Gister was echt een vervelende dag. Maar vandaag zijn de fijne top 2000 gevoelens en momenten weer terug en dat vond ik toch weer even fijn na zo veel ellende en angst de dag ervoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog een relatief onschuldige ontboezeming?
Beter dan menig recent woord van het jaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ontbangt me vind ik geen fijn Nederlands
Ik ben sinds vandaag redelijk verkouden en heb toen een afspraak met iemand afgezegd om mijn laatste energie te besparen om nog even te kunnen hardlopen. En nu weet ik niet zo goed wat dat over mij zegtquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
waarom zou ontbangen ook geen woord kunnen zijn? Iedereen weet wat het inhoudt als je het zegt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beter dan menig recent woord van het jaar
Vertrouwen dat al je data en accounts weer veilig zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gister was echt een vervelende dag. Maar vandaag zijn de fijne top 2000 gevoelens en momenten weer terug en dat vond ik toch weer even fijn na zo veel ellende en angst de dag ervoor
Ik heb maar 4 uur geslapen of zo en de muziek houdt me echt lekker actief
Ik hoop dat dat relatief onschuldig genoeg was
Wat goed welquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gister was echt een vervelende dag. Maar vandaag zijn de fijne top 2000 gevoelens en momenten weer terug en dat vond ik toch weer even fijn na zo veel ellende en angst de dag ervoor
Ik heb maar 4 uur geslapen of zo en de muziek houdt me echt lekker actief
Ik hoop dat dat relatief onschuldig genoeg was
Tijd voor jezelf nodig hebben is niet altijd hetzelfde als egoïsme. Me time kan heel belangrijk zijn. Hardlopen kan daarin ook een goeie uitlaatklep zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag redelijk verkouden en heb toen een afspraak met iemand afgezegd om mijn laatste energie te besparen om nog even te kunnen hardlopen. En nu weet ik niet zo goed wat dat over mij zegt
Ik denk dat het meer zegt over degene die je hebt afgezegdquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag redelijk verkouden en heb toen een afspraak met iemand afgezegd om mijn laatste energie te besparen om nog even te kunnen hardlopen. En nu weet ik niet zo goed wat dat over mij zegt
Jawel, heb het allemaal veranderd en gecheckt. Enige dingetje is dat ik nog wel mijn nitro abonnement op het gehackte discord account nog moet opzeggen, maar ze contacteren is ontzettend vervelend.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vertrouwen dat al je data en accounts weer veilig zijn?
Ik denk dat dat de beste omschrijving is, dankquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tijd voor jezelf nodig hebben is niet altijd hetzelfde als egoïsme. Me time kan heel belangrijk zijn. Hardlopen kan daarin ook een goeie uitlaatklep zijn.
Zijn goede vrienden van me, maar ik had toch meer behoefte om nog even hard te lopen. Zodra ik wat meer energie heb, kan ik weer beide doenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer zegt over degene die je hebt afgezegd
Wut.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind Fix You eigenlijk helemaal geen vervelend nummer
Sleep well Szuraquote:
Als het goede vrienden zijn is het zeker geen probleemquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zijn goede vrienden van me, maar ik had toch meer behoefte om nog even hard te lopen. Zodra ik wat meer energie heb, kan ik weer beide doen
quote:
Ach jeetjequote:Op vrijdag 29 december 2023 02:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ben tegen m'n zus al veel te openhartig geweest vandaagOver m'n stiefkinderen enzo
Had deze bevestiging even nodig, dankquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als het goede vrienden zijn is het zeker geen probleem
Ik zag je. Met lange baardquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe ook veel te veel mijn best (werkt wel weet ik uit ervaring want ik kon zo 2 uur in beeld blijven zitten als ik wilde in voorgaande jaren). Veel mensen op de stream reageren alleen als ze in beeld zijn, dan ben je al te laat
Ja het is nogal matig tot nu toequote:Op vrijdag 29 december 2023 02:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De beste Neil is veels te geniaal om in dit uur te zitten
Lijkt me de juiste beslissing om met een redelijke verkoudheid een niet essentiële afspraak af te zeggen. Ander steek je ook misschien de ander aan, dat wil je ook niet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:12 schreef ok01 het volgende:
[..]
Misschien raar maar ik voel me rond deze tijd eigenlijk veel meer alleen dan op een gemiddelde week, ondanks dat ik bij mijn ouders ben en hier actief mee post.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |