In het echt vinden het wel leuk om versierd te worden en als je niet de vervelio uithangt als ze nee zegt valt het allemaal wel mee met dat metoo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik denk toch dat dat de beste methode is. Het hele Me Too gebeuren helpt ook niet mee met zelfverzekerd op vrouwen afstappen, maar soms moet je inderdaad dan maar in het diepe srpingen.
Dan zou ik me absoluut geen zorgen makenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sowieso niet, ik vind een heer blijven altijd prioriteit nummer 1
quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In het echt vinden het wel leuk om versierd te worden en als je niet de vervelio uithangt als ze nee zegt valt het allemaal wel mee met dat metoo.
thanks voor de feedbackquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:41 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dan zou ik me absoluut geen zorgen maken
Ik kan het me ook niet herinneren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ben eerlijk gezegd wel nooit blown away geweest door een vrouw geloof ik
Blij om deze met JOU te belevenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Blij dat ik deze met jullie beleef
Is Eindhoven leuk om gay uit te gaan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Eindhoven, dus Utrecht e.o. is nog wel te doen
Denk inderdaad dat het vooral ook gewoon een kwestie is van die eerste stap zetten. Dank je voor het aanbod, misschien tijdens de meet nog een keer over hebben
Net na die van Meg Myers danquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Meest iconische gitaarsolo ooit![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk waar geen idee, ben meer van naar de concerten gaan dan echt uitgaanquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is Eindhoven leuk om gay uit te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |