Oef ja... dat lijkt mij ookquote:Op maandag 22 januari 2024 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja is wel geinig om te zien. Wat een werk![]()
Nu No way back van gister nog even terug kijken.
Nou zeg datquote:Op maandag 22 januari 2024 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
No way back is echt leuk! Ik vind dat achttienjarige meisje zo geweldigdie met d'r enkel.
Drink je energy drink?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond De Bondgenoten (als ik het kan opbrengen) en Camping de Wildernis
Vorige nacht niet geslapen. Vandaag expres geen koffie gedronken, hopelijk helpt het voor de komende nacht
Ik ook. Als ik tijd heb ga ik eraan beginnen. Ik volg een van de moeders op Insta.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer dan Verwacht wil ik idd ook nog kijken! Lijkt me interessant
Wil ik ook zien maar heb geen Primequote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Docu over Lil Kleine kijken straks.
Ben een sneaker en heb de serie al uitgekeken op npo-plus. Val in katzwijm zodra ik een baby zie, laat staan drie.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik tijd heb ga ik eraan beginnen. Ik volg een van de moeders op Insta.
Bah, die wens ik geen enkele aandacht meer. Gejank om niks, gewoon een heel fout klein ventje.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:20 schreef potjecreme het volgende:
Docu over Lil Kleine kijken straks.
Zag hem gisteren bij Renze. Zijn afkickprogramma niet afgemaakt en af en toe weer een drankje want dat moet kunnen. Maar zijn leven was leuker met drank en de drugs.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bah, die wens ik geen enkele aandacht meer. Gejank om niks, gewoon een heel fout klein ventje.
Avondquote:
Oeh, dat komt wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Beetje van alles en nog wat vandaag denk. Niks speciaals op tv voor mij.
Gelukkig nog Netflix en wil nog Arjen Lubach terug kijken.
Zag vanmiddag Nicole fietsen uit Meer dan verwacht rijden met haar drieling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |