abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211932813
Slaan zoveel dingen over

En... ik heb de titel niet goed gelezen en OP ook niet.
pi_211933344
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2024 22:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik had het over daten. Voor wat betreft relaties is er natuurlijk wel een potje voor elk dekseltje. Misschien dat vrouwen iets vaker bewust vrijgezel zijn dan mannen.
Ik zie eerder meer vrouwen daarover klagen. Dus zo zeker ben ik daar niet van.
pi_211937310
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 07:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik zie eerder meer vrouwen daarover klagen. Dus zo zeker ben ik daar niet van.
Over mannen die bewust vrijgezel zijn?
pi_211937647
Je komt er maar op één manier achter om te weten hoe een vrouw waarin jij geïnteresseerd bent, graag behandeld wilt worden: door het aan haarzelf te vragen. Tijdens dates vragen mensen vooral om die reden bijvoorbeeld "Hoe ziet jouw ideale man/vrouw eruit en hoe gedraagt hij/zij zich?" Dan kan je inschatten of jij het type zou kunnen zijn waar zij naar op zoek is. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze zich vaak aangetrokken voelt tot wat meer gevoelige mannen en afknapt op 'sportschool-haantjes' en je bent nou juist iemand die minimaal 5 keer per week naar de sportschool gaat en iemand die graag met zijn spierballen pronkt, dan zou ze dus niet geïnteresseerd in jou moeten zijn. Maar toch zit ze tegenover jou en als zij niet met alleen maar korte afstandelijke antwoorden op jou reageert, is er toch iets aan jou wat haar in zoverre aanspreekt dat ze jou een kans geeft. Dan kan jij op haar reageren met bijvoorbeeld: "Zoals je aan mij kan zien, ga ik graag naar de sportschool. Ik ben ook nogal direct en ik vind het leuk om geintjes te maken met mijn maatjes onderling en het gebeurt weleens dat wij grappen maken over seks en vrouwen. Dat betekent overigens zeker niet dat wij het leuk vinden om vrouwen te intimideren, dus wij doen het niet waar vrouwen bij zijn en we hebben verder helemaal geen kwade bedoelingen. Wil jij iets vertellen over waarom jij moeite kan hebben met het type man waarvan ik het idee heb dat ik onder die categorie van?" Dan kan je erachter komen of haar aversie tegen 'sportschool-haantjes' te maken kan hebben met bepaalde slechte ervaringen. Zo ja, dan zal ze zich waarschijnlijk erg opgelucht voelen dat ze uitgerekend met jou daarover kan praten, ook als jullie uiteindelijk toch geen match blijken, want het helpt haar wel waar ze op moet letten bij mannen in het algemeen om bepaalde problemen te voorkomen.
pi_211939113
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 15:10 schreef Halcon het volgende:

[..]
Over mannen die bewust vrijgezel zijn?
Nee, dat ze geen fatsoenlijke man kunnen vinden.
pi_211939170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 15:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Je komt er maar op één manier achter om te weten hoe een vrouw waarin jij geïnteresseerd bent, graag behandeld wilt worden: door het aan haarzelf te vragen. Tijdens dates vragen mensen vooral om die reden bijvoorbeeld "Hoe ziet jouw ideale man/vrouw eruit en hoe gedraagt hij/zij zich?" Dan kan je inschatten of jij het type zou kunnen zijn waar zij naar op zoek is. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze zich vaak aangetrokken voelt tot wat meer gevoelige mannen en afknapt op 'sportschool-haantjes' en je bent nou juist iemand die minimaal 5 keer per week naar de sportschool gaat en iemand die graag met zijn spierballen pronkt, dan zou ze dus niet geïnteresseerd in jou moeten zijn. Maar toch zit ze tegenover jou en als zij niet met alleen maar korte afstandelijke antwoorden op jou reageert, is er toch iets aan jou wat haar in zoverre aanspreekt dat ze jou een kans geeft. Dan kan jij op haar reageren met bijvoorbeeld: "Zoals je aan mij kan zien, ga ik graag naar de sportschool. Ik ben ook nogal direct en ik vind het leuk om geintjes te maken met mijn maatjes onderling en het gebeurt weleens dat wij grappen maken over seks en vrouwen. Dat betekent overigens zeker niet dat wij het leuk vinden om vrouwen te intimideren, dus wij doen het niet waar vrouwen bij zijn en we hebben verder helemaal geen kwade bedoelingen. Wil jij iets vertellen over waarom jij moeite kan hebben met het type man waarvan ik het idee heb dat ik onder die categorie van?" Dan kan je erachter komen of haar aversie tegen 'sportschool-haantjes' te maken kan hebben met bepaalde slechte ervaringen. Zo ja, dan zal ze zich waarschijnlijk erg opgelucht voelen dat ze uitgerekend met jou daarover kan praten, ook als jullie uiteindelijk toch geen match blijken, want het helpt haar wel waar ze op moet letten bij mannen in het algemeen om bepaalde problemen te voorkomen.
Vragen hoe jij je moet gedragen is een beetje raar. Je doet gewoon zoals je doet. Bevalt het? Prima. Zo niet, ook goed, maar dan zoek je maar iemand anders.

Sowieso zit er vaak nog wel wat licht tussen wat iemand antwoordt en wat feitelijk het geval is.
pi_211939741
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 17:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat ze geen fatsoenlijke man kunnen vinden.
Mja, bij de meeste niet-bewuste vrijgezellen ligt het allemaal aan anderen natuurlijk.
pi_211943861
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 17:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mja, bij de meeste niet-bewuste vrijgezellen ligt het allemaal aan anderen natuurlijk.
Precies. Ik vind dat altijd lachwekkend, dat mensen niet zien dat zij de rode draad zijn.

Maar ach… als het hen helpt…
  zaterdag 6 januari 2024 @ 22:56:51 #84
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_211944054
Vrouwen zijn een beetje als tarantula's dus daar moet je vernuftig mee omspringen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_211944154
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:45 schreef TAmaru het volgende:
Een vrouw wil gewoon een man die een beetje lastig is, zodat ze zichzelf kan inbeelden dat hij mysterieus is en ze lekker in haar eentje kan piekeren of met haar vriendinnen kan roddelen wat hij nou echt wil.
Zo pak je ze wel makkelijk in ja, beetje mind games spelen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211946193
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo pak je ze wel makkelijk in ja, beetje mind games spelen.
Nog nooit nodig gehad. Lijkt mij ook heel vermoeiend die toneelstukjes.
pi_211946441
quote:
16s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen zijn een beetje als tarantula's dus daar moet je vernuftig mee omspringen.
Groot, harig en in staat om vallen uit te zetten met wit spul dat uit hun kont sijpelt.
-nee-
pi_211948394
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 09:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nog nooit nodig gehad. Lijkt mij ook heel vermoeiend die toneelstukjes.
Tja, bij sommigen werkt het zo. Jezelf zijn? Afwijzing. Toneelstuk en je wint de prijs.
pi_211948566
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tja, bij sommigen werkt het zo. Jezelf zijn? Afwijzing. Toneelstuk en je wint de prijs.
Ik val meer op mannen die van zichzelf interessant zijn. Maar goed, 'mysterieuze' mannen zijn überhaupt mijn ding ook niet.
pi_211950086
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2024 17:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vragen hoe jij je moet gedragen is een beetje raar. Je doet gewoon zoals je doet. Bevalt het? Prima. Zo niet, ook goed, maar dan zoek je maar iemand anders.
Dus over en weer aannames over elkaar maken is niet raar?

Dan gaat jouw toekomst er zo uitzien

pi_211950505
quote:

[..]
Tja, bij sommigen werkt het zo. Jezelf zijn? Afwijzing.
Ik denk dat dat vooral zo bij jou werkt.
Conscience do cost.
pi_211950740
quote:
Het sleutelwoordje in je uitspraak is natuurlijk "bij sommigen"..

Daten, zeker eerste dates en al helemaal blind-dates, betekent niet dat je _altijd_ iets met die ander zou moeten, willen of kunnen beginnen.
Het is juist erg zinnig er vanuit te gaan dat je eerst moet ontdekken of die ander wel bij je past; Of jullie matchen.
En vervolgens is het goed mogelijk dat er gewoon geen 'klik' is.

Misschien moet je ophouden een date gelijk als 'mislukt' te zien als er niks uit voorkomt, juist dat is eigen aan het dating-proces; Dat je niet bij iedereen goed past, en dat je moet zoeken naar een ander persoon bij wie je wel past, en die date er ook is om te kijken of er een 'match' bestaat of niet.
als die match er niet is, is het juist goed als dat duidelijk is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_211953590
quote:
8s.gif Op zondag 7 januari 2024 15:53 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik denk dat dat vooral zo bij jou werkt.
Nee hoor, ik date niet zo veel. Hoor het meer van anderen, of Reddit, whatever.
pi_211953655
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 16:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Het sleutelwoordje in je uitspraak is natuurlijk "bij sommigen"..

Daten, zeker eerste dates en al helemaal blind-dates, betekent niet dat je _altijd_ iets met die ander zou moeten, willen of kunnen beginnen.
Het is juist erg zinnig er vanuit te gaan dat je eerst moet ontdekken of die ander wel bij je past; Of jullie matchen.
En vervolgens is het goed mogelijk dat er gewoon geen 'klik' is.

Misschien moet je ophouden een date gelijk als 'mislukt' te zien als er niks uit voorkomt, juist dat is eigen aan het dating-proces; Dat je niet bij iedereen goed past, en dat je moet zoeken naar een ander persoon bij wie je wel past, en die date er ook is om te kijken of er een 'match' bestaat of niet.
als die match er niet is, is het juist goed als dat duidelijk is
Hangt er van af wat je wil natuurlijk, als je alleen iemand het bed in wil zo snel mogelijk dan werkt dat toneelstukje heel goed. Ik spreek niet voor mezelf hoor, zo ben ik niet. Het is alleen wel vermoeiend als je na meer dan honderd dates jezelf zijn nog steeds niets gevonden hebt, vandaar ook dat mensen dat bad boy toneelstukje gaan spelen. Maar dat is natuurlijk het volledig het verkeerde uitgangspunt, al snap ik de tendens wel.
pi_211955573
quote:

[..]
Maar dat is toch niet vol te houden?

Als iemand me niet leuk vind zoals ik normaal ben heb ik helemaal geen zin in dat persoon.

Je best doen om als jezelf goed voor de dag te komen is wat anders dan toneelspel en je anders voor doen.
pi_211956027
quote:

[..]
Dat houdt niemand toch vol, 24/7 een rol spelen?
pi_211956037
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 15:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Dus over en weer aannames over elkaar maken is niet raar?

Dan gaat jouw toekomst er zo uitzien

Ik heb werkelijk geen enkel idee wat je bedoelt.
pi_211956227
Der is zo’n Engels vrouwtje, die ook echt afgestudeerd psycholoog is, die het allemaal eens uitlegt, ze zit er vaak dichtbij denk ik.

https://www.instagram.com/reel/Cz2dy_wIptc/?igsh=aGtqZjJ4MWllMDFx

https://www.instagram.com/reel/CzraPgete4r/?igsh=cnI3NDFydGVqcGV0

https://www.instagram.com(...)MXFpeDl1cTNxaHNhbg==
Vakman pur sang
  zondag 7 januari 2024 @ 23:33:57 #99
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_211956250
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2024 12:21 schreef Piger het volgende:
Ik wil niet alle vrouwen over 1 kam scheren want het zal vast niet voor veel vrouwen gelden, maar:

Ik heb toch het gevoel dat wat vrouwen zeggen dat ze willen en wat ze werkelijk willen uit elkaar ligt. En dat bestaat deels uit vrouwen die echt niet weten wat ze willen en deels uit wat je ziet in media/etc. wat niet aansluit met de werkelijkheid.

Ik ben zelf niet per se een dominante man, maar zeker ook niet volgzaam. Toen ik weer begon met daten merkte ik echt dat zo'n 80% van de vrouwen zocht naar een man die initiatief neemt en bepaalt wat er gebeurt.
Dus een date vragen, locatie, drankjes bestellen etc. En ook fysiek initieert.

Vond dat zelf ook erg vreemd. Mijn idee was dat vrouwen heel gelijkwaardig behandeld zouden willen worden, maar vooral in de beginfase lijkt de ouderwetse oerinstincten toch een beetje te gelden.

Ben benieuwd hoe de vrouwen hier op fok daar over denken.
Ik wil mezelf niet over laten komen als expert ofzo maar dit is me wel echt opgevallen.

Wat zoekt een gemiddelde vrouw denk ik (in de beginfase)
- Man die haar kan laten lachen
- Man die initiatief neemt
- Man die haar kan beschermen/voor haar kan zorgen
- Man die goed kan praten
Dat is gewoon luiheid van hun kant. Dingen zoals dates en waar te eten dienen toch echt de expertise van de vrouw te zijn. Als eerste dates komt het vaak op de man aan en neem je haar mee naar je eigen bekende plekjes maar stel je voor dat je dat jaar in jaar uit moet doen. Insgelijks voor vakanties, ook iets wat luie vrouwen willen dat de man tegenwoordig doet.
pi_211956333
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 23:33 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Dat is gewoon luiheid van hun kant. Dingen zoals dates en waar te eten dienen toch echt de expertise van de vrouw te zijn. Als eerste dates komt het vaak op de man aan en neem je haar mee naar je eigen bekende plekjes maar stel je voor dat je dat jaar in jaar uit moet doen. Insgelijks voor vakanties, ook iets wat luie vrouwen willen dat de man tegenwoordig doet.
Nee dat is meer een test volgens mij. Vrouwen willen tegenwoordig heel graag dat een man initiatief neemt en vragen stelt… ( zie al die dating programma’s)

Als je het over vakanties hebt ken ik echt heel weinig mannen die de gezinsvakantie plannen hoor…..
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_211956381
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 23:51 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Nee dat is meer een test volgens mij. Vrouwen willen tegenwoordig heel graag dat een man initiatief neemt en vragen stelt… ( zie al die dating programma’s)

Als je het over vakanties hebt ken ik echt heel weinig mannen die de gezinsvakantie plannen hoor…..
De vrouw stelt vanalles voor tot de man zijn goedkeuring geeft. Dat geeft de vrouw rust dat als het niks is de man heeft gekozen. Maar die kiest wel goed, de vrouw werkt dan uit en plant alles.
Vakman pur sang
  maandag 8 januari 2024 @ 09:41:35 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211957727
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 23:33 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Niet dat ik ervaringsdeskundige ben maar dit lijkt me toch echt iets dat je samen doet in een relatie? In ieder geval in eerste instantie al wat ideeën uitwisselen/bespreken en op basis daarvan gaan zoeken naar iets.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211959121
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 22:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat houdt niemand toch vol, 24/7 een rol spelen?
Als je maar lang genoeg dat doet dan wordt het vanzelf "jezelf zijn".

En het beste is om gewoon jezelf te zijn zegt men.
pi_211959224
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2024 22:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat je bedoelt.
Als je een vriendin wilt hebben, is het toch de bedoeling dat je met haar samen bent? Dat je met haar communiceert?

Als jij aan jouw vrienden vraagt hoe jij met haar moet omgaan en zij aan haar vriendinnen vraagt hoe ze zich tegenover jou moet gedragen, wordt het nooit wat.
pi_211959257
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 11:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Volgens mij ben je sowieso altijd 'jezelf'.

Ik heb het altijd een domme boerenklootjesvolk-uitspraak gevonden
pi_211959985
quote:

[..]

Ik betwijfel het.

Hoe dan ook: take it or leave it. Ik ga geen toneel spelen.
pi_211959996
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 11:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Als je een vriendin wilt hebben, is het toch de bedoeling dat je met haar samen bent? Dat je met haar communiceert?

Als jij aan jouw vrienden vraagt hoe jij met haar moet omgaan en zij aan haar vriendinnen vraagt hoe ze zich tegenover jou moet gedragen, wordt het nooit wat.
Mijn vrouw heeft er bezwaar tegen als ik een vriendin neem, dus laat maar… ;) Maar vooral denk ik dat je mij niet zo begrijpt.
pi_211960051
Dit soort topics tussen fokkers onderling hoe dat vermaledijde vrouwvolk nou precies behandeld moet worden is toch altijd puur genot.
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Capitalism is a terrible system. Apart from all the fucking others.
pi_211960319
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 11:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Volgens mij ben je sowieso altijd 'jezelf'.

Ik heb het altijd een domme boerenklootjesvolk-uitspraak gevonden
Er zijn best wel mensen die even een toneelstukje op kunnen voeren natuurlijk. Maar goed, ook het opvoeren van toneelstukjes zou je eventueel kunnen beschouwen als "zo is diegene nu eenmaal".
  maandag 8 januari 2024 @ 13:41:28 #110
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_211960467
quote:

[..]

Nee je speelt een rol en daarmee zeg je al dat je niet jezelf bent . En op die manier ga je dat dus ook nooit zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211960489
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 13:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik betwijfel het.

Hoe dan ook: take it or leave it. Ik ga geen toneel spelen.
Ik probeer alleen maar de inconsistentie van 'jezelf zijn' aan te tonen.

Stel je voor je bent van jezelf iemand die een spelletje speelt, dan is dat voor diegene zichzelf zijn. Als iemand zo niet is, maar het zichzelf aanleert, dan is hij niet zichzelf, maar stel dat hij dit vier jaar achter elkaar doet? Dan wordt dat voor hem ook jezelf zijn. Dus wat betekend dat jezelf zijn eigenlijk? Vrij betekenisloos begrip imo.
pi_211961157
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 13:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Er zijn best wel mensen die even een toneelstukje op kunnen voeren natuurlijk. Maar goed, ook het opvoeren van toneelstukjes zou je eventueel kunnen beschouwen als "zo is diegene nu eenmaal".
Het is subjectief.

Er bestaan mensen die zo goed toneelstukjes kunnen opvoeren dat ze daardoor heel authentiek lijken. Ze kunnen niet anders als ze niet goed weten wie ze zelf zijn. Er bestaan ook mensen die helemaal geen toneelstukje opvoeren maar het sowieso moeilijk vinden om welke reden dan ook om zich verbaal uit te drukken naar anderen, want vervolgens door anderen wordt geïnterpreteerd als onbetrouwbaar en manipulatief.

Ik snap best wat de uitdrukking "jezelf zijn" inhoudt. Dat je de ander het idee geeft dat dit ook jouw gedrag is als je bijvoorbeeld thuis bent of dat je je ook zo gedraagt tegenover mensen zoals jouw familie of beste vrienden.

Hoe dan ook, als je langer met elkaar omgaat en elkaar beter leert kennen, kom je erachter of jij zoals je bent goed genoeg is voor de ander. Als ze jou vervolgens alsnog afwijst, kan je wel gaan huilen dat vrouwen te hoge eisen stellen aan mannen. Tja, als vrouwen daardoor wel een man kunnen krijgen die dichterbij hun wensen en verlangens komen, moeten ze dat zeker doen. Heel zielig voor jou, maar dan heb je gewoon pech gehad en kan je beter jouw energie besteden aan iets of iemand anders. Als vrouwen door hun te hoge eisen geen man kunnen vinden terwijl ze die wel in hun leven willen, komen ze daar vanzelf achter. Misschien stellen ze dan hun verwachtingen bij. En anders worden ze lesbisch of ze nemen een kat.
pi_211961610
Zat ook nog in een van die filmpjes van Sadia Khan.

Jonge vrouwen verlagen zich tegenwoordig steeds meer met bikini foto’s op socialmedia. Ze doen dat en blijven dat vaak doen tijdens een relatie. Dit verlaagd hun eigen status en de status van de man.
Maar toch is dit niet alleen de schuld van vrouwen. Dit is net zo goed de schuld van mannen. Die ,namens haar, dit gedrag niet veroordelen. Maar juist aanmoedigen door de foto’s te liken bv.

Een verfrissende kijk op dat hele gehoereer op social media.
Vakman pur sang
pi_211963625
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:

Jonge vrouwen verlagen zich tegenwoordig steeds meer met bikini foto’s op socialmedia. Ze doen dat en blijven dat vaak doen tijdens een relatie. Dit verlaagd hun eigen status en de status van de man.
Maar toch is dit niet alleen de schuld van vrouwen. Dit is net zo goed de schuld van mannen. Die ,namens haar, dit gedrag niet veroordelen. Maar juist aanmoedigen door de foto’s te liken bv.

Dat ze zich daarmee verlagen is jouw bekrompen mening, geen feit...
pi_211963665
quote:

Ik snap niet waarom je dat ziet als verlagen? En waarom verlaagt een bikinifoto delen op social media je status en dat van je partner?
pi_211964198
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 18:25 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom je dat ziet als verlagen? En waarom verlaagt een bikinifoto delen op social media je status en dat van je partner?
Beoordeel zelf, zij legt het uit.
https://www.instagram.com/reel/Cz2dy_wIptc/?igsh=aGtqZjJ4MWllMDFx

En iets langer en tevens een rant tegen porno.

Vakman pur sang
pi_211964619
quote:
Nee, zij zegt dat het nogal hypocriet is wanneer je kwaad wordt wanneer je vriend een foto van iemand in een bikini liked terwijl je zelf ook zulke foto's post. En dat is niet zo gek toch?
pi_211965204
Dus je kijkt naar Lang Leve de Liefde en klaagt over vrouwen die niet willen verlengen? Nou, laat me je vertellen, vrouwen willen altijd het beste van beide werelden. Ze willen over je heen walsen en tegelijkertijd met respect behandeld worden. Maar hier is een harde waarheid voor je: de meeste vrouwen zijn gewoon opportunistische wezens die alleen aan zichzelf denken. Ze willen macht en controle, maar verwachten tegelijkertijd dat je hen met zijden handschoenen behandelt. Een gulden middenweg vinden? Vergeet het maar. Het is gewoon een illusie. Dus blijf maar lekker naar je realityshow kijken en jezelf afvragen waarom vrouwen zo onvoorspelbaar zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Conquasabit op 08-01-2024 19:54:15 (.) ]
  Moderator maandag 8 januari 2024 @ 20:01:11 #119
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_211965418
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2024 13:09 schreef nostra het volgende:
Dit soort topics tussen fokkers onderling hoe dat vermaledijde vrouwvolk nou precies behandeld moet worden is toch altijd puur genot.
Ik kom hier via via binnen wandelen en ik weet niet ik hier allemaal lees joh. :D :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211965581
quote:

Social media gaat niet zozeer om de man-vrouw verhouding en hoe ze elkaar beïnvloeden, maar hoe aandacht zoeken leidt tot verkeerde percepties, zoals het bekende social-dilemma. We denken dat we die aandacht nodig hebben, maar eigenlijk is sprake van een klassieke opbouw van een verslaving (wat je dús nergens brengt) door de zucht naar instant gratification door 'likes/vinkjes/hartjes' wat zorgt voor dopamine. Daarnaast spreken jij, en dat filmpje, over man-vrouw verhoudingen terwijl het omgekeerde net zo waar is; de sekses verlagen elkaar onderling net zo goed. Google maar eens op 'female rivalry (on social media)' of 'social competition'. Dat speelt net zo goed tussen de sekses onderling. Zoals voor de meeste Youtubers geldt, zijn de meeste bijzonder selectief.

Nu heb ik sowieso een hekel aan social media omdat het tot compleet verknipte percepties lijdt, met name bij tieners/jongvolwassenen. Dat zie je indirect in dit topic ook terug, meningen gebaseerd op wat op internet staat.

Simpele variant: Als je wil leren hoe je een man/vrouw wil behandelen, moet je niet op social media zijn (of überhaupt achter een schermpje) maar de wijde wereld intrekken, leren van fouten en eerlijk zijn naar jezelf. Sociale media creëert en leert je m.i. het omgekeerde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Justinn op 08-01-2024 20:17:30 ]
pi_211965855
quote:

En ondertussen zou jij willen dat je zo’n vriendin had… ;)
pi_211966978
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En ondertussen zou jij willen dat je zo’n vriendin had… ;)
Die steeds bikini foto’s of anderszins gewaagde foto’s post? Alsjeblief niet. :{w
Vakman pur sang
pi_211967024
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Justinn het volgende:

[..]
Social media gaat niet zozeer om de man-vrouw verhouding en hoe ze elkaar beïnvloeden, maar hoe aandacht zoeken leidt tot verkeerde percepties, zoals het bekende social-dilemma. We denken dat we die aandacht nodig hebben, maar eigenlijk is sprake van een klassieke opbouw van een verslaving (wat je dús nergens brengt) door de zucht naar instant gratification door 'likes/vinkjes/hartjes' wat zorgt voor dopamine. Daarnaast spreken jij, en dat filmpje, over man-vrouw verhoudingen terwijl het omgekeerde net zo waar is; de sekses verlagen elkaar onderling net zo goed. Google maar eens op 'female rivalry (on social media)' of 'social competition'. Dat speelt net zo goed tussen de sekses onderling. Zoals voor de meeste Youtubers geldt, zijn de meeste bijzonder selectief.

Nu heb ik sowieso een hekel aan social media omdat het tot compleet verknipte percepties lijdt, met name bij tieners/jongvolwassenen. Dat zie je indirect in dit topic ook terug, meningen gebaseerd op wat op internet staat.

Simpele variant: Als je wil leren hoe je een man/vrouw wil behandelen, moet je niet op social media zijn (of überhaupt achter een schermpje) maar de wijde wereld intrekken, leren van fouten en eerlijk zijn naar jezelf. Sociale media creëert en leert je m.i. het omgekeerde.
En het helemaal met je eens. Toch turen we nu allebei naar een schermpje op soc.med. :P
Vakman pur sang
pi_211967668
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die steeds bikini foto’s of anderszins gewaagde foto’s post? Alsjeblief niet. :{w
Tuurlijk.
pi_211967959
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 19:53 schreef Conquasabit het volgende:
Dus je kijkt naar Lang Leve de Liefde en klaagt over vrouwen die niet willen verlengen? Nou, laat me je vertellen, vrouwen willen altijd het beste van beide werelden. Ze willen over je heen walsen en tegelijkertijd met respect behandeld worden. Maar hier is een harde waarheid voor je: de meeste vrouwen zijn gewoon opportunistische wezens die alleen aan zichzelf denken. Ze willen macht en controle, maar verwachten tegelijkertijd dat je hen met zijden handschoenen behandelt. Een gulden middenweg vinden? Vergeet het maar. Het is gewoon een illusie. Dus blijf maar lekker naar je realityshow kijken en jezelf afvragen waarom vrouwen zo onvoorspelbaar zijn.
Tuurlijk joh :')
En elke vrouw is zo....pffff.
Proef nogal wat biiterheid jegens vrouwen bij je.
Life is a highway...let's ride it!
pi_211982753
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 00:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

Heel simpel, als ik vraag wat wil.je eten kom dan met iets wat je graag wil eten. Mocht ik dat niet lusten bv dan kan ik komen met een alternatief en kan jij kijken of je dat wil.
Pas jezelf niet geheel aan op mij, laat jezelf zien.

"Heel simpel", jaja, hier zou ik dan weer enorm slap van worden _O- . Kom dan potjandorie zélf met dat idee i.p.v. het bij de ander te leggen om vervolgens te zeggen "nee, dat vind ik weer dan niet zo lekker".
pi_211982846
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 13:06 schreef DjVero het volgende:

[..]
"Heel simpel", jaja, hier zou ik dan weer enorm slap van worden _O- . Kom dan potjandorie zélf met dat idee i.p.v. het bij de ander te leggen om vervolgens te zeggen "nee, dat vind ik weer dan niet zo lekker".
Ik kom vaak zat zelf met iets. En dat ik iets niet lust komt niet vaak voor.

Het gaat er meer om dat als ik het vraag het fijn is als er een antwoord komt ipv steeds alleen wat jij wil schatje.
pi_211983047
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
ah, dus kennelijk liever eentje met overgewicht en een kortgeknipt kapsel :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Justinn het volgende:
Google maar eens op 'female rivalry (on social media)' of 'social competition'. Dat speelt net zo goed tussen de sekses onderling.
recentelijk een interssante beschouwing gehoord over verschillen tusen mensaap-groepen en zeker de rol die de vrouwtjes in de primatengroepen speelden.

Bij de ene groep hadden de mannetjes vaak een overmacht, groepen werden door een machtig alpha-mannetjes geleid, jonge vrouwtjes vaak verstoten als ze ouder werden en dan moesten deze een nieuwe groep opzoeken, war ze dan meestal op het laagste machtsniveau binnenkwamen en zich een plaats moesten veroveren.

Een andere primatensoort kenden eerder een groepsproces waarin de vrouwtjes de overmacht hadden, veelal ook gekenmerkt doordat vrouwtjes ook veel gelijksoortige seks hadden en onderlinge banden versterkt wreden tussen de vrouwtjes...

In zulke groepen werden juist jonge mannen uit de groep verstoten en veel jonge mannetjes moesten buiten groepen als eenling leven.
Overigens bleek uit onderzoek niet dat deze door vrouwen geleidde groepsprocessen minder geweldzaam waren, het bleek juist dat ook de vrouwtjes in zulke groepen erg aggressief tegen mannetjes konden zijn, zelfs mannetjes die niet gehoorzaam genoeg waren konden doden of verminken (verminkingen aan de geslachtsdelen kwamen vaker voor).

De onderzoeker gaf aan dat het veelal ook met beschikbaarheid van voedsel te doen had ..
groepen met een tekort aan voedsel moesten meer tijd aan voedsel verzamelen besteden en in zulke groepen hadden de vrouwtjes en ondergeschikte rol.
Juist in situaties warin er een overvloed aan beschikbaar voedsel en snel beschikbaar voedsel was, hadde de soorten veel meer tijd voor sociale groepsprocessen en hierdoor konden de vrouwtjes veel machtiger worden, juist doordat ze dan de tijd hadden onderlinge sociale banden aan te knopen

[ Bericht 59% gewijzigd door RM-rf op 10-01-2024 13:41:07 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_212038156
Als ik voor mezelf spreek wil ik een man die betrouwbaar is en een goed hart heeft. Dat vrouwen klootzakken zouden willen is alleen maar gefrustreerde praat.

Wat ik heel onaantrekkelijk vind zijn mannen die alleen maar slijmen en helemaal geen eigen mening hebben. En die vervolgens verwachten dat omdat ze zo nice zijn, ze wel recht hebben op een relatie met me.
pi_212052606
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:39 schreef Mundaya het volgende:
Als ik voor mezelf spreek wil ik een man die betrouwbaar is en een goed hart heeft. Dat vrouwen klootzakken zouden willen is alleen maar gefrustreerde praat.

Wat ik heel onaantrekkelijk vind zijn mannen die alleen maar slijmen en helemaal geen eigen mening hebben. En die vervolgens verwachten dat omdat ze zo nice zijn, ze wel recht hebben op een relatie met me.
Ach, er zijn toch genoeg vrouwen die vallen op 'bad boys'? Dat lijkt dan veel interessanter dan iemand die elke dag met z'n Japanse auto naar zijn suffe kantoorbaan gaat?
pi_212052757
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ach, er zijn toch genoeg vrouwen die vallen op 'bad boys'? Dat lijkt dan veel interessanter dan iemand die elke dag met z'n Japanse auto naar zijn suffe kantoorbaan gaat?
Bad boy als in is een hufter is echt niet zo populair.
Het hele ja maar tegen mij is hij zo lief nu komt wel voor. Dat gaat meer om ondanks ipv dankzij. Naief en dom is het wel, want niemand is zo speciaal dat een hufter (of bitch) helemaal veranderd voor hen, ze laten zich in de luren leggen terwijl hun hele omgeving ze waarschuwt.

Bad boy als in vrolijke snuiter die van het leven houdt. Geen kwaaie peer, maar vooral niet saai?
Ja, dat is wel populair.
Vrijwel iedereen wil een partner waarbij die eerste toekomst blikt op leuke dingen doen samen. Ook vanuit een zelf willen doen, dat willen delen met iemand.
Later leer je de waarde van iemand waarmee je gewoon helemaal niets kan doen en je toch fijn te voelen in te schatten. Dat daar de echte liefde zit.
Doe toffe vakantie samen, dat avontuur of hoe je het ook wil noemen, het is zo makkelijk om dat goed te laten voelen. Maar diegene waar je in rust over glimlacht, terwijl je in de ochtend tijdens een drukke werkweek de afwas mee doet waarderen. Dat is een blijvertje.

Als iemand naast je ligt te snurken? Denk je dan ga dood, rot op? Of denk je Och, het geeft niet zo?

Niemand wil enkel gezapig, maar de lakmoesproef zit wel daarin
pi_212052808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:35 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Bad boy als in is een hufter is echt niet zo populair.
Het hele ja maar tegen mij is hij zo lief nu komt wel voor. Dat gaat meer om ondanks ipv dankzij. Naief en dom is het wel, want niemand is zo speciaal dat een hufter (of bitch) helemaal veranderd voor hen, ze laten zich in de luren leggen terwijl hun hele omgeving ze waarschuwt.

Bad boy als in vrolijke snuiter die van het leven houdt. Geen kwaaie peer, maar vooral niet saai?
Ja, dat is wel populair.
Vrijwel iedereen wil een partner waarbij die eerste toekomst blikt op leuke dingen doen samen. Ook vanuit een zelf willen doen, dat willen delen met iemand.
Later leer je de waarde van iemand waarmee je gewoon helemaal niets kan doen en je toch fijn te voelen in te schatten. Dat daar de echte liefde zit.
Doe toffe vakantie samen, dat avontuur of hoe je het ook wil noemen, het is zo makkelijk om dat goed te laten voelen. Maar diegene waar je in rust over glimlacht, terwijl je in de ochtend tijdens een drukke werkweek de afwas mee doet waarderen. Dat is een blijvertje.

Als iemand naast je ligt te snurken? Denk je dan ga dood, rot op? Of denk je Och, het geeft niet zo?

Niemand wil enkel gezapig, maar de lakmoesproef zit wel daarin
De meeste bad boys weten in het begin wel van aanpakken natuurlijk. Natuurlijk selecteert het zich wel, waardoor ze vaak ook de wat naïeve types aantrekken. Daar zijn er natuurlijk ook wel genoeg van. En het aantrekken en afstoten om iemand dol te draaien beheersen ze vaak ook wel, waardoor sommige dames er ook lang bij blijven hangen.

Wel mee eens dat mensen zich niet zomaar laten veranderen. Vaak ook wel zelfoverschatting ("ik ben zo speciaal dat hij/zij nu wel gaat veranderen en ik krijg hem/haar wel getekend".) Meestal niet dus.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:43:43 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212052839
Bad Boys, als in mannen die moreel-ethisch gehandicapt zijn, zijn vooral in trek bij vrouwen die zelf labiel zijn en het wel vertrouwd vinden om behandeld te worden als een vod.
pi_212052891
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
De meeste bad boys weten in het begin wel van aanpakken natuurlijk. Natuurlijk selecteert het zich wel, waardoor ze vaak ook de wat naïeve types aantrekken. Daar zijn er natuurlijk ook wel genoeg van. En het aantrekken en afstoten om iemand dol te draaien beheersen ze vaak ook wel, waardoor sommige dames er ook lang bij blijven hangen.

Wel mee eens dat mensen zich niet zomaar laten veranderen. Vaak ook wel zelfoverschatting ("ik ben zo speciaal dat hij/zij nu wel gaat veranderen en ik krijg hem/haar wel getekend".) Meestal niet dus.
Ik ben wat ouder en heb hopelijk wat geleerd in het leven.

Denk dus zelf dat als je denkt dat als zus of zo veranderd dan zou iemand perfect zijn het gewoon niet werkt.
Perfect hoeft niet, dingen die moeten veranderen om het te laten werken gaan niet werken.
Iemand past, dankzij en ondanks, of past niet

Zelfde met bv ruzie. Hoort erbij? Nou nee hoor. Zeker het eerste half jaar tot jaar niet en ook daarna eigenlijk niet, zeker niet heftig
Heb je echte onmin in dat eerste jaar? Dan zal je geen leven lang delen met elkaar.
pi_212059066
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:49 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ik ben wat ouder en heb hopelijk wat geleerd in het leven.

Denk dus zelf dat als je denkt dat als zus of zo veranderd dan zou iemand perfect zijn het gewoon niet werkt.
Perfect hoeft niet, dingen die moeten veranderen om het te laten werken gaan niet werken.
Iemand past, dankzij en ondanks, of past niet

Zelfde met bv ruzie. Hoort erbij? Nou nee hoor. Zeker het eerste half jaar tot jaar niet en ook daarna eigenlijk niet, zeker niet heftig
Heb je echte onmin in dat eerste jaar? Dan zal je geen leven lang delen met elkaar.
Perfectie bestaat inderdaad niet. Je moet kunnen leven met bepaalde mankementen van iemand. Als het echt heel storend is of het zijn er echt heel veel, dan beter niet.

Iemand moet ruzie kunnen maken. Al explodeert iemand even en is er daarna over of is iemand in staat om het uit te praten, prima verder. Als iemand weken blijft bokken, dan wordt het vervelend.
pi_212089529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als bad boy betekent 'iemand die niet met z'n Japanse auto naar zijn suffe kantoorbaan gaat', dan zeker. Maar dan leg je de lat voor bad boy wel heel erg laag😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')