Precies. Ik wil ook niet iemand die alleen ja en amen zegt maar ook een beetje tegengas geeft. Maar respect hebben staat hier los van, dat is altijd belangrijk!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:
Waarom zie met respect behandelen en niet makkelijk over je heen te walsen als tegenstelling van elkaar?
Je kan ook sterk in je schoenen staan en respect hebben.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef hoechst het volgende:
oke het ene is niet altijd het andere maar om nou in deze kwestie een gulde middenweg te zoeken is nagenoeg onmogelijk.
Ik denk dat dat perfect het punt van die vrouwen illustreert.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:55 schreef Momo het volgende:
Waarom zie met respect behandelen en niet makkelijk over je heen te walsen als tegenstelling van elkaar?
Je kan ook sterk in je schoenen staan en respect hebben.
Dat please-gedrag illustreert dat die mannen het respectvol vinden om te pleasen. De vrouwen zitten daar niet op te wachten.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:42 schreef britneycheers het volgende:
Dit valt mij ook vaak op bij dat programma. Ik vind dat je niet na 24 uur kan oordelen of iemand “over zich heen laat lopen”.
Wat ik wel veel zie is het “please gedrag” van de mannen, wat ik als onaantrekkelijk ervaar. Dit geld idem dito voor vrouwen. Ik vind het aantrekkelijk als iemand zichzelf is en weet waarvoor die staat.
weten ze zelf ook niet joh, zelf de grote lijnen uitzetten en de vrouw let vaak op de kleine details.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef hoechst het volgende:
Ik kijk iedere dag naar, Lang leve de liefde... (Lowlife)
maare wat mij nu opvalt is dat wanneer vrouwen niet willen verlengen, wat regelmatig gebeurd, ze 9/10 keer zeggen:
Ik wil niet verlengen want ik weet dat ik zo over je heen wals, zo over je heen loop.
maar aan de andere kant willen vrouwen wel altijd met respect behandeld worden.
oke het ene is niet altijd het andere maar om nou in deze kwestie een gulde middenweg te zoeken is nagenoeg onmogelijk.
Wat zou een 'gulden middenweg' daarvan moeten zijn?quote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef hoechst het volgende:
Ik wil niet verlengen want ik weet dat ik zo over je heen wals, zo over je heen loop.
maar aan de andere kant willen vrouwen wel altijd met respect behandeld worden.
Lig je daar met gespleten schedel en dan blijft ze je schaapachtig aankijken terwijl jij romantisch doodbloedtquote:Op donderdag 28 december 2023 10:56 schreef Hexagon het volgende:
Dan krijg je op een gegeven moment ook zin om met je hoofd tegen de muur te gaan bonken.
Wat mooi geformuleerdquote:Op donderdag 28 december 2023 07:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Na verloop van tijd kom je erachter wat voor persoon ze is. Hierin zit altijd een vraag verborgen 'wat kan ik voor haar betekenen'. Het antwoord is laagdrempelig aftasten wat in goede aarde valt en wat niet.
Dit verschilt per persoon.
Bijvoorbeeld ze is emotioneel ingesteld. Als man zijnde kun je haar dan dagelijks knuffelen, want jouw fysiek is haar beantwoorde emotie.
Of dat ze materialistisch is. Dan koop of maak je dingen voor haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |