Dank jequote:Op donderdag 1 februari 2024 19:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ohw sorry, gelukkig dat je dan uiteindelijk hulp lijkt te krijgen.
Volgens mij 1 van de duurste boetes die ze kunnen uitschrijven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:42 schreef xzaz het volgende:
440 euro voor parkeren op een gehandicapten plaats
Ze lieten toevallig bij Vandaag Inside foto's van die actie zien, op de A7 bij Drachten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:13 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk a-sociaal om op een parkeerplaats voor gehandicapten te gaan staan, dus geen medelijden.
Zat vanavond even op de A-7 in een opstopping, we hadden eerst niks door, dachten nog naief, vast een vreselijk ongeluk gebeurd.... gotsamme, waren het de boeren weer met hun trekkers. Inmiddels waren ze door de politie de berm in gestuurd, rijen lang tractors met personenauto's er tussen. Jolig te doen. Het oponthoud was gelukkig maar een kwartiertje, mijn humeur zakte tot het nulpunt na al een reis van uren achter de rug en vlak bij huis.
Sodemieter op met die stomme akties!
Klopt, het was in de buurt van Drachten. Ook in Hoorn begreep ik. Ophitserij is het. Veel boeren moeten juist niks hebben van dit stelletje hooligans.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ze lieten toevallig bij Vandaag Inside foto's van die actie zien, op de A7 bij Drachten.
Super irritant idd
Thanks, jij ook een goedenavondquote:Op zondag 4 februari 2024 17:08 schreef praadje het volgende:
Alvast een hele goedenavond schatjes![]()
Veel kijkplezier
Daar ben ik nu mee bezig, maar dan met aflevering tweequote:Op zondag 4 februari 2024 17:15 schreef potjecreme het volgende:
Ohhhh snel nog de eerste afl. van HHB terugkijken.
Gister live gekeken. Was wel een leuke afleveringquote:Op maandag 5 februari 2024 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik nu mee bezig, maar dan met aflevering twee
Kijk vanvond de laatste onderdeel. De eerste twee waren idd leukquote:Op maandag 5 februari 2024 12:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gister live gekeken. Was wel een leuke aflevering
Ja was meteen pittig! Ben benieuwd hoe ze het er vandaag vanaf brengen.quote:Op maandag 5 februari 2024 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Jahhhh![]()
Ik vond de eerste aflevering wel heftig zeg.
Mijn hand is ook snel gevuld met zand.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh
Naja ik ga het meemaken. Mijn hand is snel gevuld
Ben je al begonnen aan het nieuwe seizoen van Below Deck OG?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Hier Ik Vertrek of een serieLekker puzzelen en geneuzel op de achtergrond.
Yes! Nieuwe Cap. Mag hem wel. Ik hoop dat er een beetje drama los komt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan het nieuwe seizoen van Below Deck OG?
Deze cap is mijn favoriet. Met hem wil ik wel een beschuitje etenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Yes! Nieuwe Cap. Mag hem wel. Ik hoop dat er een beetje drama los komt.
Ha die Kree. Ja, die ga ik zeker opnemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:05 schreef kree het volgende:
https://www.tvgids.nl/informatief/2doc-a-compassionate-spy
dit klinkt aardig, mss ff kijken
Wees welkom. En ja, Overtreders vind ik ook beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:00 schreef ComShepard het volgende:
Hoi! Ik kijk weer meer tv en vind het leuk om de avond te starten met Handhavend in Actie.hoewel Overtreders wel beter is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |