Ging over dat ik veel plezier haalde uit het spelen van de baslijnen van Cardiacsquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat even moet terugkijkenMisschien heb ik er een foto van gemaakt.
Ja dit doet wel wat met me zoquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Zulke zwoele muziek nadat het hier ging over beffen, ik weet niet of het beter wordt zo
Oh ja nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ging over dat ik veel plezier haalde uit het spelen van de baslijnen van Cardiacs
Had eerlijk gezegd eerder ook niet echt die link van een watermeloen naar beffen gelegdquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die videoclip maken moet wel hilarisch zijn geweest
Like a Hurricane komt redelijk laat komende uurquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik las iets over wachten op Neil Young.
Ik ben lui, wat gaat er wanneer gebeuren?
tussen 2 en 3 uur ergens dacht ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
Ik las iets over wachten op Neil Young.
Ik ben lui, wat gaat er wanneer gebeuren?
Dat is mijn ultieme stemplaat. Die wacht ik afquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef ok01 het volgende:
[..]
Like a Hurricane komt redelijk laat komende uur
Ik wacht met je meequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is mijn ultieme stemplaat. Die wacht ik af
Ben echt benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja nu weet ik het weer
Staat genoteerd!
Nepobaby.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Iemand al wat gezegd over Carlos Sainz?
Voor R_R: dat is autootjerijden, geen sport
Ik had het een keer over een droge watermeloen die ik had gegeten en toen werd me dit fijntjes uitgelegdquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Had eerlijk gezegd eerder ook niet echt die link van een watermeloen naar beffen gelegd
14/8, ja dat kan vrij ingewikkeld worden. Dan moet je echt een bepaalde feeling te pakken hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat je ervan vindt
Had laatst terwijl ik met de trein naar een vriend ging eindelijk een manier gevonden om een 14/8 stuk uit een van hun nummers te tellen.
Stoorde me er al langer aan dat dat gewoon niet wilde lukken, maar heb em nu
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:52 schreef Hamlapjes het volgende:
Iemand al wat gezegd over Carlos Sainz?
Voor R_R: dat is autootjerijden, geen sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |