Doen!quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja, het is er gewoon nooit zo van gekomen, wat moet ik anders zeggen
Maastricht lijkt me nog wel mooi.
was Lange Frans niet ook al gecancelt?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het Land Van, van Lange Frans en Baas B
Lange Frans & Baas B - Het Land Van.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
oefff... welk nummer was dat ook alweer....
Mooi lijstje wel mien jongquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
Gaat ie weer jong0ns
17 Deep Purple - Child In Time
25 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
26 Metallica - One
32 Metallica - Master Of Puppets
155 The Moody Blues - Nights In White Satin
189 Faithless - Insomnia
383 Jackson Browne - The Load Out/Stay
385 Mark & Clark Band - Worn Down Piano
453 Radiohead - Paranoid Android
469 Tame Impala - Let It Happen
493 Eminem - Without Me
513 War On Drugs - Under The Pressure
569 Fleetwood Mac - Rhiannon (Will You Ever Win)
610 Sting – Russians
623 Neil Young - Rockin' In The Free World
654 Alice Cooper - Halo Of Flies
779 Maneskin - Zitti E Buoni
798 ABBA - One Of Us
1009 Earth, Wind & Fire & The Emotions - Boogie Wonderland
1115 ZZ Top - Gimme All Your Lovin'
1153 Snowy White - Bird Of Paradise
1200 Simon & Garfunkel - Scarborough Fair
1210 Madness - Night Boat To Cairo
1221 R.E.M. - Find The River
1223 Iron Butterfly - In A Gadda Da Vida
1292 Trammps - Disco Inferno
1365 Alannah Myles - Black Velvet
1429 Drs. P - Dodenrit
1492 Stevie Ray Vaughan - Pride And Joy
1590 Anouk - Jerusalem
1660 Chic - Le Freak
1737 Earth & Fire - Weekend
1801 Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
1943 Boston - Don't Look Back
NIET GEHAALD Police - Spirits In The Material World
hier ook. Nummer 10 in de Peace1000quote:
Echt?quote:
56?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:22 schreef Berkery het volgende:
Hoe oud is Berkery? Hint: dit was de eerste LP die hij kocht.
Dat wordt dus heel interessant met The Trooper, gaat ie dan Lord Lucan en Vlad achterna door de Krim aan te vallen met een lichte brigade?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van Inkel![]()
![]()
dus wanneer ie Enola Gay zou mogen aankondigen
[..]
Morgen toch ook een zeldzame droge dag?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Szura het volgende:
Wow ik zie gewoon sterren buiten, geen wolken, het is ongekend
Het kabbelt wel een beetje, maar het is echt sfeervol. Dit doet wel iets ....quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt?
Leek me nou typisch iets wat jij te kabbelend vindt.
Ik had net flink wat onweer toen ik nar huis reed. Je verzint het niet eind december.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Szura het volgende:
Wow ik zie gewoon sterren buiten, geen wolken, het is ongekend
Motregenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morgen toch ook een zeldzame droge dag?
Echt? Jammer, hoop op keihard regen zodat alle vuurwerktokkies binnen blijven.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morgen toch ook een zeldzame droge dag?
He wont live to fight another day?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat wordt dus heel interessant met The Trooper, gaat ie dan Lord Lucan en Vlad achterna door de Krim aan te vallen met een lichte brigade?
Het doet zeker iets.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het kabbelt wel een beetje, maar het is echt sfeervol. Dit doet wel iets ....
Bedoelde eigenlijk vandaag, de 30e. Na het wakker worden zeg maar.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt? Jammer, hoop op keihard regen zodat alle vuurwerktokkies binnen blijven.
Heb ze een tijdje terug live gezien in Keulen in een klein intiem zaaltje,. Prachtig sfeertje zetten ze neer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het doet zeker iets.
Guus meeuwis en Paul de leeuw hebben prima nummers maar worden ook door het slijk gehaaldquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee hoor.
The Gathering
Within Temptation
Floor Jansen
Herman van Veen
etc. etc.
Racoon, Kensington, Suzan & Freek etc daarentegen ...... heeft niks met NL te maken. Het is gewoon kut muziek.
Wat voor concert was je vanavond eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Last minute toen nog tickets gekocht voor Ziggo Dome via ticketswap. Genot.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Guus meeuwis en Paul de leeuw hebben prima nummers maar worden ook door het slijk gehaald
Ik ook bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar in elke Nederlandse provincie geweest.
Guusje kan ik hebben (sommige nummers voor de lol, maar het is geen kwaliteit), Paultje absoluut niet, maar dat is gewoon meer zijn persoonlijkheid en dat hij gewoonweg niet kan zingen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Guus meeuwis en Paul de leeuw hebben prima nummers maar worden ook door het slijk gehaald
quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Wie zijn toch die mensen die hier op stemmen?
Bij is dat puur door mn werk gekomenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ook bedenk ik me nu(dat lukt echt niet elk jaar, dus ben trots op mezelf
)
Ik heb precies het omgekeerde mbt Racoon voorkeurenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Engelstalige Racoon vind ik veelal prima. Dit is inderdaad heel kut.
Paul de Leeuw kan niet zingen, geen teksten schrijven, en heeft geen humor terwijl hij denkt al die talenten wel te bezitten. Heel vermoeiend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Avondmensenmuziekquote:
Dat ook, maar dat zie ik niet gebeuren, top 300 misschien.quote:
Paceshifters vierden hun 15 jarig bestaan in Tolhuistuin. Met nog een Duitse band, Rovar, als voorprogramma. Het was een mooi feestje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat voor concert was je vanavond eigenlijk heen?
kan van mij niet lang genoeg durenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:33 schreef Isorden het volgende:
Het eind kabbelt wel iets te lang wmb
Paceshifters! Die zijn wel heel tof.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Paceshifters vierden hun 15 jarig bestaan in Tolhuistuin. Met nog een Duitse band, Rovar, als voorprogramma. Het was een mooi feestje.
Die was idd goudquote:
dat is van snellequote:
vooral het eerste albumquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nieuw werk-bonus.
Op zich is hun oude werk ook wel prima natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |