Dat wordt dus heel interessant met The Trooper, gaat ie dan Lord Lucan en Vlad achterna door de Krim aan te vallen met een lichte brigade?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van Inkel![]()
![]()
dus wanneer ie Enola Gay zou mogen aankondigen
[..]
Morgen toch ook een zeldzame droge dag?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Szura het volgende:
Wow ik zie gewoon sterren buiten, geen wolken, het is ongekend
Het kabbelt wel een beetje, maar het is echt sfeervol. Dit doet wel iets ....quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt?
Leek me nou typisch iets wat jij te kabbelend vindt.
Ik had net flink wat onweer toen ik nar huis reed. Je verzint het niet eind december.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Szura het volgende:
Wow ik zie gewoon sterren buiten, geen wolken, het is ongekend
Motregenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morgen toch ook een zeldzame droge dag?
Echt? Jammer, hoop op keihard regen zodat alle vuurwerktokkies binnen blijven.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Morgen toch ook een zeldzame droge dag?
He wont live to fight another day?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat wordt dus heel interessant met The Trooper, gaat ie dan Lord Lucan en Vlad achterna door de Krim aan te vallen met een lichte brigade?
Het doet zeker iets.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het kabbelt wel een beetje, maar het is echt sfeervol. Dit doet wel iets ....
Bedoelde eigenlijk vandaag, de 30e. Na het wakker worden zeg maar.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt? Jammer, hoop op keihard regen zodat alle vuurwerktokkies binnen blijven.
Heb ze een tijdje terug live gezien in Keulen in een klein intiem zaaltje,. Prachtig sfeertje zetten ze neer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het doet zeker iets.
Guus meeuwis en Paul de leeuw hebben prima nummers maar worden ook door het slijk gehaaldquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee hoor.
The Gathering
Within Temptation
Floor Jansen
Herman van Veen
etc. etc.
Racoon, Kensington, Suzan & Freek etc daarentegen ...... heeft niks met NL te maken. Het is gewoon kut muziek.
Wat voor concert was je vanavond eigenlijk heen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
Last minute toen nog tickets gekocht voor Ziggo Dome via ticketswap. Genot.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Guus meeuwis en Paul de leeuw hebben prima nummers maar worden ook door het slijk gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |