Jaquote:Op maandag 8 januari 2024 18:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind die moeder lief over komen. Moet wel een beetje lachen om hun inrichting. Open haard geschreven boven de open haard en in de keuken, keuken.
Ik ook niet, hoor, woon al jaren op hetzelfde adres, buurjongetjes waren echt van die jankers in de tuin, heel irritant, ze zijn nu inmiddels in de 20 en keurig netjes. Af en toe lachen als ik ze hoor (vanuit mijn slaapkamer) in hun mooi in elkaar geflanste hok buiten (vooral in coronalockdown tijd) met vrienden, kon letterlijk alle gesprekken verstaan. Maar aan om onzin krijsende kleuters heb ik altijd een pesthekel gehad.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben blij dat ik daar niet naast woon
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor, woon al jaren op hetzelfde adres, buurjongetjes waren echt van die jankers in de tuin, heel irritant, ze zijn nu inmiddels in de 20 en keurig netjes. Af en toe lachen als ik ze hoor (vanuit mijn slaapkamer) in hun mooi in elkaar geflanste hok buiten (vooral in coronalockdown tijd) met vrienden, kon letterlijk alle gesprekken verstaan. Maar aan om onzin krijsende kleuters heb ik altijd een pesthekel gehad.
Ben oma, in mijn tijd bestonden er nog geen krijspaleizen, soft-play in english. Drie keer geweest met zoon en kleinkinderen, je moet je er voor afsluiten, het went uiteindelijk, maar OMG de hel!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.
Nou... als ik luid kreeg ik strafquote:Op maandag 8 januari 2024 18:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ben oma, in mijn tijd bestonden er nog geen krijspaleizen, soft-play in english. Drie keer geweest met zoon en kleinkinderen, je moet je er voor afsluiten, het went uiteindelijk, maar OMG de hel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |