Vervelend, ik denk trouwens dat dit een spoiler moest zijn dus heb het maar even uit mijn quote gehaald.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap altijd slecht maar nu helemaal
Ja ik heb dit een keer eerder gehad en was de wanhoop nabij, heb het vaak wel in mijn rug, heb daar 6xover 6 maanden voor plat gelegen.quote:
Je hebt gelijk moest ook een spoiler zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:12 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Vervelend, ik denk trouwens dat dit een spoiler moest zijn dus heb het maar even uit mijn quote gehaald.
Hopelijk kan die er gauw weer af of werkt dat niet zo?
Ik dacht dat het echt een klem was maar heb er net iets over gelezen, dus ik heb het nooit gehad.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk moest ook een spoiler zijn.
Hoe bedoel je kan die er weer gauw af?
sinds mijn tussenwervelschijven versleten zijn/bijna vooral (nu een jaar of 15 bijna) heb ik regelmatig dat er zenuwen klem of een beetje klem of gewoon auw klem zitten daar wen je niet aan en het blijft hell zelfs als het geen pijn doet en alleen uitstraalt naar beide benenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb dit een keer eerder gehad en was de wanhoop nabij, heb het vaak wel in mijn rug, heb daar 6xover 6 maanden voor plat gelegen.
Maar vind dit vele malen erger. Hoe je ook gaat liggen het helpt niet het wordt eigenlijk alleen maar erger
Mar het gaat vast wel een keer over, tot die tijd maar weer rustig aan doen en met een hand typen
Een zenuw in het lijf die klem zit tussen spieren gewrichten of zelfs vetweefsel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:20 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ik dacht dat het echt een klem was maar heb er net iets over gelezen, dus ik heb het nooit gehad.
Maar echt vervelend, hopelijk is het gauw voorbij of vind u iig een positie om even pijnvrij mee te zijn.
en dat verkrampt alleen maar meerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een zenuw in het lijf die klem zit tussen spieren gewrichten of zelfs vetweefsel.
Bij mij zijn mijn spieren zo hard als kabeltouw en/ of ze zijn verkrampt en daar gaat dan een zenuw klem tussen zitten.
Ja ik ken dat echt kut he. Het straalt bij mij altijd helemaal door naar de voeten. Soms zo erg dat mij voet net een dot watten is.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
sinds mijn tussenwervelschijven versleten zijn/bijna vooral (nu een jaar of 15 bijna) heb ik regelmatig dat er zenuwen klem of een beetje klem of gewoon auw klem zitten daar wen je niet aan en het blijft hell zelfs als het geen pijn doet en alleen uitstraalt naar beide benen
Ja kunst is om te proberen je te blijven ontspannen, maar helaas is de pijn soms best heftig en is er weinig ontspanning te krijgen.quote:
Ja en ondertussen maar tv kijken, en af en toe een bolkje zettenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:26 schreef Tjalala het volgende:
Ik begrijp best dat u dan zo vroeg aan de koffie zit.
Makkelijk met een hand te doenquote:
Ja ik heb een nieuwe trippelstoel gekregen en die is eigenlijk net te hoog. Heb wel zo werkstation om de lapptop op te zetten maar het toetsenbord blijft dan alsnog op de tafel staan dus schiet ook niet opquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:35 schreef Harrie het volgende:
verkeerde houding is altijd kloteen dat sluipt er gewoon in
Hoe bedoel ?quote:
Lol, lastig weerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb een nieuwe tripelstpel gekregen en die is eigenlijk net te hoog. Heb wel zo werkstation om de lapptop op te zetten maar het toetsenbord blijft dan alsnog op de tafel staan dus schiet ook niet op
En de telfoon kan ik niet lang vasthouden![]()
De geest is echt uit de fles hier momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |