quote:Op zondag 31 december 2023 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik dat zie denk ik alleen maar, lucky bastards, zij hebben het al achter de rug en mogen naar bed![]()
Nou ja er wordt flink vuurwerk afgestoken en ik hoop dat jullie ogen allemaal heelhuids de nacht doorkomenquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Redefine het volgende:
@:TT wat ben je van plan in dit topic @:Arizona
Ik zal zelf beginnenquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
Om niet al te somber te zijn, wat was of waren jullie hoogtepunt(-en) van het afgelopen jaar?
Meer een algemeen hoogtepunt: Dat ik zelf de beslissing kon nemen om uit een niet zo gezonde situatie weg te gaan en daarmee m'n innerlijke rust kon herpakken. En veel nieuwe vrienden gemaakt dit jaar.quote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
Om niet al te somber te zijn, wat was of waren jullie hoogtepunt(-en) van het afgelopen jaar?
Nee, lijkt me een goed idee! Je moet ook al die druiven eten he!quote:Op zondag 31 december 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
Is het heel erg als ik besluit m'n oliebollen niet nu maar pas morgen te bakken? Ik heb morgen toch zeeën van tijd en dan kan ik er gelijk echt van genieten. En kan ik nu lekker chillen.
Ik ga straks niet naar buiten, want in mijn straat gebeurd er meestal niet heel veel (van wat ik voorgaande jaren aan vuurwerkafval zag als ik dan in de nacht thuiskwam), dus ik heb geen bril nodigquote:Op zondag 31 december 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja er wordt flink vuurwerk afgestoken en ik hoop dat jullie ogen allemaal heelhuids de nacht doorkomenIk heb straks wel een veiligheidsbril op als we naar buiten gaan, terwijl ik niet eens zelf vuurwerk afsteek.
Nee daarom, en heb vanmiddag al Chinees gegeten ook!quote:Op zondag 31 december 2023 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, lijkt me een goed idee! Je moet ook al die druiven eten he!
Oe, dat is wel een mooie geboorteplaat!quote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
In the Air Tonight stond dus 1ste in Nederland toen ik geboren werd.
Voor @:Em31 - Ja dat is héél lang geleden.
Het absolute hoogtepunt was mijn vakantie naar Servië, Kosovo en Macedoniëquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
Oh die moet ik even checken dan!quote:Op zondag 31 december 2023 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, dat is wel een mooie geboorteplaat!
Bij mij stond Theme from Deer Hunter op nummer 1.
Het kon slechter
Dan heb je wel meteen een godenplaatquote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
@Fred_B ook denk ikquote:Op zondag 31 december 2023 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee daarom, en heb vanmiddag al Chinees gegeten ook!
Voor Fred dus, niet voor Strani nogquote:Op zondag 31 december 2023 18:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Fred_B ook denk ikEn gelukkig nieuwjaar voor jou al!
Mooiquote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
Da's ook helemaal niet slecht! Hoewel alleen de titel al verraadt dat het al heel wat nieuwe Nederlanders geleden isquote:Op zondag 31 december 2023 18:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen een godenplaat
Bij mij was het 15 miljoen mensen
Het kan veel erger! Een goede week later was het een liedje dat van Guus Meeuwis, Kedeng Kedengquote:Op zondag 31 december 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook helemaal niet slecht! Hoewel alleen de titel al verraadt dat het al heel wat nieuwe Nederlanders geleden is
Zoals dit, maar dan zat jij niet in de tv, maar in de baarmoeder.quote:Op zondag 31 december 2023 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die moet ik even checken dan!
Ja precies, ik kwam bij de drumsolo naar buiten
Jeetje ja dan ben je goed weggekomenquote:Op zondag 31 december 2023 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het kan veel erger! Een goede week later was het een liedje dat van Guus Meeuwis, Kedeng Kedeng
Of als het de 17 miljoen mensen-versie was geweest
quote:Op zondag 31 december 2023 18:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals dit, maar dan zat jij niet in de tv, maar in de baarmoeder.
Oefquote:Op zondag 31 december 2023 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het kan veel erger! Een goede week later was het een liedje dat van Guus Meeuwis, Kedeng Kedeng
Of als het de 17 miljoen mensen-versie was geweest
Niet per se een moment, maar heel blij dat ik weer veel mooie herinneringen heb kunnen maken. Lekker veel pretparken bezocht, nieuwe vrienden gemaakt, concerten van Peter Gabriel (quote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
Dat was vooral erg voor de moeders. Die waren wel klaar met de bevalling. Maar elke keer was het 'effe wachten, effe wachten nog!'quote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef Strani het volgende:
Er zijn ook mensen die zijn geboren met het Pizza-lied van André van Duin. Denk daar maar eens over na.
En als je helemaal pech had dan had je een baby Hawaiiquote:Op zondag 31 december 2023 18:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was vooral erg voor de moeders. Die waren wel klaar met de bevalling. Maar elke keer was het 'effe wachten, effe wachten nog!'
Hadden die niet even kunnen wachten ? Maar ja, dan ga je La Solitudine je geboortejaar in.quote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef Strani het volgende:
Er zijn ook mensen die zijn geboren met het Pizza-lied van André van Duin. Denk daar maar eens over na.
Zoals de moeder van Jack Johnsonquote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En als je helemaal pech had dan had je een baby Hawaii
Ik heb genoeg hoogtepunten meegemaakt. Vakantie naar Venetië, optreden van Anouk die echt beter was dan ik had gedacht, voor het eerst een Drag show gezien, Selfie met Alessandra bij het grote songfestivalfeest (klinkt heel suf maar dat is de eerste ESF artiest die ik ooit ontmoet hebquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2023 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hoogtepunten meegemaakt. Vakantie naar Venetië, optreden van Anouk die echt beter was dan ik had gedacht, voor het eerst een Drag show gezien, Selfie met Alessandra bij het grote songfestivalfeest (klinkt heel suf maar dat is de eerste ESF artiest die ik ooit ontmoet heb) en de songfestivalfeestjes (EIC, grote songfestivalfeest en de watchparty met Meridaan)
Maar het concert van George Ezra was misschien het grootste hoogtepunt. Niet alleen omdat ik fan ben maar ook om een ander persoonlijke redenen. Dat heb ik hier nooit verteld dus dat doe ik even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geboren toen Dromen Zijn Bedrog van Marco Borsato op nummer 1 stond. Denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 18:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben geboren toen Dromen Zijn Bedrog van Marco Borsato op nummer 1 stond. Denk daarbij maar eens over na.
Nee hoor, al lang op! Ik was me aan het omkleden en opfrissenquote:Op zondag 31 december 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik zie aan de stilte dat ook op deze avond heel Nederland nog steeds netjes tussen 18 en 19 uur aan de stamppot zit.
En wat is je outfit deze avond?quote:Op zondag 31 december 2023 18:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, al lang op! Ik was me aan het omkleden en opfrissen
Het is zondag, dan wordt er 's middags een bord soep gegeten, Straanquote:Op zondag 31 december 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
Ik zie aan de stilte dat ook op deze avond heel Nederland nog steeds netjes tussen 18 en 19 uur aan de stamppot zit.
Ohquote:Op zondag 31 december 2023 18:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het is zondag, dan wordt er 's middags een bord soep gegeten, Straan
Mijn kersttrui, nu het nog kanquote:
Gaan we weer naar de kerk en afhankelijk van of dat een middag- of avonddienst is wordt respectievelijk daarvoor of daarna een broodje gegeten!quote:
Ik heb me een beetje verkeken op het 'zachtjes aan de kook' brengen van de erwtensoep. Spul is nog lang niet klaarquote:Op zondag 31 december 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
Maar gaan jullie elke zondag twee keer naar de kerk of alleen nu met de feestdagen?quote:Op zondag 31 december 2023 18:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gaan we weer naar de kerk en afhankelijk van of dat een middag- of avonddienst is wordt respectievelijk daarvoor of daarna een broodje gegeten!
Op deze manier ben je zelf sneller aan de kook dan je etenquote:Op zondag 31 december 2023 18:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me een beetje verkeken op het 'zachtjes aan de kook' brengen van de erwtensoep. Spul is nog lang niet klaar
quote:Op zondag 31 december 2023 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hoogtepunten meegemaakt. Vakantie naar Venetië, optreden van Anouk die echt beter was dan ik had gedacht, voor het eerst een Drag show gezien, Selfie met Alessandra bij het grote songfestivalfeest (klinkt heel suf maar dat is de eerste ESF artiest die ik ooit ontmoet heb) en de songfestivalfeestjes (EIC, grote songfestivalfeest en de watchparty met Meridaan)
Maar het concert van George Ezra was misschien het grootste hoogtepunt. Niet alleen omdat ik fan ben maar ook om een ander persoonlijke redenen. Dat heb ik hier nooit verteld dus dat doe ik even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Neuh, wij zitten zelf tegenwoordig amper 1 keer per zondag nog fysiek in de kerkquote:Op zondag 31 december 2023 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar gaan jullie elke zondag twee keer naar de kerk of alleen nu met de feestdagen?
Mijn opa en oma gingen echt elke zondag twee keer, behalve als wij kwamen logeren, dan gingen ze nietquote:Op zondag 31 december 2023 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar gaan jullie elke zondag twee keer naar de kerk of alleen nu met de feestdagen?
Aparte tijd ja. Overigens ook nog wel aan andere aparte. In het westen van China is het al drie uur nieuwjaar. Terwijl het in Afghanistan in het zuiden nog drie uur voor middernacht is...quote:Op zondag 31 december 2023 19:07 schreef Strani het volgende:
Om 19:15 onze tijd (raar hè) viert Nepal het nieuwe jaar. Ik kijk even mee.
Drie jaar alquote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aparte tijd ja. Overigens ook nog wel aan andere aparte. In het westen van China is het al drie jaar nieuwjaar. Terwijl het in Afghanistan in het zuiden nog drie uur voor middernacht is...
Tjonge, wat langquote:Op zondag 31 december 2023 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aparte tijd ja. Overigens ook nog wel aan andere aparte. In het westen van China is het al drie jaar nieuwjaar. Terwijl het in Afghanistan in het zuiden nog drie uur voor middernacht is...
De tijd staat er stilquote:
Af en toe autocorrect zijn werk laten doen om te controleren of jullie nog wel scherp zijnquote:Op zondag 31 december 2023 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat we niet vol interesse je posts lezen.
Ik wist wel dat Chinees nieuwjaar anders is dan bij ons maar dít?quote:
In dit geval zou Afghanistan drie jaar achterlopenquote:Op zondag 31 december 2023 19:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Chinees nieuwjaar anders is dan bij ons maar dít?
Die vorige kwam wat beter over. Maar daar waren de titels ook wat beter een match.quote:Op zondag 31 december 2023 19:20 schreef Strani het volgende:
Aan het einde is het ook maar oppervlakkig een witter soort wit met over de muur m'n lieve kind dat z'n eigen weg gaat als een dansende koningin en op het geluid van de stilte alleen maar ademhaalt en nogal naar tiener ruikt (beginnende zweetvoeten) en al moordend in de naam van John Lennon richting 20 uur gaat.
Het volgende uur wordt helemaal een nachtmerrie.quote:Op zondag 31 december 2023 19:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vorige kwam wat beter over. Maar daar waren de titels ook wat beter een match.
De poppenmeester zwemt door de oceaan en loopt door het bos om het paradijs bij daglicht te bereiken, waarna die door de bliksem wordt getroffen op Telegraph Road als enige.quote:Op zondag 31 december 2023 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Het volgende uur wordt helemaal een nachtmerrie.
Nee oké toch wel coherent inderdaad.quote:Op zondag 31 december 2023 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
De poppenmeester zwemt door de oceaan en loopt door het bos om het paradijs bij daglicht te bereiken, waarna die door de bliksem wordt getroffen op Telegraph Road als enige.
Valt wel mee
Met China en India zijn er wel al veel mensen ons voor ja.quote:Op zondag 31 december 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
Ook India bevindt zich inmiddels in 2024. Wij van 2023 beginnen een minderheid te vormen.
Die erna is wel erg lastig. Vooral het begin en het eindequote:Op zondag 31 december 2023 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké toch wel coherent inderdaad.
Typisch Aziatisch supremacismequote:Op zondag 31 december 2023 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met China en India zijn er wel al veel mensen ons voor ja.
Ja. Dat zijn pas echt Fokkers!quote:
Jawel. Maar daar zijn het millimeters.quote:Op zondag 31 december 2023 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben ook allemaal een geslacht van 25 centimeter? Staan ze niet bekend om hoor
Ah ja. Sowieso is bijvoorbeeld in Nepal met die ijle lucht een millimeter al snel een centimeter.quote:Op zondag 31 december 2023 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel. Maar daar zijn het millimeters.
We gaan er gewoon voorquote:Op zondag 31 december 2023 19:39 schreef Strani het volgende:
De 5000 heb je inmiddels ruim gehaald @:Redefine. Wat denk je, zullen we doorgaan voor 6000?
Nog zo'n 240 posts per uur. Een post per 15 seconden. Qua wat FOK! toestaat als minimum tussen posts moet het kunnenquote:
Dat zal net niet gaan lukkenquote:Op zondag 31 december 2023 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog zo'n 240 posts per uur. Een post per 15 seconden. Qua wat FOK! toestaat als minimum tussen posts moet het kunnen
Sjoelze!quote:Op zondag 31 december 2023 19:47 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan richting de sjoelbak! Fijne avond verder en vast een goede jaarwisseling gewenst!
Jij ook en sjoel voorzichtig!quote:Op zondag 31 december 2023 19:47 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan richting de sjoelbak! Fijne avond verder en vast een goede jaarwisseling gewenst!
Oké. Nou ja dan stellen we ons maar tevreden met 5000quote:Op zondag 31 december 2023 19:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal net niet gaan lukkenDenk dat ik zometeen gewoon verder ga met mijn bouwen van een museum van een Lego alternatief. Met dan de Top 2000 aan. Op tv is er eigenlijk niks wat ik zou moeten zien. En vind uren naar het top 2000 cafe gaan zitten kijken nou ook weer niet echt geweldig.
quote:Op zondag 31 december 2023 19:49 schreef Strani het volgende:
FUCK YOU MODS I WON'T DO WHAT YOU TELL ME
Hier is ook al een kerstbal gesneuveld hoor.quote:Op zondag 31 december 2023 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een leeg glas naar de grond gegooid in dat topic
Rellen in de naam vanquote:Op zondag 31 december 2023 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een leeg glas naar de grond gegooid in dat topic
Ik heb gewoon een zwak voor alles wat met Em begint blijkbaarquote:Op zondag 31 december 2023 20:04 schreef Redefine het volgende:
@:Strani jij gaat natuurlijk pas om 22.00 weg omdat je Emmely de Wilt nog wil kunnen zien
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zondag 31 december 2023 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een zwak voor alles wat met Em begint blijkbaar
Zeker niet 31 keerquote:Op zondag 31 december 2023 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee ik zou dat nooit laten doorschemeren verder.
Jij ook Billy, en doe voorzichtig!quote:Op zondag 31 december 2023 20:09 schreef BillDauterive het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal. Jullie waren dit jaar weer een baken van plezier!
Nou ja 31 en de E en de M zijn jou niet vreemd.quote:Op zondag 31 december 2023 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh die referentie snap ik even niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |