quote:Bassie & Adriaan - Een schat aan herinneringen
Vijftig jaar lang hebben Bas en Aad van Toor samengewerkt. Eerst 25 jaar lang als het acrobatenduo The Crocksons en daarna 25 jaar als clown Bassie en acrobaat Adriaan. Ze reisden de wereld over voor hun populaire televisieserie. Naast hun televisieserie gingen ze ook de theaters in Nederland en België in met hun eigen shows. Een druk bestaan voor de broers. Bas en Aad van Toor vertellen hoe zij hun tijd als Bassie en Adriaan hebben beleefd. Ook Hans Beijer als B100 vertelt over zijn belevenissen in de series. Verder komen Paul de Leeuw en Gert Verhulst aan het woord over hun samenwerking met Bassie & Adriaan.
Met Rayquote:Op zondag 7 januari 2024 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier om half negen op SBS6 dat nieuwe survivalprogramma kijken!
Fijne avond ookquote:Op zondag 7 januari 2024 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Maak er een fijne kijkavond van.
Leuke programma's zo te zien.
Die had ik niet gezienquote:Op zondag 7 januari 2024 20:46 schreef StephanL het volgende:
RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
Maakt niet uit. Had hem daar ook niet verwacht, maar dan kan je meepratenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien
Dank je wel en sorry
Ik had gezocht,.maar niet goed gekeken blijkbaarquote:Op zondag 7 januari 2024 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Had hem daar ook niet verwacht, maar dan kan je meepraten
Ahhh je bent lief.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond vast
Dank je wel @:praadje ik waardeer het enorm dat je de lijst maakt. Je bent een topper!
Hier naar EHBJ kijken en Camping de Wildernis en Een Huis Vol
Oh en De Bondgenoten
Je doet het toch elke keer weerquote:Op maandag 8 januari 2024 16:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh je bent lief.Ik weet nog niet wat ik kijk. Zoiezo wel Een huis Vol maar voor de rest kijk ik even waar ik zin in heb. Fijne avond CotS'je
Heerlijk programma, voor mijn gevoel hoort dat bij deze tijd van het jaar. Even lachen om al die herrie met die hoeveelheid kinderen in huis. De familie Blom spant de kroon. Heb niks met religie en niet het gevoel dat bij dit gezin God nu echt wordt gerespecteerd door die meute jongetjes.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je doet het toch elke keer weer
Een Huis Vol vind ik heerlijke televisie. En ik ben heel blij dat ik geen kinderen hoef op te voeden(niet dat zij het fout doen, denk ik niet, alleen de zorgen... ik zou het niet willen).
Om vijf uur ga ik even koken en daarna lekker op de bank, onder een dekentje
Ja... Ik snap dat samengestelde zin niet zo... zoals zij opvoeden...zou ik toch anders doen denk ikquote:Op maandag 8 januari 2024 18:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk programma, voor mijn gevoel hoort dat bij deze tijd van het jaar. Even lachen om al die herrie met die hoeveelheid kinderen in huis. De familie Blom spant de kroon. Heb niks met religie en niet het gevoel dat bij dit gezin God nu echt wordt gerespecteerd door die meute jongetjes.
Ik vind die moeder lief over komen. Moet wel een beetje lachen om hun inrichting. Open haard geschreven boven de open haard en in de keuken, keuken.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Ik snap dat samengestelde zin niet zo... zoals zij opvoeden...zou ik toch anders doen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |