Ik denk meteen aan iets met een scheve schaats rijden... maar of dat nou Paul of Wilma is...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:24 schreef Paul het volgende:
wilma wil denk ik EK schaatsen kijken heel weekend
Kerk?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
als jou gepoept heeft
was ik in de kerk
@:hemarookworst
Heel verstandigquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:27 schreef Paul het volgende:
ik heb even info gevraagd Paul in SPT / EK Afstanden 2024 #2
Hoe laat is het dan? Zodat wij weten wanneer we er niet moeten zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:31 schreef Paul het volgende:
Aub niet stiekem gluren naar ons in de Bilt, dankuwel
ja dir kerstboom must aus der hausen frum niederlanders vundagquote:
morgenmiddagquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:33 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Hoe laat is het dan? Zodat wij weten wanneer we er niet moeten zijn
De film is wel.leuk, maar dierenleed nietquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:38 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Zulke films zouden verboden moeten zijn
Klinkt meer alsof je een blauw pilletje nodig hebtquote:
Ze komen hier altijd gelijk, alleen was ik zo dom om te zeggen dat het al weken stonk op die kamer en wij er nu pas achter kwamen dat er een lekkage was.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op een zaterdag? Fat chance Dat Ze Vandaag nog langskomen. Toen ik lekkage had in de meterkast wilden ze al niet langskomen. Het is dat ik toen gigantisch uit m'n plaat ben gegaan, anders had ik het mooi kunnen uitzoeken.
Valt wel mee tochquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:37 schreef mario390 het volgende:
oma is op en januardag overleden 2012 of 2011
opa 1.januar 1985
Sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Pff moet ik weer opstaan want @:fogel was vergeten om zelf wat te drinken te pakken.
Allebei in januariquote:
Sneeuwwwwwwquote:
Dat is jammer, maar goed beter iets dan niets. Hier is het volgens mij echt mini nu even goed naar buiten kijk.quote:
Denk zijn donzen dekbedquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuwwwwww![]()
![]()
Of klopt iemand zijn stofdoek uit
O dat kan ook nogquote:
Daar zag ik een klein oranje vlekjequote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook nog![]()
Maar zag het buienradar, alleen sneeuw in het noorden van het land
Van harte gefeliciteerd, mooie dag. Hopelijk wordt je goed verwend oor mrmickytjuhquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga denk ik zo even lekker wandelen.
Een verjaardagswandelingetje
Ja klopt, was niet zo heel veel. Maar goed het begin is erquote:Op zaterdag 6 januari 2024 11:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar zag ik een klein oranje vlekje
We want morequote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, was niet zo heel veel. Maar goed het begin is er
Zijn ze zo ergquote:
O jee, snappen ze het niet hoe het werkt de bediening?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ze hebben nieuwe tv gekocht. Maar alles is kut.
Geen idee of dat een mis is, lijkt er niet echt op.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:05 schreef mario390 het volgende:
is dat nu ook en messe nu??
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, snappen ze het niet hoe het werkt de bediening?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:08 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jaen ik krijg de schuld want ik heb die deal gemaakt
Neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:05 schreef mario390 het volgende:
is dat nu ook en messe nu??
[ afbeelding ]
Onee dat is al afgelopenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee
Gepresenteerd door: Emmely de Wilt
In Het Oor Wil Ook Wat neemt Emmely je mee in de liefde voor muziek, verhalen van luisteraars, pijnlijke ontboezemingen en vrolijke onzin op de zaterdagmorgen.
nee emmely was befor ,10 - 12 00quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee
Gepresenteerd door: Emmely de Wilt
In Het Oor Wil Ook Wat neemt Emmely je mee in de liefde voor muziek, verhalen van luisteraars, pijnlijke ontboezemingen en vrolijke onzin op de zaterdagmorgen.
Nou jij wist het welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee emmely was befor ,10 - 12 00
je kijkt fout in de programm
Hét satirische actualiteitenprogramma gepresenteerd door Dolf Jansen & Willemijn Veenhoven. Elke zaterdag tussen 12:00 en 14:00!quote:
Van?quote:
Ik vond hem leuk. Alleen het einde is kutquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik had hem net ook aan gezethalf gezien maar vond het echt niks
Spijkers met koppenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:29 schreef mario390 het volgende:
ze praten met gasten en lachen
[ afbeelding ]
Moet u toch nog iets doen :/quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:33 schreef Mazikeen het volgende:
Ja douchen dan maar. En richting ouders voor die kut tv
Ja helaas wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:34 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Moet u toch nog iets doen :/
Sterkte!
@Paul ?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 12:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann dat zijn dat emmely gisteren
producer was?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |