Ik ook bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar in elke Nederlandse provincie geweest.
Guusje kan ik hebben (sommige nummers voor de lol, maar het is geen kwaliteit), Paultje absoluut niet, maar dat is gewoon meer zijn persoonlijkheid en dat hij gewoonweg niet kan zingen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Guus meeuwis en Paul de leeuw hebben prima nummers maar worden ook door het slijk gehaald
quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Wie zijn toch die mensen die hier op stemmen?
Bij is dat puur door mn werk gekomenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ook bedenk ik me nu(dat lukt echt niet elk jaar, dus ben trots op mezelf
)
Ik heb precies het omgekeerde mbt Racoon voorkeurenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Engelstalige Racoon vind ik veelal prima. Dit is inderdaad heel kut.
Paul de Leeuw kan niet zingen, geen teksten schrijven, en heeft geen humor terwijl hij denkt al die talenten wel te bezitten. Heel vermoeiend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Guus meeuwis en Paul de leeuw hebben prima nummers maar worden ook door het slijk gehaald
Avondmensenmuziekquote:
Dat ook, maar dat zie ik niet gebeuren, top 300 misschien.quote:
Paceshifters vierden hun 15 jarig bestaan in Tolhuistuin. Met nog een Duitse band, Rovar, als voorprogramma. Het was een mooi feestje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat voor concert was je vanavond eigenlijk heen?
kan van mij niet lang genoeg durenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:33 schreef Isorden het volgende:
Het eind kabbelt wel iets te lang wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |