abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211982753
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2023 00:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

Heel simpel, als ik vraag wat wil.je eten kom dan met iets wat je graag wil eten. Mocht ik dat niet lusten bv dan kan ik komen met een alternatief en kan jij kijken of je dat wil.
Pas jezelf niet geheel aan op mij, laat jezelf zien.

"Heel simpel", jaja, hier zou ik dan weer enorm slap van worden _O- . Kom dan potjandorie zélf met dat idee i.p.v. het bij de ander te leggen om vervolgens te zeggen "nee, dat vind ik weer dan niet zo lekker".
pi_211982846
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 13:06 schreef DjVero het volgende:

[..]
"Heel simpel", jaja, hier zou ik dan weer enorm slap van worden _O- . Kom dan potjandorie zélf met dat idee i.p.v. het bij de ander te leggen om vervolgens te zeggen "nee, dat vind ik weer dan niet zo lekker".
Ik kom vaak zat zelf met iets. En dat ik iets niet lust komt niet vaak voor.

Het gaat er meer om dat als ik het vraag het fijn is als er een antwoord komt ipv steeds alleen wat jij wil schatje.
pi_211983047
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Die steeds bikini foto’s of anderszins gewaagde foto’s post? Alsjeblief niet. :{w
ah, dus kennelijk liever eentje met overgewicht en een kortgeknipt kapsel :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Justinn het volgende:
Google maar eens op 'female rivalry (on social media)' of 'social competition'. Dat speelt net zo goed tussen de sekses onderling.
recentelijk een interssante beschouwing gehoord over verschillen tusen mensaap-groepen en zeker de rol die de vrouwtjes in de primatengroepen speelden.

Bij de ene groep hadden de mannetjes vaak een overmacht, groepen werden door een machtig alpha-mannetjes geleid, jonge vrouwtjes vaak verstoten als ze ouder werden en dan moesten deze een nieuwe groep opzoeken, war ze dan meestal op het laagste machtsniveau binnenkwamen en zich een plaats moesten veroveren.

Een andere primatensoort kenden eerder een groepsproces waarin de vrouwtjes de overmacht hadden, veelal ook gekenmerkt doordat vrouwtjes ook veel gelijksoortige seks hadden en onderlinge banden versterkt wreden tussen de vrouwtjes...

In zulke groepen werden juist jonge mannen uit de groep verstoten en veel jonge mannetjes moesten buiten groepen als eenling leven.
Overigens bleek uit onderzoek niet dat deze door vrouwen geleidde groepsprocessen minder geweldzaam waren, het bleek juist dat ook de vrouwtjes in zulke groepen erg aggressief tegen mannetjes konden zijn, zelfs mannetjes die niet gehoorzaam genoeg waren konden doden of verminken (verminkingen aan de geslachtsdelen kwamen vaker voor).

De onderzoeker gaf aan dat het veelal ook met beschikbaarheid van voedsel te doen had ..
groepen met een tekort aan voedsel moesten meer tijd aan voedsel verzamelen besteden en in zulke groepen hadden de vrouwtjes en ondergeschikte rol.
Juist in situaties warin er een overvloed aan beschikbaar voedsel en snel beschikbaar voedsel was, hadde de soorten veel meer tijd voor sociale groepsprocessen en hierdoor konden de vrouwtjes veel machtiger worden, juist doordat ze dan de tijd hadden onderlinge sociale banden aan te knopen

[ Bericht 59% gewijzigd door RM-rf op 10-01-2024 13:41:07 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_212038156
Als ik voor mezelf spreek wil ik een man die betrouwbaar is en een goed hart heeft. Dat vrouwen klootzakken zouden willen is alleen maar gefrustreerde praat.

Wat ik heel onaantrekkelijk vind zijn mannen die alleen maar slijmen en helemaal geen eigen mening hebben. En die vervolgens verwachten dat omdat ze zo nice zijn, ze wel recht hebben op een relatie met me.
pi_212052606
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:39 schreef Mundaya het volgende:
Als ik voor mezelf spreek wil ik een man die betrouwbaar is en een goed hart heeft. Dat vrouwen klootzakken zouden willen is alleen maar gefrustreerde praat.

Wat ik heel onaantrekkelijk vind zijn mannen die alleen maar slijmen en helemaal geen eigen mening hebben. En die vervolgens verwachten dat omdat ze zo nice zijn, ze wel recht hebben op een relatie met me.
Ach, er zijn toch genoeg vrouwen die vallen op 'bad boys'? Dat lijkt dan veel interessanter dan iemand die elke dag met z'n Japanse auto naar zijn suffe kantoorbaan gaat?
pi_212052757
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ach, er zijn toch genoeg vrouwen die vallen op 'bad boys'? Dat lijkt dan veel interessanter dan iemand die elke dag met z'n Japanse auto naar zijn suffe kantoorbaan gaat?
Bad boy als in is een hufter is echt niet zo populair.
Het hele ja maar tegen mij is hij zo lief nu komt wel voor. Dat gaat meer om ondanks ipv dankzij. Naief en dom is het wel, want niemand is zo speciaal dat een hufter (of bitch) helemaal veranderd voor hen, ze laten zich in de luren leggen terwijl hun hele omgeving ze waarschuwt.

Bad boy als in vrolijke snuiter die van het leven houdt. Geen kwaaie peer, maar vooral niet saai?
Ja, dat is wel populair.
Vrijwel iedereen wil een partner waarbij die eerste toekomst blikt op leuke dingen doen samen. Ook vanuit een zelf willen doen, dat willen delen met iemand.
Later leer je de waarde van iemand waarmee je gewoon helemaal niets kan doen en je toch fijn te voelen in te schatten. Dat daar de echte liefde zit.
Doe toffe vakantie samen, dat avontuur of hoe je het ook wil noemen, het is zo makkelijk om dat goed te laten voelen. Maar diegene waar je in rust over glimlacht, terwijl je in de ochtend tijdens een drukke werkweek de afwas mee doet waarderen. Dat is een blijvertje.

Als iemand naast je ligt te snurken? Denk je dan ga dood, rot op? Of denk je Och, het geeft niet zo?

Niemand wil enkel gezapig, maar de lakmoesproef zit wel daarin
pi_212052808
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:35 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Bad boy als in is een hufter is echt niet zo populair.
Het hele ja maar tegen mij is hij zo lief nu komt wel voor. Dat gaat meer om ondanks ipv dankzij. Naief en dom is het wel, want niemand is zo speciaal dat een hufter (of bitch) helemaal veranderd voor hen, ze laten zich in de luren leggen terwijl hun hele omgeving ze waarschuwt.

Bad boy als in vrolijke snuiter die van het leven houdt. Geen kwaaie peer, maar vooral niet saai?
Ja, dat is wel populair.
Vrijwel iedereen wil een partner waarbij die eerste toekomst blikt op leuke dingen doen samen. Ook vanuit een zelf willen doen, dat willen delen met iemand.
Later leer je de waarde van iemand waarmee je gewoon helemaal niets kan doen en je toch fijn te voelen in te schatten. Dat daar de echte liefde zit.
Doe toffe vakantie samen, dat avontuur of hoe je het ook wil noemen, het is zo makkelijk om dat goed te laten voelen. Maar diegene waar je in rust over glimlacht, terwijl je in de ochtend tijdens een drukke werkweek de afwas mee doet waarderen. Dat is een blijvertje.

Als iemand naast je ligt te snurken? Denk je dan ga dood, rot op? Of denk je Och, het geeft niet zo?

Niemand wil enkel gezapig, maar de lakmoesproef zit wel daarin
De meeste bad boys weten in het begin wel van aanpakken natuurlijk. Natuurlijk selecteert het zich wel, waardoor ze vaak ook de wat naïeve types aantrekken. Daar zijn er natuurlijk ook wel genoeg van. En het aantrekken en afstoten om iemand dol te draaien beheersen ze vaak ook wel, waardoor sommige dames er ook lang bij blijven hangen.

Wel mee eens dat mensen zich niet zomaar laten veranderen. Vaak ook wel zelfoverschatting ("ik ben zo speciaal dat hij/zij nu wel gaat veranderen en ik krijg hem/haar wel getekend".) Meestal niet dus.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:43:43 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212052839
Bad Boys, als in mannen die moreel-ethisch gehandicapt zijn, zijn vooral in trek bij vrouwen die zelf labiel zijn en het wel vertrouwd vinden om behandeld te worden als een vod.
pi_212052891
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
De meeste bad boys weten in het begin wel van aanpakken natuurlijk. Natuurlijk selecteert het zich wel, waardoor ze vaak ook de wat naïeve types aantrekken. Daar zijn er natuurlijk ook wel genoeg van. En het aantrekken en afstoten om iemand dol te draaien beheersen ze vaak ook wel, waardoor sommige dames er ook lang bij blijven hangen.

Wel mee eens dat mensen zich niet zomaar laten veranderen. Vaak ook wel zelfoverschatting ("ik ben zo speciaal dat hij/zij nu wel gaat veranderen en ik krijg hem/haar wel getekend".) Meestal niet dus.
Ik ben wat ouder en heb hopelijk wat geleerd in het leven.

Denk dus zelf dat als je denkt dat als zus of zo veranderd dan zou iemand perfect zijn het gewoon niet werkt.
Perfect hoeft niet, dingen die moeten veranderen om het te laten werken gaan niet werken.
Iemand past, dankzij en ondanks, of past niet

Zelfde met bv ruzie. Hoort erbij? Nou nee hoor. Zeker het eerste half jaar tot jaar niet en ook daarna eigenlijk niet, zeker niet heftig
Heb je echte onmin in dat eerste jaar? Dan zal je geen leven lang delen met elkaar.
pi_212059066
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:49 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Ik ben wat ouder en heb hopelijk wat geleerd in het leven.

Denk dus zelf dat als je denkt dat als zus of zo veranderd dan zou iemand perfect zijn het gewoon niet werkt.
Perfect hoeft niet, dingen die moeten veranderen om het te laten werken gaan niet werken.
Iemand past, dankzij en ondanks, of past niet

Zelfde met bv ruzie. Hoort erbij? Nou nee hoor. Zeker het eerste half jaar tot jaar niet en ook daarna eigenlijk niet, zeker niet heftig
Heb je echte onmin in dat eerste jaar? Dan zal je geen leven lang delen met elkaar.
Perfectie bestaat inderdaad niet. Je moet kunnen leven met bepaalde mankementen van iemand. Als het echt heel storend is of het zijn er echt heel veel, dan beter niet.

Iemand moet ruzie kunnen maken. Al explodeert iemand even en is er daarna over of is iemand in staat om het uit te praten, prima verder. Als iemand weken blijft bokken, dan wordt het vervelend.
pi_212089529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 17:20 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als bad boy betekent 'iemand die niet met z'n Japanse auto naar zijn suffe kantoorbaan gaat', dan zeker. Maar dan leg je de lat voor bad boy wel heel erg laag😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')