Hoop dat je hem er terug in krijgt..... blijkt bijna onmogelijk wat ik gehoord hebquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De geest is echt uit de fles hier momenteel
O een mis een kerkdienst?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praat je vor onzin
ze zijn dood
deswegen is messe
Ik zie dat mijn typen ook weer lekker gaatquote:
Het gaatje is zo klein he waar die weer door moetquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hoop dat je hem er terug in krijgt..... blijkt bijna onmogelijk wat ik gehoord heb
Het was beter begrijpbaar dan...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn typen ook weer lekker gaat
Hij bedoelt een mis, een kerkdienstquote:
Verkeerd gedacht komt vast door die amereto in je koffiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie messen aan het uitdelen was!
Even de OP lezen.. De eerste letter van je usernaam in jou geval dus de H telt dus omlaag en degene met de letters na de L tellen omhoogquote:
allemaal met terugwerkende kracht posts gaan editen om het klopppend te krigenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de spelregels zijn best gecompliceerd!
Wie ben jij en wat heb je met de gedaan?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:13 schreef devzero het volgende:
kokosnootsoep besteldMet tofu
Gelukkig leest @:ieniminimuis niet mee
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:49 schreef Tjalala het volgende:
Ik begrijp dat het touwtrekken over een ander topic gaat
Goed ik zal eens een stukje gaan rennen
dat ookquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ik dacht dat het serieus ging over een stel kerels die aan een touwtje zaten te trekken om de ander naar zich toe te trekken!
Ze leken doodsimpelquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de spelregels zijn best gecompliceerd!
Omdat de andere groep er nu niet is.. die tellen ook wel eens hele lange tijd omhoogquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze leken doodsimpel
Maar vervolgens zie ik maar 1 groep aftellen.. elke keer als ik kijk..
Dus hoezo wedstrijd?
Dan zijn er meer mensen tm L op dit momentquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze leken doodsimpel
Maar vervolgens zie ik maar 1 groep aftellen.. elke keer als ik kijk..
Dus hoezo wedstrijd?
Niemand van die andere groep? Ik dacht dat de lol was dat je door elkaar heen telde..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat de andere groep er nu niet is.. die tellen ook wel eens hele lange tijd omhoog
Meer? Alleen maar.. ook de afgelopen 10 keer dat ik keekquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan zijn er meer mensen tm L op dit moment
Ik heb nu opgeteldquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
M
[..]
Niemand van die andere groep? Ik dacht dat de lol was dat je door elkaar heen telde..
Maar we gaan dus gewoon nummers typen.. dat is het?
Soms gebeurd dat ook wel dat er door elkaar wordt geteld..omhoog omlaag omlaag omhoog omhoog omlaag omhoog etc..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:55 schreef HappyCharly het volgende:
M
[..]
Niemand van die andere groep? Ik dacht dat de lol was dat je door elkaar heen telde..
Maar we gaan dus gewoon nummers typen.. dat is het?
Ja als er teveel zijn dan raak ik in de war en ga ik wegquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms gebeurd dat ook wel dat er door elkaar wordt geteld..omhoog omlaag omlaag omhoog omhoog omlaag omhoog etc..
Oke.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms gebeurd dat ook wel dat er door elkaar wordt geteld..omhoog omlaag omlaag omhoog omhoog omlaag omhoog etc..
ik ben ook altijd in de warquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja als er teveel zijn dan raak ik in de war en ga ik weg
Gaat soms ook te snel en dan gaat het mis... raak dan de tel (kluts kwijt )quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja als er teveel zijn dan raak ik in de war en ga ik weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |