abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211786294
Ik kijk iedere dag naar, Lang leve de liefde... (Lowlife)

maare wat mij nu opvalt is dat wanneer vrouwen niet willen verlengen, wat regelmatig gebeurd, ze 9/10 keer zeggen:

Ik wil niet verlengen want ik weet dat ik zo over je heen wals, zo over je heen loop.

maar aan de andere kant willen vrouwen wel altijd met respect behandeld worden.
oke het ene is niet altijd het andere maar om nou in deze kwestie een gulde middenweg te zoeken is nagenoeg onmogelijk.
pi_211786400
wil
U MAD?
pi_211786450
Alle reality-tv is nep.
pi_211786470
Dat verschilt per vrouw.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_211786492
Gewoon haar lipjes verwennen met je elfde vingertje. Verwennen dat is het sleutelwoord.
pi_211786532
Dit zijn dus de vrouwen die volgens eigen zeggen 'altijd op de verkeerde mannen vallen'.
  woensdag 27 december 2023 @ 22:55:27 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211786565
Waarom zie met respect behandelen en niet makkelijk over je heen te walsen als tegenstelling van elkaar?

Je kan ook sterk in je schoenen staan en respect hebben.
pi_211786685
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:
Waarom zie met respect behandelen en niet makkelijk over je heen te walsen als tegenstelling van elkaar?

Precies. Ik wil ook niet iemand die alleen ja en amen zegt maar ook een beetje tegengas geeft. Maar respect hebben staat hier los van, dat is altijd belangrijk!
  Vis een optie? woensdag 27 december 2023 @ 23:14:08 #9
70532 loveli
N
pi_211786865
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
wil
crap in = crap out
pi_211787007
Bad boy zijn en telkens weer even aantrekken na verloop van tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 27 december 2023 @ 23:42:49 #11
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_211787455
Dit valt mij ook vaak op bij dat programma. Ik vind dat je niet na 24 uur kan oordelen of iemand “over zich heen laat lopen”.

Wat ik wel veel zie is het “please gedrag” van de mannen, wat ik als onaantrekkelijk ervaar. Dit geld idem dito voor vrouwen. Ik vind het aantrekkelijk als iemand zichzelf is en weet waarvoor die staat.
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  woensdag 27 december 2023 @ 23:58:53 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_211787715
Veel lachen en ouwehoeren, en wat intelligente gesprekken tussendoor. Als iemand er dan ook nog leuk uit ziet, de omstandigheden er omheen zijn gunstig, en het ligt qua normen, waarden en woonplaats dicht bij elkaar, dan is het helemaal top.
Resistance is futile.
pi_211787960
Dat gaat vaak over geen eigen mening of ideeën hebben en naar de mond praten.

Als ik vraag aan iemand wat ze willen doen of eten dan zou een ander antwoord dan wat jij wil fijn zijn.

Ik wil weten wat iemand zelf denkt, wat iemand zelf leuk vindt e.d., van daaruit kan ik kijken of iemand bij me past.
Niet de hele tijd dat wat jij wil als antwoord op een vraag. Of eerst zeggen ik zou dingen graag zo en zo willen om geheel om te draaien als ik het anders denk/zie.

Sta voor wie je zelf ben en durf gewoon wat uit te spreken.
Heel simpel, als ik vraag wat wil.je eten kom dan met iets wat je graag wil eten. Mocht ik dat niet lusten bv dan kan ik komen met een alternatief en kan jij kijken of je dat wil.
Pas jezelf niet geheel aan op mij, laat jezelf zien.

Dat wordt, volgens mij, bedoeld met dat over je heen laten walsen.
Je hoeft echt geen naarling of botte hond te zijn om gewoon aan te geven wat je wil, wat je zoekt, of simpelweg wat je wel zou willen eten.
pi_211789830
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef hoechst het volgende:
oke het ene is niet altijd het andere maar om nou in deze kwestie een gulde middenweg te zoeken is nagenoeg onmogelijk.
Helemaal niet.

Na verloop van tijd kom je erachter wat voor persoon ze is. Hierin zit altijd een vraag verborgen 'wat kan ik voor haar betekenen'. Het antwoord is laagdrempelig aftasten wat in goede aarde valt en wat niet.
Dit verschilt per persoon.
Bijvoorbeeld ze is emotioneel ingesteld. Als man zijnde kun je haar dan dagelijks knuffelen, want jouw fysiek is haar beantwoorde emotie.
Of dat ze materialistisch is. Dan koop of maak je dingen voor haar.
Google is your friend, abuse your friends
pi_211790877
Je kan een vrouw alsnog met respect behandelen én een beetje een weerwoord durft te hebben, zelf initiatief durven nemen, beetje brutaal zijn.
Bij lang leve de liefde zie je vaak ja-knikkers of mannen die heel stilletjes zijn.

(nb dit is een serieuze reactie, geen note graag :') )
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  donderdag 28 december 2023 @ 09:59:16 #16
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_211791224
Als jij je ideeen over vrouwen baseert op scripted-reality programma's staat je nog wat te wachten als je echt met vrouwen om probeert te gaan.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 28 december 2023 @ 10:01:22 #17
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211791243
Overdag als een prinses en 's Nachts als een slet.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 28 december 2023 @ 10:02:11 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211791250
Wat die vrouwen zeggen is vaagtaal voor: "Je bent een slappe, meningloze dweil zonder eigen ideeen, wensen of initiatief. Daar wordt ik heel erg droog van."
pi_211791334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:

Ik denk dat dat perfect het punt van die vrouwen illustreert. :D Het waanidee dat het respectvol is om je ruggengraatloos zonder eigen identiteit op te stellen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 23:42 schreef britneycheers het volgende:
Dit valt mij ook vaak op bij dat programma. Ik vind dat je niet na 24 uur kan oordelen of iemand “over zich heen laat lopen”.

Wat ik wel veel zie is het “please gedrag” van de mannen, wat ik als onaantrekkelijk ervaar. Dit geld idem dito voor vrouwen. Ik vind het aantrekkelijk als iemand zichzelf is en weet waarvoor die staat.
Dat please-gedrag illustreert dat die mannen het respectvol vinden om te pleasen. De vrouwen zitten daar niet op te wachten.
pi_211791740
quote:
Ik kijk iedere dag naar, Lang leve de liefde... (Lowlife)

maare wat mij nu opvalt is dat wanneer vrouwen niet willen verlengen, wat regelmatig gebeurd, ze 9/10 keer zeggen:

Ik wil niet verlengen want ik weet dat ik zo over je heen wals, zo over je heen loop.

weten ze zelf ook niet joh, zelf de grote lijnen uitzetten en de vrouw let vaak op de kleine details.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_211792019
quote:

Wat zou een 'gulden middenweg' daarvan moeten zijn?

Het zijn eerder zaken die samen moeten gaan: Een duidelijke eigen mening hebben en deze goed kunnen uitdragen en respect hebben voor een ander en diens mening.

Iemand die de hele tijd slapjes ja knikt of bij alles wat de ander zegt gelijk instemt heeft vooral geen eigen mening
Dan maakt 'respect hebben' voor een ander sowieso niks uit, omdat deze menings-loze persoon alles al toestemt.

Iemand die een heel sterke eigen mening heeft en geen respect voor de anderen, is ergerlijk omdat die altijd ook koste wat wil zijn eigen mening wil doordrukken, maar dat is anders dan een duidelijke mening hebben;
mogelijk kan dat voortkomen uit een onzekerheid over je eigen mening, als je daarover niet kunt discussieren met anderen en deze door wil drukken
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_211792066
Ik wou eerst antwoorden met normaal maar ts baseert zijn beeld van vrouwen op Ria’s in lang leve de liefde. :')
  donderdag 28 december 2023 @ 10:56:27 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211792132
Overigens heel begrijpelijk. Ik heb ook wel eens een vriendinnetje gehad die bij alles zei "Het maakt mij niet uit, zeg jij maar"

Dan krijg je op een gegeven moment ook zin om met je hoofd tegen de muur te gaan bonken.
  donderdag 28 december 2023 @ 12:10:28 #24
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_211793281
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 10:56 schreef Hexagon het volgende:
Dan krijg je op een gegeven moment ook zin om met je hoofd tegen de muur te gaan bonken.
Lig je daar met gespleten schedel en dan blijft ze je schaapachtig aankijken terwijl jij romantisch doodbloedt
Beati pauperes spiritu
  donderdag 28 december 2023 @ 12:12:32 #25
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_211793317
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2023 07:13 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Helemaal niet.

Na verloop van tijd kom je erachter wat voor persoon ze is. Hierin zit altijd een vraag verborgen 'wat kan ik voor haar betekenen'. Het antwoord is laagdrempelig aftasten wat in goede aarde valt en wat niet.
Dit verschilt per persoon.
Bijvoorbeeld ze is emotioneel ingesteld. Als man zijnde kun je haar dan dagelijks knuffelen, want jouw fysiek is haar beantwoorde emotie.
Of dat ze materialistisch is. Dan koop of maak je dingen voor haar.
Wat mooi geformuleerd :) en helemaal waar. Al kun je niet in je eentje in al haar behoeften voorzien ook al zou je willen, dat is dan weer onmogelijk.
Beati pauperes spiritu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')