In elk geval pluspunten dat het gewoon in het Nederlands is daar. Op de A10 was het weer dat kansloze Engels wat de klok sloegquote:
En dan ook nog dit mag niet roepen wanneer er een omheen rijdt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, deze zocht ik eigenlijk
Sneu kut volk, beetje andere burgers pesten. Ga dan die bank blokkeren, keten je vast aan de balie, lijm je vast aan de receptie.
er zaten ook Duitsers tussen die geen Engels spraken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
In elk geval pluspunten dat het gewoon in het Nederlands is daar. Op de A10 was het weer dat kansloze Engels wat de klok sloeg
Kunnen die niet lekker in Hamburg of Berlijn blijvenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zaten ook Duitsers tussen die geen Engels spraken.
Zuid Nederland wordt al tijdenlang volgebouwd met distributiecentra van waaruit enorme hoeveelheden Chinees plastic afval over heel Europa verspreid worden, daar heeft nog niet één XR "rebel" staan protesteren. En wanneer je met Hamas en regenboogvlaggen zwaaiend gewone burgers tegenhouden "protesteren" noemt vraag ik me af wat je echte drijfveren zijn, ik geloof er in ieder geval geen zak van dat ze daar vanwege het klimaat staan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, deze zocht ik eigenlijk
Sneu kut volk, beetje andere burgers pesten. Ga dan die bank blokkeren, keten je vast aan de balie, lijm je vast aan de receptie.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:37 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zuid Nederland wordt al tijdenlang volgebouwd met distributiecentra van waaruit enorme hoeveelheden Chinees plastic afval over heel Europa verspreid worden, daar heeft nog niet één XR "rebel" staan protesteren. En wanneer je met Hamas en regenboogvlaggen zwaaiend gewone burgers tegenhouden "protesteren" noemt vraag ik me af wat je echte drijfveren zijn, ik geloof er in ieder geval geen zak van dat ze daar vanwege het klimaat staan.
Die vlaggen waren er helemaal niet, kletsmajoor. Zelfs geen Palestijnse vlag, laat staan Hamas.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:37 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zuid Nederland wordt al tijdenlang volgebouwd met distributiecentra van waaruit enorme hoeveelheden Chinees plastic afval over heel Europa verspreid worden, daar heeft nog niet één XR "rebel" staan protesteren. En wanneer je met Hamas en regenboogvlaggen zwaaiend gewone burgers tegenhouden "protesteren" noemt vraag ik me af wat je echte drijfveren zijn, ik geloof er in ieder geval geen zak van dat ze daar vanwege het klimaat staan.
Er zijn meerdere XR demonstraties geweest waar dergelijke vlaggen te zien waren, XR is zelf ook volstrekt duidelijk over het feit dat hun politieke ambities verder reiken dan enkel "klimaat".quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Die vlaggen waren er helemaal niet, kletsmajoor. Zelfs geen Palestijnse vlag, laat staan Hamas.
Hamas-vlaggen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:32 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Er zijn meerdere XR demonstraties geweest waar dergelijke vlaggen te zien waren, XR is zelf ook volstrekt duidelijk over het feit dat hun politieke ambities verder reiken dan enkel "klimaat".
Dat is dan aan de gemeenteraad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:33 schreef the-eye het volgende:
Luister even vanaf 3:37
Hier moet echt van hogerhand ingegrepen gaan worden want bestuurders zijn uit het oog verloren wat hun taak is. We krijgen hier Amerikaanse toestanden met van die activisten op allerlei overheidsposten
Zo jammer weer. Had lekker een paar bussen naar Maastricht laten rijden en een paar naar Groningen en ze daar eruit gegooid. Kunnen ze er tenminste echt een dagje uit van maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:32 schreef spoilert het volgende:
Er is geen controle geweest, de bus in en ze zijn gedumpt in Amsterdam-Noord. 7 bussen waren genoeg.
Goeie vraag, is dat zo? De A10 is onder beheer van Rijkswaterstaat, niet van de gemeente.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is dan aan de gemeenteraad.
In het fragment gaat het over de locoburgemeester. Het is aan de gemeenteraad om diens functioneren te controleren.quote:Op zondag 31 december 2023 00:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goeie vraag, is dat zo? De A10 is onder beheer van Rijkswaterstaat, niet van de gemeente.
Ah, zo.quote:Op zondag 31 december 2023 00:13 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
In het fragment gaat het over de locoburgemeester. Het is aan de gemeenteraad om diens functioneren te controleren.
De extreem linkse / woke gemeente raad van Amsterdam? Bedoel je die?quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is dan aan de gemeenteraad.
Dus hij gaat aan de minister vragen of zij het ook belachelijk vindt dat XR om ondersteuning van de politie vroeg. Dan zegt Dilan dat ze dat inderdaad ook belachelijk vond en dat de politie aldus en zodoende ook geen ondersteuning verleend heeft. En dan?quote:Op zondag 31 december 2023 00:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
De extreem linkse / woke gemeente raad van Amsterdam? Bedoel je die?
Ja, dat zal wel goed komen.![]()
Ik verwacht dan wel wat meer van Kamervragen:
[ twitter ]
...gaat dat in de toekomst niet meer als zodanig gebeuren?quote:Op zondag 31 december 2023 01:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dus hij gaat aan de minister vragen of zij het ook belachelijk vindt dat XR om ondersteuning van de politie vroeg. Dan zegt Dilan dat ze dat inderdaad ook belachelijk vond en dat de politie aldus en zodoende ook geen ondersteuning verleend heeft. En dan?
Een ding; de (zgn.)”Goede zaak”.quote:Op zondag 31 december 2023 08:30 schreef KoningWouter het volgende:
Het zal vast al voorbij gekomen zijn maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen dit wat XR doet en wat de blokkeer-Friezen deden? (Die daarvoor best lange taakstraffen kregen en XR volgens mij niets)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |