Gelukkig maar! En niks mis met even balen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:43 schreef praadje het volgende:
Yep, was even een momentje. Duurt nooit lang bij mij
Vergeten te ccenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:46 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Dinsdag
Dagelijks;
18.00; Handhavers in actie SBS6
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.27; First dates NPO1
19.45; De bondgenoten SBS6
20.34; De slimste mens NPO1
Diversen;
19.05; Een huis vol NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/een-huis-vol
20.30; Winter vol liefde RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/winter-vol-liefde
20.30; Zeeman confronteert RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/zeeman-confronteert
20.30; Urk SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/urk
Docu, Reportage, Informatief;
20.26; Radar NPO2
21.24; Eigen volk eerst NPO3
22.09 VPRO Wintergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/vpro-wintergasten;
Actueel;
21.30; Nieuwsuur NPO1
21.35; De oranjewinter SBS6
22.09; Renze RTL4
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
Typefouten onder voorbehoud
Rustig aan doen dan meissiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond naar Zeeman kijken
Ben een beetje meh vandaag...
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond halve finale wk darts kijken
Oh leukquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond halve finale wk darts kijken
Nederlanders helaas uitgeschakeld maar nog wel n mannetje van zestien dat geweldig staat te spelen. Nu al 200.000 pond verdiend. Dat heb ik op m'n 34ste nog niet eensquote:
Als in geld? Dat is echt gigantisch veelquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nederlanders helaas uitgeschakeld maar nog wel n mannetje van zestien dat geweldig staat te spelen. Nu al 200.000 pond verdiend. Dat heb ik op m'n 34ste nog niet eens
Hij eet na elke overwinning n kebab dus wellicht ook aam gewicht inmiddels hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als in geld? Dat is echt gigantisch veel
Have fun!
Wahahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij eet na elke overwinning n kebab dus wellicht ook aam gewicht inmiddels haha
Jij ook veel plezier!
quote:Op woensdag 3 januari 2024 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een fijne dag van
goedemorgen.quote:
De kandidaten schijnen extreem dom te zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Beste wensen. Hier slimste mens kijken en erna vroeg naar bed denk ik.
Niet alleen de kandidatenquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kandidaten schijnen extreem dom te zijn.
Later eens terugkijken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet alleen de kandidatenPhilip en Maarten vielen ook wat door de mand tijdens de Met het mes op tafel nieuwjaarsavond aflevering.
Leuk! Ik volgende week zaterdagquote:Op donderdag 4 januari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Mijn laatste vakantiedag gehad. Morgen twee therapieën
Zaterdag jarig. Dan komt mijn moeder en zondag een bevriend stel
Dank je wel lieverd! Gaat helemaal goed komen denk ik!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:14 schreef praadje het volgende:
@:ChildoftheStars, van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Ik hoop dat je een superfijne dag gaat hebben
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag 🎉🎁quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd! Gaat helemaal goed komen denk ik!
Klopt dacht ik ook al. Sommige wat nieuwer, soms oude.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:19 schreef Dutch_view het volgende:
In de gids staat bij Overtreders seizoen 2024, afl. 1. Al lijkt het een mengeling van beelden van vorig seizoen en nieuwe beelden. Zo stond op de prent die Johan uitschreef 9 dec. 2023.
van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Het was echt een heel fijne dag en dan ook nog WIDM
quote:Bassie & Adriaan - Een schat aan herinneringen
Vijftig jaar lang hebben Bas en Aad van Toor samengewerkt. Eerst 25 jaar lang als het acrobatenduo The Crocksons en daarna 25 jaar als clown Bassie en acrobaat Adriaan. Ze reisden de wereld over voor hun populaire televisieserie. Naast hun televisieserie gingen ze ook de theaters in Nederland en België in met hun eigen shows. Een druk bestaan voor de broers. Bas en Aad van Toor vertellen hoe zij hun tijd als Bassie en Adriaan hebben beleefd. Ook Hans Beijer als B100 vertelt over zijn belevenissen in de series. Verder komen Paul de Leeuw en Gert Verhulst aan het woord over hun samenwerking met Bassie & Adriaan.
Met Rayquote:Op zondag 7 januari 2024 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier om half negen op SBS6 dat nieuwe survivalprogramma kijken!
Fijne avond ookquote:Op zondag 7 januari 2024 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Maak er een fijne kijkavond van.
Leuke programma's zo te zien.
Die had ik niet gezienquote:Op zondag 7 januari 2024 20:46 schreef StephanL het volgende:
RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
Maakt niet uit. Had hem daar ook niet verwacht, maar dan kan je meepratenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien
Dank je wel en sorry
Ik had gezocht,.maar niet goed gekeken blijkbaarquote:Op zondag 7 januari 2024 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Had hem daar ook niet verwacht, maar dan kan je meepraten
Ahhh je bent lief.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond vast
Dank je wel @:praadje ik waardeer het enorm dat je de lijst maakt. Je bent een topper!
Hier naar EHBJ kijken en Camping de Wildernis en Een Huis Vol
Oh en De Bondgenoten
Je doet het toch elke keer weerquote:Op maandag 8 januari 2024 16:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh je bent lief.Ik weet nog niet wat ik kijk. Zoiezo wel Een huis Vol maar voor de rest kijk ik even waar ik zin in heb. Fijne avond CotS'je
Heerlijk programma, voor mijn gevoel hoort dat bij deze tijd van het jaar. Even lachen om al die herrie met die hoeveelheid kinderen in huis. De familie Blom spant de kroon. Heb niks met religie en niet het gevoel dat bij dit gezin God nu echt wordt gerespecteerd door die meute jongetjes.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je doet het toch elke keer weer
Een Huis Vol vind ik heerlijke televisie. En ik ben heel blij dat ik geen kinderen hoef op te voeden(niet dat zij het fout doen, denk ik niet, alleen de zorgen... ik zou het niet willen).
Om vijf uur ga ik even koken en daarna lekker op de bank, onder een dekentje
Ja... Ik snap dat samengestelde zin niet zo... zoals zij opvoeden...zou ik toch anders doen denk ikquote:Op maandag 8 januari 2024 18:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk programma, voor mijn gevoel hoort dat bij deze tijd van het jaar. Even lachen om al die herrie met die hoeveelheid kinderen in huis. De familie Blom spant de kroon. Heb niks met religie en niet het gevoel dat bij dit gezin God nu echt wordt gerespecteerd door die meute jongetjes.
Ik vind die moeder lief over komen. Moet wel een beetje lachen om hun inrichting. Open haard geschreven boven de open haard en in de keuken, keuken.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Ik snap dat samengestelde zin niet zo... zoals zij opvoeden...zou ik toch anders doen denk ik
Jaquote:Op maandag 8 januari 2024 18:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind die moeder lief over komen. Moet wel een beetje lachen om hun inrichting. Open haard geschreven boven de open haard en in de keuken, keuken.
Ik ook niet, hoor, woon al jaren op hetzelfde adres, buurjongetjes waren echt van die jankers in de tuin, heel irritant, ze zijn nu inmiddels in de 20 en keurig netjes. Af en toe lachen als ik ze hoor (vanuit mijn slaapkamer) in hun mooi in elkaar geflanste hok buiten (vooral in coronalockdown tijd) met vrienden, kon letterlijk alle gesprekken verstaan. Maar aan om onzin krijsende kleuters heb ik altijd een pesthekel gehad.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben blij dat ik daar niet naast woon
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor, woon al jaren op hetzelfde adres, buurjongetjes waren echt van die jankers in de tuin, heel irritant, ze zijn nu inmiddels in de 20 en keurig netjes. Af en toe lachen als ik ze hoor (vanuit mijn slaapkamer) in hun mooi in elkaar geflanste hok buiten (vooral in coronalockdown tijd) met vrienden, kon letterlijk alle gesprekken verstaan. Maar aan om onzin krijsende kleuters heb ik altijd een pesthekel gehad.
Ben oma, in mijn tijd bestonden er nog geen krijspaleizen, soft-play in english. Drie keer geweest met zoon en kleinkinderen, je moet je er voor afsluiten, het went uiteindelijk, maar OMG de hel!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.
Nou... als ik luid kreeg ik strafquote:Op maandag 8 januari 2024 18:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben oma, in mijn tijd bestonden er nog geen krijspaleizen, soft-play in english. Drie keer geweest met zoon en kleinkinderen, je moet je er voor afsluiten, het went uiteindelijk, maar OMG de hel!
Oooh wat ontzettend balenquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:30 schreef Firuze60 het volgende:
Snutverdulleme, heb mij vanmiddag buiten gesloten. Dacht dat ik in mijn jaszak de autosleutel EN de huissleutels had, dus niet. Ook mijn mobiel thuis gelaten (even naar de super, lekker snel). Bij de buren telefoon geleend, even een kind met sleutel bellen zat er ook niet in, ken hun nummers niet uit mijn hoofd. Dan maar een slotenmaker.Resultaat, nieuw slot in de voordeur.
Goed bezig!!!quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:21 schreef praadje het volgende:
Hier druk bezig geweest met het huis leegmaken. Wat kan een mens een hoop verzamelen door de jaren heen maar het is klaar. Nog twee dagen werken en dan twee weken de tijd om te gaan klussen en dan kan het huis opnieuw ingericht worden![]()
![]()
Goed beetje druk weinig tijd voor hier maar ik ben er weerquote:
Fijn dat je wel weer er bentquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed beetje druk weinig tijd voor hier maar ik ben er weer
Nee niet echt het blijft druk. Morgen 1 dagje vrij omdat het moetquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je wel weer er bent
Komen er rustigere dagen aan?
Ik ben allang blij dat je het nog kan doenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:38 schreef tong80 het volgende:
Best wel triest, dat de meeste van m'n berichten uit goeiemorgen bestaan tegenwoordig. Daarna eventueel een wel trusten.
Trusten.
Ik vind de restjes het lekkers. lekker kliekjes schrobben. Trusten ;0quote:Op zondag 14 januari 2024 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je het nog kan doenDe rest komt later wel.
Trusten Tongquote:Op zondag 14 januari 2024 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind de restjes het lekkers. lekker kliekjes schrobben. Trusten ;0
quote:
Goedenavond allen @praadjequote:Op maandag 15 januari 2024 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Dank je wel @:praadje
Hier Camping de Wildernis en Bondgenoten
BB kijk ik morgen terug en cossen
Vandaag bieb gedaan
Morgen lekker vrij van alles
Sketches.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is dat voor programma?
Wat klus je?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, ik neem hem mee de volgende keer. Hier een dagje rust en dan ga ik beginnen met klussen.
Dank je, eens proberen dus!quote:Op maandag 15 januari 2024 21:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Sketches.
Met Leo Alkemade, bas hoeflaken, Ronald Goedemond etc. Humor
Je bent echt goed losgegaan hequote:Op maandag 15 januari 2024 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga mijn huis schilderen en behangen en ik heb een hele nieuwe inrichting gekocht.
Haha, echt wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent echt goed losgegaan he
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je hoe je lief bent voor jezelf en het echt even nieuw maakt
Cool, hier vanmiddag een schilder een offerte laten maken. Buitenkant huis, nodig voordat het rot wordt, is alweer 10 jaar geleden. Morgen en overmorgen meer offertes. Zie er nu al tegenop, tijd lang die herrie om de deur en waarvoor? Stom onderhoud.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga mijn huis schilderen en behangen en ik heb een hele nieuwe inrichting gekocht.
Het zijn ook toestandenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Cool, hier vanmiddag een schilder een offerte laten maken. Buitenkant huis, nodig voordat het rot wordt, is alweer 10 jaar geleden. Morgen en overmorgen meer offertes. Zie er nu al tegenop, tijd lang die herrie om de deur en waarvoor? Stom onderhoud.
Ok, maar dan is het enige verschil dat ik er over moet nadenken van te voren. Paar weken werklui om de deur is voor jou hetzelfde. Vervelende herrie.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zijn ook toestanden
Met zullen dingen ben ik blij met mijn huurwoning. Krijg enkel gewoon te horen wanneer en that's it
Ja... hier wachten op dubbelglas en zo... alleen nog geen flauw idee wanneer, daar ben ik minder blij meequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar dan is het enige verschil dat ik er over moet nadenken van te voren. Paar weken werklui om de deur is voor jou hetzelfde. Vervelende herrie.
Oh bah, ook zoiets.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hier wachten op dubbelglas en zo... alleen nog geen flauw idee wanneer, daar ben ik minder blij mee
Oh dat is minder! Hopelijk komt het snel goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:04 schreef praadje het volgende:
Whaaa, het begint al lekker. De bank leveren duurt zeker nog drie weken. De eetkamerbank en de stoelen hebben ze de verkeerde kleur geleverd. Een technieker zou vandaag komen maar dat is blijkbaar verzet naar morgen.
Het enige wat ik vandaag gedaan heb is twee houten planken zwart geschilderd, toen was ik klaar met alles.
Positive note, vloerkleden zijn binnen, gordijnen en vitrage is binnen, behang en verf is binnen, 1 relaxstoel is binnen, sidetable is binnen en kast is binnen en accessoires zijn binnen.
Ik kan er alleen van balen dat ik alles tijdig bestel (begin november) en dan nog moet wachten of dat het verkeerde geleverd wordt.
Ik had gehoopt dat als ik maandag klaar zou zijn met schilderen en behangen mijn hele inrichting compleet zou zijn.
Nou ja, even goed slapen en morgen beginnen met het echte werk.
*Moest even ranten hoor*
Geniet ervan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Heerlijk dagje vrij vandaag
Oei, beterschap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:57 schreef Ole het volgende:
Ben al tijdje kwakkelen. Heb tekorten schildklier en vitamines. Doe mijn best. Nu flink bijslikken!
Dat is echt heel naar... understatementquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:57 schreef Ole het volgende:
Ben al tijdje kwakkelen. Heb tekorten schildklier en vitamines. Doe mijn best. Nu flink bijslikken!
Miste je al. Ik heb op doktersvoorschrift vitamines B-C en D.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:57 schreef Ole het volgende:
De eerste series gezien van Klem. Werd er op een gegeven moment sjaggie van en zie steeds de acteurs in andere rollen dan in deze serie. Lijkt mij geen vrolijke serie na een zware dag. Evenals Sleepers, ook zo'n drama. Ik heb moeite met Nederlandse detectives. Als je van honden en hun rare baasjes houdt raad ik je de serie van Bromet aan, daar word ik vrolijk van en kun je misschien om lachen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier Klem kijken, kwam tot de ontdekking dat er een nieuw seizoen is
Hele zware dag achter de rug met therapie. Maar nu weekend
Ik houd niet zo van vrolijk en lachenquote:Op maandag 22 januari 2024 14:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De eerste series gezien van Klem. Werd er op een gegeven moment sjaggie van en zie steeds de acteurs in andere rollen dan in deze serie. Lijkt mij geen vrolijke serie na een zware dag. Evenals Sleepers, ook zo'n drama. Ik heb moeite met Nederlandse detectives. Als je van honden en hun rare baasjes houdt raad ik je de serie van Bromet aan, daar word ik vrolijk van en kun je misschien om lachen.
Haha, dat kan ook natuurlijk, ik houd dan weer niet van opgelegd vrolijk moeten zijn. Haat het goedemorgen en goedenavond.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van vrolijk en lachendaar ga ik me aan ergeren
Ik hoop het voor je. Slaap is zo belangrijk, zeker voor jouquote:Op maandag 22 januari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond De Bondgenoten (als ik het kan opbrengen) en Camping de Wildernis
Vorige nacht niet geslapen. Vandaag expres geen koffie gedronken, hopelijk helpt het voor de komende nacht
quote:Op maandag 22 januari 2024 17:06 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes.![]()
Veel kijkplezier
Goedenavondquote:Op maandag 22 januari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vorige nacht niet geslapen. Vandaag expres geen koffie gedronken, hopelijk helpt het voor de komende nacht
Dank je welquote:Op maandag 22 januari 2024 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Slaap is zo belangrijk, zeker voor jou
Meer dan Verwacht wil ik idd ook nog kijken! Lijkt me interessantquote:Op maandag 22 januari 2024 18:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Net thuis. Nu lekker relaxen en op tijd naar bed. Denk wel dat ik een stukje Help mijn man is klusser kijk en straks, Meer dan verwacht, over drielingen
Ja is wel geinig om te zien. Wat een werkquote:Op maandag 22 januari 2024 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer dan Verwacht wil ik idd ook nog kijken! Lijkt me interessant
Oef ja... dat lijkt mij ookquote:Op maandag 22 januari 2024 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel geinig om te zien. Wat een werk![]()
Nu No way back van gister nog even terug kijken.
Nou zeg datquote:Op maandag 22 januari 2024 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
No way back is echt leuk! Ik vind dat achttienjarige meisje zo geweldigdie met d'r enkel.
Drink je energy drink?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Ik ook. Als ik tijd heb ga ik eraan beginnen. Ik volg een van de moeders op Insta.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer dan Verwacht wil ik idd ook nog kijken! Lijkt me interessant
Wil ik ook zien maar heb geen Primequote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Docu over Lil Kleine kijken straks.
Ben een sneaker en heb de serie al uitgekeken op npo-plus. Val in katzwijm zodra ik een baby zie, laat staan drie.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik tijd heb ga ik eraan beginnen. Ik volg een van de moeders op Insta.
Bah, die wens ik geen enkele aandacht meer. Gejank om niks, gewoon een heel fout klein ventje.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Docu over Lil Kleine kijken straks.
Zag hem gisteren bij Renze. Zijn afkickprogramma niet afgemaakt en af en toe weer een drankje want dat moet kunnen. Maar zijn leven was leuker met drank en de drugs.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bah, die wens ik geen enkele aandacht meer. Gejank om niks, gewoon een heel fout klein ventje.
Avondquote:
Oeh, dat komt wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Beetje van alles en nog wat vandaag denk. Niks speciaals op tv voor mij.
Gelukkig nog Netflix en wil nog Arjen Lubach terug kijken.
Zag vanmiddag Nicole fietsen uit Meer dan verwacht rijden met haar drieling
Geen idee welke tv-gids jij raadpleegt, praadje. Maar dit:20.26; Van Roosmalen & Groenteman NPO3 was toch echt afgelopen maandag. Actueel is het wel, snapte alleen niets van jouw donderdag dan.quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:37 schreef praadje het volgende:
Veel kijkplezier
quote:Op donderdag 25 januari 2024 17:37 schreef praadje het volgende:
Veel kijkplezier
Goedenavondquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee welke tv-gids jij raadpleegt, praadje. Maar dit:20.26; Van Roosmalen & Groenteman NPO3 was toch echt afgelopen maandag. Actueel is het wel, snapte alleen niets van jouw donderdag dan.
Sorry. Ik heb een standaardlijstje van programma's die wekelijks/dagelijks terugkomen. Ben niet zo alert op het moment omdat ik de lijst even tussen de bedrijven door doe en er dan wel eens iets blijft staan wat al afgelopen is of een vergeten programma (Ben nl, heel mijn huis aan het schilderenquote:Op donderdag 25 januari 2024 18:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen idee welke tv-gids jij raadpleegt, praadje. Maar dit:20.26; Van Roosmalen & Groenteman NPO3 was toch echt afgelopen maandag. Actueel is het wel, snapte alleen niets van jouw donderdag dan.
Pfff, net klaar met schilderen. Alle deuren, muren en plafonds en deurposten zitten weer keurig in de lak en ik ben er ook echt wel klaar mee. Nu wachten op de meubels en dan verder inrichten. Morgen gaan ze de nieuwe gordijnen en de nieuwe lampen ophangen dus er zit schot in de zaak. Lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 26 januari 2024 17:07 schreef Firuze60 het volgende:
Maakt niet uit, hoor, praadje, kan gebeuren, viel me alleen op. Gelukt met schilderen?
Hier prima, mooi zonnig dagje en een super goede britse serie op npo gezien.quote:
Ooh interessant! Veel kijk plezierquote:Op zondag 28 januari 2024 17:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier prima, mooi zonnig dagje en een super goede britse serie op npo gezien.
https://npo.nl/start/seri(...)post-office/afspelen
Bijna eenopeen te vergelijken met de toeslagenaffaire hier.
Ben niet buiten geweest, zag er goed uit door de ramenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh interessant! Veel kijk plezier
Het weer was bijna perfect. Alleen te koud
Yep, hier ook. Ik vind programma's met onbekende Nederlanders sowieso veel leuker als met al die BN'ers.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:30 schreef potjecreme het volgende:
Kamp van Koningsbrugge kijken vanavond
ik ook.quote:Op maandag 29 ikjanuari 2024 17:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, hier ook. Ik vind programma's met onbekende Nederlanders sowieso veel leuker als met al die BN'ers.
Nou inderdaad. Die staan dan onder contracten bij de zenders en moeten voor elk programma of reclameblok op komen draven. Niks an. Vroeger kregen ze een contract voor 1 programma en daarna zagen ze wel verder.quote:Op maandag 29 januari 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
ik ook.
Jammer dat bijna alles bedorven wordt met bekend Nederlanders.
quote:Op maandag 29 januari 2024 17:22 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
Veel kijkplezier
Goedenavond allenquote:
Beetje drukjesquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn allerliefste PotjeWat heerlijk om je hier weer eens te zien
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn dat je even tijd voor mij vrij kon maken![]()
Dat lijkt mij een opluchting! Zelf heb ik een enorme pokkehekel aan huishouden (altijd al gehad, vond het soms leuk om het huis van vrienden schoon te maken, maar eigen huis, gatferdamme). Heb er het voor over om een goede hulp te betalen. Boodschappen doen heb ik dan weer geen hekel aan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Afgelopen nacht eindelijk weer geslapen. Hopelijk houd ik dat vol. En er is huishoudelijke hulp en boodschappenhulp aangevraagd, omdat dat te moeilijk voor me is. Opluchting dat de bal eindelijk rolt.
Misschien ga ik Project Dance kijken of gewoon een serietje kijken.
Op De Bondgenoten uitgekeken, al dat geruzie staat me tegen. En even geen zin in BB vandaag
Het is geen kwestie van niet willen / hekel hebben aan, maar een kwestie van niet kunnenquote:Op donderdag 1 februari 2024 18:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een opluchting! Zelf heb ik een enorme pokkehekel aan huishouden (altijd al gehad, vond het soms leuk om het huis van vrienden schoon te maken, maar eigen huis, gatferdamme). Heb er het voor over om een goede hulp te betalen. Boodschappen doen heb ik dan weer geen hekel aan.
Dat hele programma De Bondgenoten trok mij bij voorbaat al niet aan, dus geen enkele aflevering gezien.
Vanmiddag begonnen aan een Britse serie op NPO-start.
Best Interests (TV Series 2023– ) - Reference View - IMDb
Die serie is zo heftig, dat ik af en toe even uit moet loggen. Gaat over het dilemma om een zwaar gehandicapt kind van medische behandeling af te halen en te laten sterven. Ruzie tussen de ouders.
Ohw sorry, gelukkig dat je dan uiteindelijk hulp lijkt te krijgen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van niet willen / hekel hebben aan, maar een kwestie van niet kunnen
Dank jequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ohw sorry, gelukkig dat je dan uiteindelijk hulp lijkt te krijgen.
Volgens mij 1 van de duurste boetes die ze kunnen uitschrijven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:42 schreef xzaz het volgende:
440 euro voor parkeren op een gehandicapten plaats
Ze lieten toevallig bij Vandaag Inside foto's van die actie zien, op de A7 bij Drachten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:13 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk a-sociaal om op een parkeerplaats voor gehandicapten te gaan staan, dus geen medelijden.
Zat vanavond even op de A-7 in een opstopping, we hadden eerst niks door, dachten nog naief, vast een vreselijk ongeluk gebeurd.... gotsamme, waren het de boeren weer met hun trekkers. Inmiddels waren ze door de politie de berm in gestuurd, rijen lang tractors met personenauto's er tussen. Jolig te doen. Het oponthoud was gelukkig maar een kwartiertje, mijn humeur zakte tot het nulpunt na al een reis van uren achter de rug en vlak bij huis.
Sodemieter op met die stomme akties!
Klopt, het was in de buurt van Drachten. Ook in Hoorn begreep ik. Ophitserij is het. Veel boeren moeten juist niks hebben van dit stelletje hooligans.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze lieten toevallig bij Vandaag Inside foto's van die actie zien, op de A7 bij Drachten.
Super irritant idd
Thanks, jij ook een goedenavondquote:Op zondag 4 februari 2024 17:08 schreef praadje het volgende:
Alvast een hele goedenavond schatjes![]()
Veel kijkplezier
Daar ben ik nu mee bezig, maar dan met aflevering tweequote:Op zondag 4 februari 2024 17:15 schreef potjecreme het volgende:
Ohhhh snel nog de eerste afl. van HHB terugkijken.
Gister live gekeken. Was wel een leuke afleveringquote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig, maar dan met aflevering twee
Kijk vanvond de laatste onderdeel. De eerste twee waren idd leukquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gister live gekeken. Was wel een leuke aflevering
Ja was meteen pittig! Ben benieuwd hoe ze het er vandaag vanaf brengen.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Jahhhh![]()
Ik vond de eerste aflevering wel heftig zeg.
Mijn hand is ook snel gevuld met zand.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh
Naja ik ga het meemaken. Mijn hand is snel gevuld
Ben je al begonnen aan het nieuwe seizoen van Below Deck OG?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier Ik Vertrek of een serieLekker puzzelen en geneuzel op de achtergrond.
Yes! Nieuwe Cap. Mag hem wel. Ik hoop dat er een beetje drama los komt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan het nieuwe seizoen van Below Deck OG?
Deze cap is mijn favoriet. Met hem wil ik wel een beschuitje etenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes! Nieuwe Cap. Mag hem wel. Ik hoop dat er een beetje drama los komt.
Ha die Kree. Ja, die ga ik zeker opnemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef kree het volgende:
https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-a-compassionate-spy
dit klinkt aardig, mss ff kijken
Wees welkom. En ja, Overtreders vind ik ook beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:00 schreef ComShepard het volgende:
Hoi! Ik kijk weer meer tv en vind het leuk om de avond te starten met Handhavend in Actie.hoewel Overtreders wel beter is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |