Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
We zijn er klaar voor. Alweer de 25e editie van de Top 2000. Op de TV is veel veranderd. Jaren het baken van de Top 2000, nouja, van de slippendrager, bleek Matthijs van Nieuwkerk zich toch te misdragen. Hij moest vorig jaar na de nacht van de popmuziek plots het veld ruimen en keert dit jaar niet meer terug. Een smet op het Top 2000-blazoen, maar op de radio ging alles naar behoren. Toen mochten we naar een jaar rust. En relatieve rust kregen we. 2023 was een jaar waar niet bijzonder veel van te zeggen is. De laatste maand is het weer mis in Israel, maar dat zijn we intussen eigenlijk al bijna gewend. Al die andere conflicten, nouja, tsja. Een jaar zonder hoogtepunten dus eigenlijk. Gelukkig is er het enige echte hoogtepunt tussen kerst en oud en nieuw, de Top 2000.
De Top 2000, oud en vertrouwd. Op TV met meer shows dan ooit, we gaan op 3 november al aftrappen met een programma over de beleving van de Top 2000 bij liefhebbers. Ik heb nu al zin in de Iron Maiden man of iemand die zegt dat ie in 1999 zat te wachten op Danny Mirror. Verder is er een quiz, de untold stories, we kennen het wel. Maar er is maar één moment dat we echt gelukkig zijn en Omsk hebben bereikt: 25 december om 00:00 uur.
Zijn er ons nog mensen ontvallen? Ja, absoluut. Jeff Beck, Tina Turner, Bachman, Crosby, Sakamoto, Sinead O'Connor, Robbie Robertson. Het wordt bijna normaal he? Niet een van de allergrootsten, al weet je nooit of iemand de stembooster op het juiste moment wil inzetten. Sinead en Faithless zullen nog wel in de bonus gaan.
Gelukkig zijn er nog andere dingen geweest die voor wat relevantie zorgen. Wat denken jullie van Barbenheimer! Eerst even een serieuze film, en daarna nog de schijtlolligheden van Oppenheimer. Daar zullen vast wel wat liedjes vandaan komen. Klinkt lekker. Al met al: Veel plezier!
Radio 2 Top 2000: Editie 2023 We zijn alweer bij editie 25 van de Top 2000. Een lijst die een muzikale reis heeft gemaakt, alleen Queen in het laatste uur is een zekerheidje. De 60s zijn uitgefaseerd en de 90s vieren tegenwoordig hoogtij. Nirvana mocht er in 2005 in, daarna kwam metal, en toen kwam ook het recente slappe zomerhitje. 168 uur met nonstop muziek, reclame, gelul van Gijs Staverman en nieuws. Met hier en daar een albumversie tegenwoordig.
De Top 2000 in beeld Cultura 24 NPO 1 Extra: Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk. Nu eindelijk in HD
Nederland 3 NPO 3: Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen ( !), kun je vast wel ergens vinden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:
SPOILER: PippenScottie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys
SPOILER: gifjes en afbeeldingen
[..] 14/8, ja dat kan vrij ingewikkeld worden. Dan moet je echt een bepaalde feeling te pakken hebben.
De missing link voor mij was dat de crash de nieuwe maat aankondigde, toen ik dat door had was het vrij simpel. Kwam neer op 1 2 3 1 2 1 2 3 1 2 1 2
Ze hebben schijnbaar ook een nummer met een 17/10 metrum, geen idee hoe Grappige is dat hun muziek ondanks de complexiteit gewoon best wel goed wegluistert
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
[..] De missing link voor mij was dat de crash de nieuwe maat aankondigde, toen ik dat door had was het vrij simpel. Kwam neer op 1 2 3 1 2 1 2 3 1 2 1 2
Ze hebben schijnbaar ook een nummer met een 17/10 metrum, geen idee hoe Grappige is dat hun muziek ondanks de complexiteit gewoon best wel goed wegluistert
dan weet je dat het goeie muziek is als je onregelmatige maatsoorten natuurlijk kan laten klinken
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
[..] dan weet je dat het goeie muziek is als je onregelmatige maatsoorten natuurlijk kan laten klinken
Ja da's het leuke van hun muziek, het zit zo vol met dingen die volgens mij mensen met een formele opleiding nooit zouden doen Maar daardoor heeft de muziek van wijlen Tim Smith echt z'n eigen kenmerk, ik herken zijn stijl gewoon vrijwel meteen als ik het hoor
Elk nummer is eigenlijk gewoon een groot avontuur, zelfs in de wat meer simpele nummers
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gaia is wel echt Top 2000 voor mij trouwens. Volgens mij heb ik dat nummer ook bijna elke editie dat ik luister wel voorbij horen komen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
774 Burning Love Elvis Presley 773 I Want It All Queen 772 Dat Ik Je Mis Maaike Ouboter 771 How Do I Say Goodbye Dean Lewis 770 Binnen Zonder Kloppen De Dijk 769 A Gentleman's Excuse Me Fish 768 Castle On The Hill Ed Sheeran 767 Seventeen Going Under Sam Fender 766 Good Riddance (Time Of Your...) Green Day 765 Like A Hurricane Neil Young 764 Ordinary World Duran Duran 763 Chandelier Sia 762 Weak Skunk Anansie
Remember the jester that showed you tears The script for tears
Ze deden vaak dat je alleen 1 seconde in beeld bent, dat ze wisselden tussen alle stoelen.
Muziek is toch wel iets apart. Het is geen primaire levensbehoefte en toch is muziek mentaal voor ons ontzettend gezond (of ongezond bij SOMMIGE artiesten). Het roept een soort positieve sensory overload op als je goeie muziek luistert denk ik.
[..] Dit soort aangeschoten vragen zijn het mooiste.
Muziek is toch wel iets apart. Het is geen primaire levensbehoefte en toch is muziek mentaal voor ons ontzettend gezond (of ongezond bij SOMMIGE artiesten). Het roept een soort positieve sensory overload op als je goeie muziek luistert denk ik.
Mensen hebben zelfs geld, een vrije dag en vervoer over om muziek te bezoeken.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk. Jules Deelder, may he rest in peace
[..] Dit soort aangeschoten vragen zijn het mooiste.
Ja ik wordt gewoon onredelijk vrolijk als ik toffe muziek luister Zoals Tim Smith van Cardiacs ooit zei, it makes my tummy feel funny
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeerde echt iets te verzinnen maar tevergeefs.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeerde echt iets te verzinnen maar tevergeefs.
Ik heb wel een Pippie anekdote.. Ik bracht ze naar mijn schoonouders en Go Like Elijah stond op. Dus ik heb ze laten meeklappen en verteld dat het ging over Elia, die niet werd begraven, maar door witte paarden met vurige ogen naar de hemel werd gebracht en dat niemand hoefde te huilen en er eigenlijk meer een soort van feest was.
Pippie 2 dacht er even over na en zei: “dat wil ik ook wel als ik dood ga. Maar dan moeten de mensen wel huilen”
Op vrijdag 29 december 2023 02:06 schreef PippenScottie het volgende: Ik heb wel een Pippie anekdote.. Ik bracht ze naar mijn schoonouders en Go Like Elijah stond op. Dus ik heb ze laten meeklappen en verteld dat het ging over Elia, die niet werd begraven, maar door witte paarden met vurige ogen naar de hemel werd gebracht en dat niemand hoefde te huilen en er eigenlijk meer een soort van feest was.
Pippie 2 dacht er even over na en zei: “dat wil ik ook wel als ik dood ga. Maar dan moeten de mensen wel huilen”
Op vrijdag 29 december 2023 02:06 schreef PippenScottie het volgende: Ik heb wel een Pippie anekdote.. Ik bracht ze naar mijn schoonouders en Go Like Elijah stond op. Dus ik heb ze laten meeklappen en verteld dat het ging over Elia, die niet werd begraven, maar door witte paarden met vurige ogen naar de hemel werd gebracht en dat niemand hoefde te huilen en er eigenlijk meer een soort van feest was.
Best mooi toch een uitvaart met een lach en een traan
dus een feest waarin mensen huilen?
Ik vind dit vrij verwarrend
het verbaast je hoeveel mensen een gitaar hebben puur als decoratie. Ook hier wordt er nooit op de akoestische gitaar gespeeld. Alleen als mijn 3 jarige nichtje er wat van wil horen.
Volgens mij gaan we de komende 3 dagen wel zowat elk uur Queen krijgen. Ik heb echt nog niet zo veel van ze gehoord deze editie dus ik vrees het ergste.
774 Burning Love Elvis Presley 773 I Want It All Queen 772 Dat Ik Je Mis Maaike Ouboter 771 How Do I Say Goodbye Dean Lewis 770 Binnen Zonder Kloppen De Dijk 769 A Gentleman's Excuse Me Fish 768 Castle On The Hill Ed Sheeran 767 Seventeen Going Under Sam Fender 766 Good Riddance (Time Of Your...) Green Day STEMPLAAT GENOT 765 Like A Hurricane Neil Young 764 Ordinary World Duran Duran 763 Chandelier Sia 762 Weak Skunk Anansie
Gister was echt een vervelende dag. Maar vandaag zijn de fijne top 2000 gevoelens en momenten weer terug en dat vond ik toch weer even fijn na zo veel ellende en angst de dag ervoor
Ik heb maar 4 uur geslapen of zo en de muziek houdt me echt lekker actief
Ik hoop dat dat relatief onschuldig genoeg was
Ik ben sinds vandaag redelijk verkouden en heb toen een afspraak met iemand afgezegd om mijn laatste energie te besparen om nog even te kunnen hardlopen. En nu weet ik niet zo goed wat dat over mij zegt
[..] Gister was echt een vervelende dag. Maar vandaag zijn de fijne top 2000 gevoelens en momenten weer terug en dat vond ik toch weer even fijn na zo veel ellende en angst de dag ervoor
Ik hoop dat dat relatief onschuldig genoeg was
Vertrouwen dat al je data en accounts weer veilig zijn?
[..] Gister was echt een vervelende dag. Maar vandaag zijn de fijne top 2000 gevoelens en momenten weer terug en dat vond ik toch weer even fijn na zo veel ellende en angst de dag ervoor
[..] Ik ben sinds vandaag redelijk verkouden en heb toen een afspraak met iemand afgezegd om mijn laatste energie te besparen om nog even te kunnen hardlopen. En nu weet ik niet zo goed wat dat over mij zegt
Tijd voor jezelf nodig hebben is niet altijd hetzelfde als egoïsme. Me time kan heel belangrijk zijn. Hardlopen kan daarin ook een goeie uitlaatklep zijn.
[..] Ik ben sinds vandaag redelijk verkouden en heb toen een afspraak met iemand afgezegd om mijn laatste energie te besparen om nog even te kunnen hardlopen. En nu weet ik niet zo goed wat dat over mij zegt
Ik denk dat het meer zegt over degene die je hebt afgezegd
[..] Vertrouwen dat al je data en accounts weer veilig zijn?
Jawel, heb het allemaal veranderd en gecheckt. Enige dingetje is dat ik nog wel mijn nitro abonnement op het gehackte discord account nog moet opzeggen, maar ze contacteren is ontzettend vervelend.
[..] Tijd voor jezelf nodig hebben is niet altijd hetzelfde als egoïsme. Me time kan heel belangrijk zijn. Hardlopen kan daarin ook een goeie uitlaatklep zijn.
Zo, zoom wel weer mooi geweest. Als ik dit moet doorzitten om bij Neil in beeld te komen, laat maar xd.
Ik doe ook veel te veel mijn best (werkt wel weet ik uit ervaring want ik kon zo 2 uur in beeld blijven zitten als ik wilde in voorgaande jaren). Veel mensen op de stream reageren alleen als ze in beeld zijn, dan ben je al te laat
Op vrijdag 29 december 2023 02:17 schreef Dagoduck het volgende: Ik doe ook veel te veel mijn best (werkt wel weet ik uit ervaring want ik kon zo 2 uur in beeld blijven zitten als ik wilde in voorgaande jaren). Veel mensen op de stream reageren alleen als ze in beeld zijn, dan ben je al te laat
Lijkt me de juiste beslissing om met een redelijke verkoudheid een niet essentiële afspraak af te zeggen. Ander steek je ook misschien de ander aan, dat wil je ook niet.
Gezondheid altijd een goede reden om iets te cancellen.
Misschien raar maar ik voel me rond deze tijd eigenlijk veel meer alleen dan op een gemiddelde week, ondanks dat ik bij mijn ouders ben en hier actief mee post. Op een normale week zie ik eigenlijk alleen maar 2 dagen in de week collega's, en als ik ga boulderen degene met wie ik dat doe.
Blijf het toch ergens maf vinden
Op vrijdag 29 december 2023 02:17 schreef Dagoduck het volgende: Ik doe ook veel te veel mijn best (werkt wel weet ik uit ervaring want ik kon zo 2 uur in beeld blijven zitten als ik wilde in voorgaande jaren). Veel mensen op de stream reageren alleen als ze in beeld zijn, dan ben je al te laat
Begin van dit uur? Dan ga ik dat even noteren, als je nog nieuwe gifjes van jezelf wilt hebben
[..] Lijkt me de juiste beslissing om met een redelijke verkoudheid een niet essentiële afspraak af te zeggen. Ander steek je ook misschien de ander aan, dat wil je ook niet.
Gezondheid altijd een goede reden om iets te cancellen.
Daar heb je ook wel gelijk in, hoewel zij het niet erg vonden als ik zou komen (heb geen corona e.d.). Ben ook achteraf wel blij dat ik ben gaan hardlopen
[..] Misschien raar maar ik voel me rond deze tijd eigenlijk veel meer alleen dan op een gemiddelde week, ondanks dat ik bij mijn ouders ben en hier actief mee post. Op een normale week zie ik eigenlijk alleen maar 2 dagen in de week collega's, en als ik ga boulderen degene met wie ik dat doe.
Blijf het toch ergens maf vinden
die laatste week van het jaar, vooral die paar dagen tussen kerst en oud en nieuw is gewoon erg raar, dat kan een soort dissociatief gevoel geven misschien.
[..] Begin van dit uur? Dan ga ik dat even noteren, als je nog nieuwe gifjes van jezelf wilt hebben
Vanaf Tunnel of Love, toen tijdens het nieuws er zelf even tussenuit gegaan, maar ze gooiden me meteen weer terug op een kruk Tot Dean Lewis, toen vond ik het mooi.
[..] die laatste week van het jaar, vooral die paar dagen tussen kerst en oud en nieuw is gewoon erg raar, dat kan een soort dissociatief gevoel geven misschien.
Wat denk ik vooral ook niet meehelpt is dat ik in het verleden oud en nieuw vierde met vrienden van de middelbare, en sinds een aantal jonge kinderen hebben is dat ook een beetje uit elkaar gevallen
Dit nummer heeft z'n thematiek natuurlijk ook wel mee. Nummers over dood/verlies doen het gewoon relatief goed in stemlijstjes. Nu ik de wiki heb gelezen begrijp ik wel waarom het erin staat (ook geen al te kleine hit geweest).
[..] Wat denk ik vooral ook niet meehelpt is dat ik in het verleden oud en nieuw vierde met vrienden van de middelbare, en sinds een aantal jonge kinderen hebben is dat ook een beetje uit elkaar gevallen
Ja snap ik wel hoor, die overgang van het met vrienden doen naar met familie vieren is iets waar ik denk ik als het zover is ook moeite mee zal hebben.
Ouder worden kan verrekte moeilijk zijn soms
[..] Wat denk ik vooral ook niet meehelpt is dat ik in het verleden oud en nieuw vierde met vrienden van de middelbare, en sinds een aantal jonge kinderen hebben is dat ook een beetje uit elkaar gevallen
Pff, dan heb ik het maar goed: ik vier oud/nieuw bij mijn ouders al mijn hele leven ( )
Op vrijdag 29 december 2023 02:22 schreef ok01 het volgende: Om even in de lichte sfeer te blljven: Ik heb de eerste week van januari een date Wel ontmoet via Tinder, dus hou nog wel even mn hart vast
Succes!
Ik kan je vertellen dat het dan ook nooit meer wordt zoals het was. Waarschijnlijk alleen maar minder ook, sorry
Op vrijdag 29 december 2023 02:22 schreef ok01 het volgende: Om even in de lichte sfeer te blljven: Ik heb de eerste week van januari een date Wel ontmoet via Tinder, dus hou nog wel even mn hart vast
Jaaaaaaa
Ga er vooral met een open gevoel naartoe, je ziet het wel
Superlike gezet?
[..] Ik kan je vertellen dat het dan ook nooit meer wordt zoals het was. Waarschijnlijk alleen maar minder ook, sorry
Mwah, je kun er zelf van maken wat je wilt hè. Misschien niet meer met diezelfde personen...
[..] Ja snap ik wel hoor, die overgang van het met vrienden doen naar met familie vieren is iets waar ik denk ik als het zover is ook moeite mee zal hebben.
Ouder worden kan verrekte moeilijk zijn soms
Jep.. zou eigenlijk eens moeten checken wat een vriend van mij doet die ik al heel mijn leven ken. Die viert al heel lang oud en nieuw buiten onze middelbare school groep om, en hij en veel van zijn andere vrienden zijn nog niet in dat stadium.
Wordt alleen een beetje lastig met de jicht denk
Dit klinkt als een nummer dat een Nederlandse zanger heeft gecoverd.
Leuk Daar mag je zeker enthousiast over worden, zolang je er wel met gezonde verwachtingen in staat
[..] Ik kan je vertellen dat het dan ook nooit meer wordt zoals het was. Waarschijnlijk alleen maar minder ook, sorry
Ja misschien moet ik ook gewoon mn verwachtingen veranderen, of gewoon compleet andere plannen maken. Dit jaar ga ik weer met mijn ouders mee naar familie, maar voor zover ik weet zijn er geen neven/nichten bij.
Ik bwn blij dat er geen tinder was toen ik single was. Voor het gros van de mannen schijnt het een deprimerende ervaring te zijn. En ik had al niet veel zelfvertrouwen op dat vlak.
Op vrijdag 29 december 2023 02:27 schreef PippenScottie het volgende: Ik bwn blij dat er geen tinder was toen ik single was. Voor het gros van de mannen schijnt het een deprimerende ervaring te zijn. En ik had al niet veel zelfvertrouwen op dat vlak.
Het trekt me ook totaal niet.
Op vrijdag 29 december 2023 02:27 schreef PippenScottie het volgende: Ik bwn blij dat er geen tinder was toen ik single was. Voor het gros van de mannen schijnt het een deprimerende ervaring te zijn. En ik had al niet veel zelfvertrouwen op dat vlak.
Het blijft als man gewoon 79 keer afgewezen worden en dat dan de 80e keer raak is
Ik kan beamen dat het kut is. Je mag al blij zijn als je een match hebt. En dan moet je nog hopen dat ze überhaupt op je reageert. En dáárna nog hopen dat het ook daadwerkelijk een lekker gesprek is en je samen uit wilt.
Mijn sociale cirkel is door die scriptie ook gewoon een stuk kleiner geworden. Ik hoop met werk in de nabije toekomst en weer mn sociale netwerk wat op te pikken toch op een wat meer natuurlijke manier een leuke date te zoeken.
Mooi blokje van een paar nummers om even te toiletteren e.d.
Snap ik ik vind het ook absoluut niet ideaal. Er is op Tinder vooral veel miscommunicatie en verkeerde verwachtingen van elkaar. Het liefst zou ik gewoon iemand in het echt tegenkomen die goed bij me past, maar dat is tegenwoordig niet zo makkelijk
[..] Ik kan beamen dat het kut is. Je mag al blij zijn als je een match hebt. En dan moet je nog hopen dat ze überhaupt op je reageert. En dáárna nog hopen dat het ook daadwerkelijk een lekker gesprek is en je samen uit wilt.
Mijn sociale cirkel is door die scriptie ook gewoon een stuk kleiner geworden. Ik hoop met werk in de nabije toekomst en weer mn sociale netwerk wat op te pikken toch op een wat meer natuurlijke manier een leuke date te zoeken.
Mag ik jou eens vragen.. jij bent zo vaak in de kroeg of bij wen concert en je hebt altijd verhalen over mensen van over de hele wereld die je hebt gesproken. Komen er dan ook weleens leuke dames voorbij?
Op vrijdag 29 december 2023 02:29 schreef MTheBassman het volgende: Overigens moet ik zeggen dat mijn beste seksuele ervaringen via dating apps zijn gebeurd. Maar dat zijn wel echt de uitzonderingen.
Moet zeggen dat ik totaal niet zit te wachten op daten en relatie enzo. Eerst maar eens studie klaar, baan, woning enzo. En dan zie ik het nog niet eens voor me.
[..] Snap ik ik vind het ook absoluut niet ideaal. Er is op Tinder vooral veel miscommunicatie en verkeerde verwachtingen van elkaar. Het liefst zou ik gewoon iemand in het echt tegenkomen die goed bij me past, maar dat is tegenwoordig niet zo makkelijk
Dit is in elk geval niet de plaats om de meest sociaal aangepaste mensen te ontmoeten.
Maar misschien past dat dan weer juist wel bij jou
Vraag me af hoe die dating apps zijn als je als man voornamelijk op mannen valt. Kan me voorstellen dat de dynamiek dan iets anders is, maar dan vooral omdat de helft alleen maar op zoek is naar seks
uiteindelijk moet je ook niet te serieus nadenken over die dating apps. Ik swipe een paar minuten en ga dan verder met mn leven. Als er iets komt, prima. Zo niet, dan niet. Dan doe ik ook wat anders.
[..] Vraag me af hoe die dating apps zijn als je als man voornamelijk op mannen valt. Kan me voorstellen dat de dynamiek dan iets anders is, maar dan vooral omdat de helft alleen maar op zoek is naar seks
Ja. Anders. Grindr is meer voor een ONS dan voor echte dates, geloof ik. Net als andere sites zoals dat.
[..] Vraag me af hoe die dating apps zijn als je als man voornamelijk op mannen valt. Kan me voorstellen dat de dynamiek dan iets anders is, maar dan vooral omdat de helft alleen maar op zoek is naar seks
[..] Ja dat is dus ook de struggle voor mij. Heb geen idee hoe ik buiten apps om iemand zou moeten tegenkomen
Het is laat, dus ik ben niet meer heel wakker. Je valt op vrouwen, toch? Als je op mannen valt, ga dan een keer naar een gay bar, buiten Amsterdam. Daar is het minder op seks gericht.
oh ja, tijdens uitgaan flirten kan ik ook totaal niet. Gewoon een gesprek hebben, oke. Maar echt afstappen op een meid en het gesprek verder escaleren? Ben daar echt zo slecht in tenzij de meid zelf duidelijk laat zien dat ze interesse heeft.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0766. (0725) Green Day - Good Riddance (Time of Your Life) (1997) 0791. (0796) Henk Westbroek - Zelfs Je Naam Is Mooi (1998) 0811. (0711) Billie Eilish - everything i wanted (2019) 0870. (0917) Tori Amos - Winter (1992)
0918. (0985) Nena & Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime (2003) 0959. (0901) Froukje - Niets Tussen (2021)
1050. (0924) Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent (2007) 1062. (1208) Editors - Munich (2005) 1087. (1063) First Aid Kit - My Silver Lining (2014)
1145. (1254) Keane - Bedshaped (2004) 1179. (1090) Rufus Wainwright - Going to a Town (2007) 1212. (1225) Herman van Veen - Hilversum 3 (1984) 1217. (1064) Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi (2001) 1390. (1811) Spinvis - Bagagedrager (2002)
1417. (1364) Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face (1972) 1470. (1479) Bløf - Zaterdag (1999) 1493. (1526) The Cure - Lovesong (1989) 1499. (1465) Gorki - Mia (1992) 1512. (1455) Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk (1982)
1548. (0926) S10 - Adem Je In (2021) 1592. (NIET) The National - Bloodbuzz Ohio (2010) 1622. (1605) Pulp - Common People (1995) 1650. (1555) MGMT - Kids (2007) 1732. (1736) Dido - White Flag (2003)
1822. (1888) Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat (1971) 1830. (NIET) Damien Rice - The Blower's Daughter (2001) 1837. (1941) Johan - Tumble and Fall (2001) 1877. (1868) The Verve - The Drugs Don't Work (1997) 1902. (1828) Lorde - Royals (2013)
Bubbling: 2006. (1977) Jewel - Foolish Games (1995) 2196. (NIET) Haddaway - What Is Love (1993) 2381. (NIET) Bon Iver - Skinny Love (2007)
Niet in de lijst:
SPOILER
[..] Het is laat, dus ik ben niet meer heel wakker. Je valt op vrouwen, toch? Als je op mannen valt, ga dan een keer naar een gay bar, buiten Amsterdam. Daar is het minder op seks gericht.
Nee, bi maar wel een sterke voorkeur voor mannen. Ben alleen een beetje te onzeker om in m'n eentje naar een gay bar te gaan
[..] oh ja, tijdens uitgaan flirten kan ik ook totaal niet. Gewoon een gesprek hebben, oke. Maar echt afstappen op een meid en het gesprek verder escaleren? Ben daar echt zo slecht in tenzij de meid zelf duidelijk laat zien dat ze interesse heeft.
Ik heb daar als vrouw soms ook moeite mee, hoewel het misschien voor mij wat makkelijker is dan voor mannen. Het is gewoon een kwestie van proberen en hopen dat je raak schiet
[..] Nee, bi maar wel een sterke voorkeur voor mannen. Ben alleen een beetje te onzeker om in m'n eentje naar een gay bar te gaan
Ik kom best vaak in een gay bar. Niets engs aan! Maar ik begrijp dat het niet zo voelt. Als je een beetje in het midden van het land woont, dan neem ik je wel een keer mee.
[..] Mag ik jou eens vragen.. jij bent zo vaak in de kroeg of bij wen concert en je hebt altijd verhalen over mensen van over de hele wereld die je hebt gesproken. Komen er dan ook weleens leuke dames voorbij?
Ja, maar niet vaak. In mijn kroeg komen maar weinigen van mijn leeftijd. Is wel echt iets wat ik merk in Den Helder vergeleken met andere plaatsen waar ik af en toe kom dat het 'aanbod' gewoon heel veel minder is.
Bij concerten zijn het toch vaak vrouwen die met een partner zijn. En als ze in groepen zijn ga ik er niet op af. Vorig jaar (en dit jaar verder) wel iemand ontmoet bij concerten/festivals van mijn leeftijd (paar jaar ouder). Zelfde muzieksmaak (stoner) en hobbies wel (wielrennen o.a.) maar goed, ver weg en ik ben niet op zoek naar een relatie. Maar als ik nou in de buurt had gewoond had ik zeker wel vaker af proberen te spreken. Nu zie ik haar steeds bij concerten en festivals omdat we nou eenmaal naar dezelfde bands gaan
[..] Ik heb daar als vrouw soms ook moeite mee, hoewel het misschien voor mij wat makkelijker is dan voor mannen. Het is gewoon een kwestie van proberen en hopen dat je raak schiet
Ja, ik denk toch dat dat de beste methode is. Het hele Me Too gebeuren helpt ook niet mee met zelfverzekerd op vrouwen afstappen, maar soms moet je inderdaad dan maar in het diepe srpingen.
[..] Ja, ik denk toch dat dat de beste methode is. Het hele Me Too gebeuren helpt ook niet mee met zelfverzekerd op vrouwen afstappen, maar soms moet je inderdaad dan maar in het diepe srpingen.
Zolang je maar niet degene ongepast aanraakt zonder toestemming moet het wel goedkomen lijkt me
[..] Ik kom best vaak in een gay bar. Niets engs aan! Maar ik begrijp dat het niet zo voelt. Als je een beetje in het midden van het land woont, dan neem ik je wel een keer mee.
Eindhoven, dus Utrecht e.o. is nog wel te doen Denk inderdaad dat het vooral ook gewoon een kwestie is van die eerste stap zetten. Dank je voor het aanbod, misschien tijdens de meet nog een keer over hebben
[..] Ja, ik denk toch dat dat de beste methode is. Het hele Me Too gebeuren helpt ook niet mee met zelfverzekerd op vrouwen afstappen, maar soms moet je inderdaad dan maar in het diepe srpingen.
In het echt vinden het wel leuk om versierd te worden en als je niet de vervelio uithangt als ze nee zegt valt het allemaal wel mee met dat metoo.
[..] In het echt vinden het wel leuk om versierd te worden en als je niet de vervelio uithangt als ze nee zegt valt het allemaal wel mee met dat metoo.
[..] Eindhoven, dus Utrecht e.o. is nog wel te doen Denk inderdaad dat het vooral ook gewoon een kwestie is van die eerste stap zetten. Dank je voor het aanbod, misschien tijdens de meet nog een keer over hebben