Gelukkig maar! En niks mis met even balen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:43 schreef praadje het volgende:
Yep, was even een momentje. Duurt nooit lang bij mij
Vergeten te ccenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:46 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag; Dinsdag
Dagelijks;
18.00; Handhavers in actie SBS6
19.00; Lang leve de liefde SBS6
19.27; First dates NPO1
19.45; De bondgenoten SBS6
20.34; De slimste mens NPO1
Diversen;
19.05; Een huis vol NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/een-huis-vol
20.30; Winter vol liefde RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/winter-vol-liefde
20.30; Zeeman confronteert RTL5 https://www.tvgids.nl/informatief/zeeman-confronteert
20.30; Urk SBS6 https://www.tvgids.nl/informatief/urk
Docu, Reportage, Informatief;
20.26; Radar NPO2
21.24; Eigen volk eerst NPO3
22.09 VPRO Wintergasten NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/vpro-wintergasten;
Actueel;
21.30; Nieuwsuur NPO1
21.35; De oranjewinter SBS6
22.09; Renze RTL4
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
@:tong80
@:Firuze60
Typefouten onder voorbehoud
Rustig aan doen dan meissiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vanavond naar Zeeman kijken
Ben een beetje meh vandaag...
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond halve finale wk darts kijken
Oh leukquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vanavond halve finale wk darts kijken
Nederlanders helaas uitgeschakeld maar nog wel n mannetje van zestien dat geweldig staat te spelen. Nu al 200.000 pond verdiend. Dat heb ik op m'n 34ste nog niet eensquote:
Als in geld? Dat is echt gigantisch veelquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nederlanders helaas uitgeschakeld maar nog wel n mannetje van zestien dat geweldig staat te spelen. Nu al 200.000 pond verdiend. Dat heb ik op m'n 34ste nog niet eens
Hij eet na elke overwinning n kebab dus wellicht ook aam gewicht inmiddels hahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als in geld? Dat is echt gigantisch veel
Have fun!
Wahahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij eet na elke overwinning n kebab dus wellicht ook aam gewicht inmiddels haha
Jij ook veel plezier!
quote:Op woensdag 3 januari 2024 06:46 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een fijne dag van
goedemorgen.quote:
De kandidaten schijnen extreem dom te zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
Beste wensen. Hier slimste mens kijken en erna vroeg naar bed denk ik.
Niet alleen de kandidatenquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De kandidaten schijnen extreem dom te zijn.
Later eens terugkijken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 12:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Niet alleen de kandidatenPhilip en Maarten vielen ook wat door de mand tijdens de Met het mes op tafel nieuwjaarsavond aflevering.
Leuk! Ik volgende week zaterdagquote:Op donderdag 4 januari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Mijn laatste vakantiedag gehad. Morgen twee therapieën
Zaterdag jarig. Dan komt mijn moeder en zondag een bevriend stel
Dank je wel lieverd! Gaat helemaal goed komen denk ik!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:14 schreef praadje het volgende:
@:ChildoftheStars, van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Ik hoop dat je een superfijne dag gaat hebben
![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag 🎉🎁quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd! Gaat helemaal goed komen denk ik!
Klopt dacht ik ook al. Sommige wat nieuwer, soms oude.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:19 schreef Dutch_view het volgende:
In de gids staat bij Overtreders seizoen 2024, afl. 1. Al lijkt het een mengeling van beelden van vorig seizoen en nieuwe beelden. Zo stond op de prent die Johan uitschreef 9 dec. 2023.
van harte gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Het was echt een heel fijne dag en dan ook nog WIDM
quote:Bassie & Adriaan - Een schat aan herinneringen
Vijftig jaar lang hebben Bas en Aad van Toor samengewerkt. Eerst 25 jaar lang als het acrobatenduo The Crocksons en daarna 25 jaar als clown Bassie en acrobaat Adriaan. Ze reisden de wereld over voor hun populaire televisieserie. Naast hun televisieserie gingen ze ook de theaters in Nederland en België in met hun eigen shows. Een druk bestaan voor de broers. Bas en Aad van Toor vertellen hoe zij hun tijd als Bassie en Adriaan hebben beleefd. Ook Hans Beijer als B100 vertelt over zijn belevenissen in de series. Verder komen Paul de Leeuw en Gert Verhulst aan het woord over hun samenwerking met Bassie & Adriaan.
Met Rayquote:Op zondag 7 januari 2024 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier om half negen op SBS6 dat nieuwe survivalprogramma kijken!
Fijne avond ookquote:Op zondag 7 januari 2024 17:47 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Maak er een fijne kijkavond van.
Leuke programma's zo te zien.
Die had ik niet gezienquote:Op zondag 7 januari 2024 20:46 schreef StephanL het volgende:
RLS / [SBS6] No Way Back #1 Survival in Noorwegen
Maakt niet uit. Had hem daar ook niet verwacht, maar dan kan je meepratenquote:Op zondag 7 januari 2024 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien
Dank je wel en sorry
Ik had gezocht,.maar niet goed gekeken blijkbaarquote:Op zondag 7 januari 2024 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Had hem daar ook niet verwacht, maar dan kan je meepraten
Ahhh je bent lief.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond vast
Dank je wel @:praadje ik waardeer het enorm dat je de lijst maakt. Je bent een topper!
Hier naar EHBJ kijken en Camping de Wildernis en Een Huis Vol
Oh en De Bondgenoten
Je doet het toch elke keer weerquote:Op maandag 8 januari 2024 16:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Ahhh je bent lief.Ik weet nog niet wat ik kijk. Zoiezo wel Een huis Vol maar voor de rest kijk ik even waar ik zin in heb. Fijne avond CotS'je
Heerlijk programma, voor mijn gevoel hoort dat bij deze tijd van het jaar. Even lachen om al die herrie met die hoeveelheid kinderen in huis. De familie Blom spant de kroon. Heb niks met religie en niet het gevoel dat bij dit gezin God nu echt wordt gerespecteerd door die meute jongetjes.quote:Op maandag 8 januari 2024 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je doet het toch elke keer weer
Een Huis Vol vind ik heerlijke televisie. En ik ben heel blij dat ik geen kinderen hoef op te voeden(niet dat zij het fout doen, denk ik niet, alleen de zorgen... ik zou het niet willen).
Om vijf uur ga ik even koken en daarna lekker op de bank, onder een dekentje
Ja... Ik snap dat samengestelde zin niet zo... zoals zij opvoeden...zou ik toch anders doen denk ikquote:Op maandag 8 januari 2024 18:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heerlijk programma, voor mijn gevoel hoort dat bij deze tijd van het jaar. Even lachen om al die herrie met die hoeveelheid kinderen in huis. De familie Blom spant de kroon. Heb niks met religie en niet het gevoel dat bij dit gezin God nu echt wordt gerespecteerd door die meute jongetjes.
Ik vind die moeder lief over komen. Moet wel een beetje lachen om hun inrichting. Open haard geschreven boven de open haard en in de keuken, keuken.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... Ik snap dat samengestelde zin niet zo... zoals zij opvoeden...zou ik toch anders doen denk ik
Jaquote:Op maandag 8 januari 2024 18:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind die moeder lief over komen. Moet wel een beetje lachen om hun inrichting. Open haard geschreven boven de open haard en in de keuken, keuken.
Ik ook niet, hoor, woon al jaren op hetzelfde adres, buurjongetjes waren echt van die jankers in de tuin, heel irritant, ze zijn nu inmiddels in de 20 en keurig netjes. Af en toe lachen als ik ze hoor (vanuit mijn slaapkamer) in hun mooi in elkaar geflanste hok buiten (vooral in coronalockdown tijd) met vrienden, kon letterlijk alle gesprekken verstaan. Maar aan om onzin krijsende kleuters heb ik altijd een pesthekel gehad.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben blij dat ik daar niet naast woon
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor, woon al jaren op hetzelfde adres, buurjongetjes waren echt van die jankers in de tuin, heel irritant, ze zijn nu inmiddels in de 20 en keurig netjes. Af en toe lachen als ik ze hoor (vanuit mijn slaapkamer) in hun mooi in elkaar geflanste hok buiten (vooral in coronalockdown tijd) met vrienden, kon letterlijk alle gesprekken verstaan. Maar aan om onzin krijsende kleuters heb ik altijd een pesthekel gehad.
Ben oma, in mijn tijd bestonden er nog geen krijspaleizen, soft-play in english. Drie keer geweest met zoon en kleinkinderen, je moet je er voor afsluiten, het went uiteindelijk, maar OMG de hel!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.
Nou... als ik luid kreeg ik strafquote:Op maandag 8 januari 2024 18:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben oma, in mijn tijd bestonden er nog geen krijspaleizen, soft-play in english. Drie keer geweest met zoon en kleinkinderen, je moet je er voor afsluiten, het went uiteindelijk, maar OMG de hel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |