Ze deden vaak dat je alleen 1 seconde in beeld bent, dat ze wisselden tussen alle stoelen.quote:
Komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:01 schreef PippenScottie het volgende:
Die brand is op een paar km van mijn huis. Heb het net niet gezien
Trustenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Poaahhhh, afsluitertje van de dag wel
Welterusten vrienden!
https://www.thebeershopvu(...)lla-stout-12-5-44cl/quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom is goeie muziek toch zo tof?
Ik begin volgens mij de 12.5% 44cl stout te voelen
Dit soort aangeschoten vragen zijn het mooiste.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waarom is goeie muziek toch zo tof?
Ik begin volgens mij de 12.5% 44cl stout te voelen
Mensen hebben zelfs geld, een vrije dag en vervoer over om muziek te bezoeken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit soort aangeschoten vragen zijn het mooiste.
Muziek is toch wel iets apart. Het is geen primaire levensbehoefte en toch is muziek mentaal voor ons ontzettend gezond (of ongezond bij SOMMIGE artiesten). Het roept een soort positieve sensory overload op als je goeie muziek luistert denk ik.
Mijn hoofd is nu net iets te leeg om grappig te zijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is een beetje doorbijten tot Neil Young
Iemand een hilarische grap of zo?
Ja ik wordt gewoon onredelijk vrolijk als ik toffe muziek luisterquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit soort aangeschoten vragen zijn het mooiste.
Muziek is toch wel iets apart. Het is geen primaire levensbehoefte en toch is muziek mentaal voor ons ontzettend gezond (of ongezond bij SOMMIGE artiesten). Het roept een soort positieve sensory overload op als je goeie muziek luistert denk ik.
Er zijn vast specifieke mensen die daar geil van wordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:05 schreef Szura het volgende:
Wat vinden we van de haarlijn van Van t Hof?
in het volgende nummerquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:04 schreef PippenScottie het volgende:
Het is een beetje doorbijten tot Neil Young
Iemand een hilarische grap of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeerde echt iets te verzinnen maar tevergeefs."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ik ben blij dat ik de genetische loterij gewonnen heb in vergelijking met hemquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:05 schreef Szura het volgende:
Wat vinden we van de haarlijn van Van t Hof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |