet zo heel veel. Maar goed het begin is erquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar zag ik een klein oranje vlekje
We want morequote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, was niet zo heel veel. Maar goed het begin is er![]()
Zijn ze zo ergquote:
O jee, snappen ze het niet hoe het werkt de bediening?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe tv gekocht. Maar alles is kut.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee of dat een mis is, lijkt er niet echt op.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:05 schreef mario390 het volgende:
is dat nu ook en messe nu??
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat staat
Hét satirische actualiteitenprogramma gepresenteerd door Dolf Jansen & Willemijn Veenhoven. Elke zaterdag tussen 12:00 en 14:00!![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, snappen ze het niet hoe het werkt de bediening?en ik krijg de schuld want ik heb die deal gemaakt
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jaen ik krijg de schuld want ik heb die deal gemaakt
stoute meid
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:05 schreef mario390 het volgende:
is dat nu ook en messe nu??
[ afbeelding ]
Gepresenteerd door: Emmely de Wilt
In Het Oor Wil Ook Wat neemt Emmely je mee in de liefde voor muziek, verhalen van luisteraars, pijnlijke ontboezemingen en vrolijke onzin op de zaterdagmorgen.![]()
Onee dat is al afgelopenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee
In Het Oor Wil Ook Wat neemt Emmely je mee in de liefde voor muziek, verhalen van luisteraars, pijnlijke ontboezemingen en vrolijke onzin op de zaterdagmorgen.![]()
nee emmely was befor ,10 - 12 00quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee
In Het Oor Wil Ook Wat neemt Emmely je mee in de liefde voor muziek, verhalen van luisteraars, pijnlijke ontboezemingen en vrolijke onzin op de zaterdagmorgen.
je kijkt fout in de programm![]()
Nou jij wist het welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee emmely was befor ,10 - 12 00
je kijkt fout in de programm![]()
![]()
Hét satirische actualiteitenprogramma gepresenteerd door Dolf Jansen & Willemijn Veenhoven. Elke zaterdag tussen 12:00 en 14:00!quote:![]()
Van?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vond hem leuk. Alleen het einde is kutquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik had hem net ook aan gezethalf gezien maar vond het echt niks
![]()
Spijkers met koppenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:29 schreef mario390 het volgende:
ze praten met gasten en lachen
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi programmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet u toch nog iets doen :/quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Ja douchen dan maar. En richting ouders voor die kut tv
Sterkte!![]()
Ja helaas wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:34 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Moet u toch nog iets doen :/
Sterkte!![]()
@Paul ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann dat zijn dat emmely gisteren
producer was?
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: