Zal zeker nog wel even duren voordat een nieuwe geldbron is aangeboord danquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een tweede stadion dat al deels gebouwd is tot het geld op was. SpanjeGoden
Ja da's het leuke van hun muziek, het zit zo vol met dingen die volgens mij mensen met een formele opleiding nooit zouden doenquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dan weet je dat het goeie muziek is als je onregelmatige maatsoorten natuurlijk kan laten klinken
Ik zou het helemaal niet erg vinden als deze gewoon een keer op #1 komtquote:
Papa kocht letterlijk een team om zoon een contract te bezorgen. Zoon wordt vervolgens elk jaar om de oren gereden door teammaatquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Pa Sainz ken ik wel van Dakar.
waarom ook niet, Rollercoaster heeft op 1 gestaanquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet erg vinden als deze gewoon een keer op #1 komt
Precies de reden waarom autootje rijden geen sport is.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Papa kocht letterlijk een team om zoon een contract te bezorgen. Zoon wordt vervolgens elk jaar om de oren gereden door teammaat
het is niet zo in your face, er is nog heel veel omheen om te luisteren. Gewoon prima gemixtquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zelfs het kinderkoor in dit nummer is gewoon niet storend, dan doe je toch iets verdomd goed
Dat was het ook wel toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:00 schreef hollandia02 het volgende:
Echt potentie voor een wereldhit had dit
Truste!quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Poaahhhh, afsluitertje van de dag wel
Welterusten vrienden!
Heb je niet gezienquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, dat was wel weer mooi geweest op de zoom.
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 02:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Poaahhhh, afsluitertje van de dag wel
Welterusten vrienden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |