ach ik woon in Zoetermeer, het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:21 schreef patat het volgende:
JAAA DIT![]()
![]()
![]()
En hey potverdorie. Ik woon in Zeeland
95.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:22 schreef Berkery het volgende:
Hoe oud is Berkery? Hint: dit was de eerste LP die hij kocht.
Sterktequote:Op zaterdag 30 december 2023 00:21 schreef patat het volgende:
JAAA DIT![]()
![]()
![]()
En hey potverdorie. Ik woon in Zeeland
Ben ik ook nog geweest laatst, komt zo wel dichtbijquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik woon in Zoetermeer, het kan altijd erger
Snap dat je er niet wekelijks komt, maar alle provincies eens bezoeken is toch ook gewoon deel van de opvoedingquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja ik woon in het noorden, wat mot ik daar.
Ik ga ook niet op eigen land op vakantie, behalve schier, dus ja.
woonde mn tante een tijdje, nee dat is echt geen flikker aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van Inkelquote:
quote:GOOI NOG MAAR EEN ATOOMBOM OP HIROSHIMA!!11!!
Komen daar ook slechre artiesten vandaan? Zo niet is zeeland ergerquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oef… sorryquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
HET LAND WAAR JE DOORHEEN RIJD IN 3 UURTJESquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap dat je er niet wekelijks komt, maar alle provincies eens bezoeken is toch ook gewoon deel van de opvoeding
Het zijn er maar 12 en het is maar een paar uurtjes rijden maximaal.
tja, het is er gewoon nooit zo van gekomen, wat moet ik anders zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap dat je er niet wekelijks komt, maar alle provincies eens bezoeken is toch ook gewoon deel van de opvoeding
Het zijn er maar 12 en het is maar een paar uurtjes rijden maximaal.
Verleid me nu niet om plaatjes van LF & BB te postenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
HET LAND WAAR JE DOORHEEN RIJD IN 3 UURTJES
MET EEN ANDER DIALECT ELKE 10 MINUUTJES
En Leningrad gewoon belegerenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van Inkel![]()
![]()
dus wanneer ie Enola Gay zou mogen aankondigen
[..]
en nog erger.....quote:
oefff... welk nummer was dat ook alweer....quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
HET LAND WAAR JE DOORHEEN RIJD IN 3 UURTJES
MET EEN ANDER DIALECT ELKE 10 MINUUTJES
Mwah, het NVGM is daar, dat is wel echt heel tofquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
woonde mn tante een tijdje, nee dat is echt geen flikker aan.
Het Land Van, van Lange Frans en Baas Bquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
oefff... welk nummer was dat ook alweer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |