quote:
Goedenavond allen @praadjequote:Op maandag 15 januari 2024 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Dank je wel @:praadje
Hier Camping de Wildernis en Bondgenoten
BB kijk ik morgen terug en cossen
Vandaag bieb gedaan
Morgen lekker vrij van alles
Sketches.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat is dat voor programma?
Wat klus je?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah, ik neem hem mee de volgende keer. Hier een dagje rust en dan ga ik beginnen met klussen.
Dank je, eens proberen dus!quote:Op maandag 15 januari 2024 21:46 schreef Isane het volgende:
[..]
Sketches.
Met Leo Alkemade, bas hoeflaken, Ronald Goedemond etc. Humor
Je bent echt goed losgegaan hequote:Op maandag 15 januari 2024 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga mijn huis schilderen en behangen en ik heb een hele nieuwe inrichting gekocht.
Haha, echt wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent echt goed losgegaan he
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo blij voor je hoe je lief bent voor jezelf en het echt even nieuw maakt
Cool, hier vanmiddag een schilder een offerte laten maken. Buitenkant huis, nodig voordat het rot wordt, is alweer 10 jaar geleden. Morgen en overmorgen meer offertes. Zie er nu al tegenop, tijd lang die herrie om de deur en waarvoor? Stom onderhoud.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga mijn huis schilderen en behangen en ik heb een hele nieuwe inrichting gekocht.
Het zijn ook toestandenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Cool, hier vanmiddag een schilder een offerte laten maken. Buitenkant huis, nodig voordat het rot wordt, is alweer 10 jaar geleden. Morgen en overmorgen meer offertes. Zie er nu al tegenop, tijd lang die herrie om de deur en waarvoor? Stom onderhoud.
Ok, maar dan is het enige verschil dat ik er over moet nadenken van te voren. Paar weken werklui om de deur is voor jou hetzelfde. Vervelende herrie.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het zijn ook toestanden
Met zullen dingen ben ik blij met mijn huurwoning. Krijg enkel gewoon te horen wanneer en that's it
Ja... hier wachten op dubbelglas en zo... alleen nog geen flauw idee wanneer, daar ben ik minder blij meequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok, maar dan is het enige verschil dat ik er over moet nadenken van te voren. Paar weken werklui om de deur is voor jou hetzelfde. Vervelende herrie.
Oh bah, ook zoiets.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hier wachten op dubbelglas en zo... alleen nog geen flauw idee wanneer, daar ben ik minder blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |