Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik klikte er eigenlijk gewoon naastquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
Handige Harrie, zo puntjes sprokkelen!
En feli, Micky!![]()
Ik kwam het vorige topic binnen en zag dat de volgende poster het topic zou sluiten, maar ik was te laat om deze te plaatsen:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:45 schreef Tjalala het volgende:
Goedemorgen ToT, want bent u weer goed bezig deze ochtend!![]()
![]()
Jaja!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik klikte er eigenlijk gewoon naast![]()
![]()
oke, ik heb expres even gewachtquote:ik klikte verkeerd en miste een deel openingstekst en toen deed ik back en was het helemal niet goed
![]()
![]()
Joh, boeiuh! Hoog tijd voor een biertje!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, ik heb expres even gewachtik klikte verkeerd en miste een deel openingstekst en toen deed ik back en was het helemal niet goed
Het is al weer bijna 9 uur!
![]()
nog 1tje danquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh, boeiuh! Hoog tijd voor een biertje!Het is al weer bijna 9 uur!
![]()
Het zal er niet makkelijker van worden, dat wordt straks een test als iemand aangehouden wordt door de politie, kunt u nog een post maken op het Fok forum?![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nu al drank erdoor. Ik hou het wel op koffie zonder iets er in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheutje Amaretto er doorheen om de dag op te starten?Heyquote:ja gaat er wel in he, mijn eerste bak ging er om 3 uur vannacht al in
Hey Harrie, de hele nacht doorgespeeld?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij gaat er iets niet goed met u slaapritmequote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu al drank erdoor. Ik hou het wel op koffie zonder iets er in.
[..]
Heyja gaat er wel in he, mijn eerste bak ging er om 3 uur vannacht al in
![]()
heb wel een paar momenten gemist omdat mijn ogen dicht warenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Harrie, de hele nacht doorgespeeld?![]()
![]()
Slaap altijd slecht maar nu helemaalquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:05 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets niet goed met u slaapritmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 06-01-2024 09:16:43 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maar, vind dat je het knap volhoudt die lange nachtenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
heb wel een paar momenten gemist omdat mijn ogen dicht waren
klemmende zenuwen zijn hellquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap altijd slecht maar nu helemaal
[ [url=Ik heb een zenuwklem zitten in mijn schouderblad en die pijn straalt helemaal door in mijn arm
En in de nacht zit het mij lekker te klieren. ]afbeelding[/url] ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: