quote:Op zondag 31 december 2023 18:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik dat zie denk ik alleen maar, lucky bastards, zij hebben het al achter de rug en mogen naar bed![]()
Nou ja er wordt flink vuurwerk afgestoken en ik hoop dat jullie ogen allemaal heelhuids de nacht doorkomenquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Redefine het volgende:
@:TT wat ben je van plan in dit topic @:Arizona
Ik zal zelf beginnenquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
Om niet al te somber te zijn, wat was of waren jullie hoogtepunt(-en) van het afgelopen jaar?
Meer een algemeen hoogtepunt: Dat ik zelf de beslissing kon nemen om uit een niet zo gezonde situatie weg te gaan en daarmee m'n innerlijke rust kon herpakken. En veel nieuwe vrienden gemaakt dit jaar.quote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
Om niet al te somber te zijn, wat was of waren jullie hoogtepunt(-en) van het afgelopen jaar?
Nee, lijkt me een goed idee! Je moet ook al die druiven eten he!quote:Op zondag 31 december 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
Is het heel erg als ik besluit m'n oliebollen niet nu maar pas morgen te bakken? Ik heb morgen toch zeeën van tijd en dan kan ik er gelijk echt van genieten. En kan ik nu lekker chillen.
Ik ga straks niet naar buiten, want in mijn straat gebeurd er meestal niet heel veel (van wat ik voorgaande jaren aan vuurwerkafval zag als ik dan in de nacht thuiskwam), dus ik heb geen bril nodigquote:Op zondag 31 december 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ja er wordt flink vuurwerk afgestoken en ik hoop dat jullie ogen allemaal heelhuids de nacht doorkomenIk heb straks wel een veiligheidsbril op als we naar buiten gaan, terwijl ik niet eens zelf vuurwerk afsteek.
Nee daarom, en heb vanmiddag al Chinees gegeten ook!quote:Op zondag 31 december 2023 18:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, lijkt me een goed idee! Je moet ook al die druiven eten he!
Oe, dat is wel een mooie geboorteplaat!quote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
In the Air Tonight stond dus 1ste in Nederland toen ik geboren werd.
Voor @:Em31 - Ja dat is héél lang geleden.
Het absolute hoogtepunt was mijn vakantie naar Servië, Kosovo en Macedoniëquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef Arizona het volgende:
Oh die moet ik even checken dan!quote:Op zondag 31 december 2023 18:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe, dat is wel een mooie geboorteplaat!
Bij mij stond Theme from Deer Hunter op nummer 1.
Het kon slechter
Dan heb je wel meteen een godenplaatquote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
@Fred_B ook denk ikquote:Op zondag 31 december 2023 18:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee daarom, en heb vanmiddag al Chinees gegeten ook!
Voor Fred dus, niet voor Strani nogquote:Op zondag 31 december 2023 18:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Fred_B ook denk ikEn gelukkig nieuwjaar voor jou al!
Mooiquote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef Strani het volgende:
Da's ook helemaal niet slecht! Hoewel alleen de titel al verraadt dat het al heel wat nieuwe Nederlanders geleden isquote:Op zondag 31 december 2023 18:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen een godenplaat
Bij mij was het 15 miljoen mensen
Het kan veel erger! Een goede week later was het een liedje dat van Guus Meeuwis, Kedeng Kedengquote:Op zondag 31 december 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's ook helemaal niet slecht! Hoewel alleen de titel al verraadt dat het al heel wat nieuwe Nederlanders geleden is
Zoals dit, maar dan zat jij niet in de tv, maar in de baarmoeder.quote:Op zondag 31 december 2023 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh die moet ik even checken dan!
Ja precies, ik kwam bij de drumsolo naar buiten
Jeetje ja dan ben je goed weggekomenquote:Op zondag 31 december 2023 18:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Het kan veel erger! Een goede week later was het een liedje dat van Guus Meeuwis, Kedeng Kedeng
Of als het de 17 miljoen mensen-versie was geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |