quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb wel touw
straks hang ik me nog op na het trekken
Hangmatjes makenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb wel touw
Engerdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb wel touw
Lees mijn bericht daarnaquote:
Ja, daar hebben niet alleen bepaalde personen het alleenrecht opquote:
Doe een jas aanquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben niet alleen bepaalde personen het alleenrecht op
maar ik ga buiten wachten tot mijn airfryer komt
have fun (guess not)
Waarom buiten?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben niet alleen bepaalde personen het alleenrecht op
maar ik ga buiten wachten tot mijn airfryer komt
have fun (guess not)
Knutselde hij ook de eindjes aan elkaar?quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Knutselde hij ook de eindjes aan elkaar?
We kijken hem stukje bij beetje!quote:
Barb werd net niet genoemdquote:
Dan moeten wij ongeveer even oud zijnquote:
Ik 44. Over 5 maanden en een beetje 45.quote:
Erasmusbrug laten afzetten en een DJ inhuren?quote:
Ik ook niet heb lekkage ben aan het bellen, al weken stinkt het op een slaapkamer, alles van de kant gehad. Beddengoed gewassen, dekbed gewassen matras buiten gelucht. Gordijnen gewassen maar het bleef stinken.quote:
Ik ken Distortionquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Erasmusbrug laten afzetten en een DJ inhuren?
Op een zaterdag? Fat chance Dat Ze Vandaag nog langskomen. Toen ik lekkage had in de meterkast wilden ze al niet langskomen. Het is dat ik toen gigantisch uit m'n plaat ben gegaan, anders had ik het mooi kunnen uitzoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet heb lekkage ben aan het bellen, al weken stinkt het op een slaapkamer, alles van de kant gehad. Beddengoed gewassen, dekbed gewassen matras buiten gelucht. Gordijnen gewassen maar het bleef stinken.
Nu wil Henk boven sauzen en behangen ziet hij lekkags plekken aan een muur en plafond. Boven gaan kijken lekt de condensbak van de cv ketel.
Man o man al weken raam wijd open geur stokjes neer gezet![]()
Hopelijk krijgen ze die geur er uit
Hopen dat ze op zaterdag kunnen komen danquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet heb lekkage ben aan het bellen, al weken stinkt het op een slaapkamer, alles van de kant gehad. Beddengoed gewassen, dekbed gewassen matras buiten gelucht. Gordijnen gewassen maar het bleef stinken.
Nu wil Henk boven sauzen en behangen ziet hij lekkags plekken aan een muur en plafond. Boven gaan kijken lekt de condensbak van de cv ketel.
Man o man al weken raam wijd open geur stokjes neer gezet![]()
Hopelijk krijgen ze die geur er uit
Ik ook!quote:
Zet deze in de OP dan in plaats van de aliens!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kwam het vorige topic binnen en zag dat de volgende poster het topic zou sluiten, maar ik was te laat om deze te plaatsen:
[ afbeelding ]
Ja de aliens staan er lang inquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zet deze in de OP dan in plaats van de aliens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |