Oooh wat ontzettend balenquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:30 schreef Firuze60 het volgende:
Snutverdulleme, heb mij vanmiddag buiten gesloten. Dacht dat ik in mijn jaszak de autosleutel EN de huissleutels had, dus niet. Ook mijn mobiel thuis gelaten (even naar de super, lekker snel). Bij de buren telefoon geleend, even een kind met sleutel bellen zat er ook niet in, ken hun nummers niet uit mijn hoofd. Dan maar een slotenmaker.Resultaat, nieuw slot in de voordeur.
Goed bezig!!!quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:21 schreef praadje het volgende:
Hier druk bezig geweest met het huis leegmaken. Wat kan een mens een hoop verzamelen door de jaren heen maar het is klaar. Nog twee dagen werken en dan twee weken de tijd om te gaan klussen en dan kan het huis opnieuw ingericht worden![]()
![]()
Goed beetje druk weinig tijd voor hier maar ik ben er weerquote:
Fijn dat je wel weer er bentquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Goed beetje druk weinig tijd voor hier maar ik ben er weer
Nee niet echt het blijft druk. Morgen 1 dagje vrij omdat het moetquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat je wel weer er bent
Komen er rustigere dagen aan?
Ik ben allang blij dat je het nog kan doenquote:Op zondag 14 januari 2024 17:38 schreef tong80 het volgende:
Best wel triest, dat de meeste van m'n berichten uit goeiemorgen bestaan tegenwoordig. Daarna eventueel een wel trusten.
Trusten.
Ik vind de restjes het lekkers. lekker kliekjes schrobben. Trusten ;0quote:Op zondag 14 januari 2024 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je het nog kan doenDe rest komt later wel.
Trusten Tongquote:Op zondag 14 januari 2024 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind de restjes het lekkers. lekker kliekjes schrobben. Trusten ;0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |