quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
in het volgende nummerZo origineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeerde echt iets te verzinnen maar tevergeefs.![]()
Sleep well HLquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Poaahhhh, afsluitertje van de dag wel
Welterusten vrienden!
Sleep well Vulturequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel een Pippie anekdote..
Ik bracht ze naar mijn schoonouders en Go Like Elijah stond op.
Dus ik heb ze laten meeklappen en verteld dat het ging over Elia, die niet werd begraven, maar door witte paarden met vurige ogen naar de hemel werd gebracht en dat niemand hoefde te huilen en er eigenlijk meer een soort van feest was.
Pippie 2 dacht er even over na en zei: “dat wil ik ook wel als ik dood ga. Maar dan moeten de mensen wel huilen”
Best mooi toch een uitvaart met een lach en een traanquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
Dus ik heb ze laten meeklappen en verteld dat het ging over Elia, die niet werd begraven, maar door witte paarden met vurige ogen naar de hemel werd gebracht en dat niemand hoefde te huilen en er eigenlijk meer een soort van feest was.
Pippie 2 dacht er even over na en zei: “dat wil ik ook wel als ik dood ga. Maar dan moeten de mensen wel huilen”
dus een feest waarin mensen huilen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
Je zou denken dat ze bij de publieke omroep genoeg verdienen om een haartransplantatie de doenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:05 schreef Szura het volgende:
Wat vinden we van de haarlijn van Van t Hof?
Undercover Brian May op de zoomquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er is een man op de zoom die wel exht gitaar kan spelen. Een zeldzaamheid
Ik heb tranen gelachen..quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Best mooi toch een uitvaart met een lach en een traan
het verbaast je hoeveel mensen een gitaar hebben puur als decoratie. Ook hier wordt er nooit op de akoestische gitaar gespeeld. Alleen als mijn 3 jarige nichtje er wat van wil horen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:08 schreef PippenScottie het volgende:
Er is een man op de zoom die wel exht gitaar kan spelen. Een zeldzaamheid
Onnozel gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb tranen gelachen..
Geen enkele Freddie is overbodigquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:09 schreef Gretzl het volgende:
Zwaar overbodige Kwieeen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens mij komt deze opmerking bij iedere Queen nummer voorbij inmiddelsquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:09 schreef Gretzl het volgende:
Zwaar overbodige Kwieeen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |