Dat moet je ook helemaal niet willen. Zolang de garantie in de beantwoording van haar persoonlijke vraag wordt gewaarborgd in samenhang met alle woorden die een liefdesrelatie compleet maken - transparantie, samenzijn, behulpzaamheid en lichamelijk contact - wéét zij wat er bij jou te halen valt.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:12 schreef Academicus het volgende:
[..]
Wat mooi geformuleerden helemaal waar. Al kun je niet in je eentje in al haar behoeften voorzien ook al zou je willen, dat is dan weer onmogelijk.
Dat wil niet zeggen dat de vrouw die hij voor zich heeft ook zo behandeld wil worden. Er zijn nu eenmaal mensen die graag gestuurd worden, maar ook mensen die graag hun zin krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2023 12:42 schreef Raw85 het volgende:
Hoe wil je zelf behandeld worden, ts?
Dit is wel een belangrijke inderdaad. Altijd een keuze maken. Heb een mening. Desnoods zeg je ervoor nog "het maakt me eigenlijk niet uit maar....." als je maar iets van een mening/voorkeur hebt.quote:Op donderdag 28 december 2023 10:56 schreef Hexagon het volgende:
Overigens heel begrijpelijk. Ik heb ook wel eens een vriendinnetje gehad die bij alles zei "Het maakt mij niet uit, zeg jij maar"
Dan krijg je op een gegeven moment ook zin om met je hoofd tegen de muur te gaan bonken.
Op televisie zie je alleen de zaken en voorvallen van wat de producers denken dat mensen gaan kijken.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:41 schreef hoechst het volgende:
Ik kijk iedere dag naar, Lang leve de liefde... (Lowlife)
maare wat mij nu opvalt is dat wanneer vrouwen niet willen verlengen, wat regelmatig gebeurd, ze 9/10 keer zeggen:
Ik wil niet verlengen want ik weet dat ik zo over je heen wals, zo over je heen loop.
maar aan de andere kant willen vrouwen wel altijd met respect behandeld worden.
oke het ene is niet altijd het andere maar om nou in deze kwestie een gulde middenweg te zoeken is nagenoeg onmogelijk.
Ik val op zelfverzekerde en mannelijke mannen. Daar ben ik ook duidelijk in, dus bij mij ligt dat niet uit elkaar ofzo. Dat wil overigens niet zeggen dat hij dingen voor mij moet bepalen. Ik vind een man interessant als hij duidelijk weet wat hij wil, maar dat wil niet zeggen dat dat ook altijd gebeurt. 'Ouderwetse oerinstincten'? Yes, pleasequote:Op maandag 1 januari 2024 12:21 schreef Piger het volgende:
Ben benieuwd hoe de vrouwen hier op fok daar over denken.
Ik wil mezelf niet over laten komen als expert ofzo maar dit is me wel echt opgevallen.
Ok, tot nu toch niet verder gelezen dan de jas over de plas.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 01:19 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De vrouw is een veeleisend en complex wezen.
Ald je bijvoorbeeld buiten een wandeling maakt en jullie komen een regenplas tegen, denk je waarschijnlijk "Daar lopen we gewoon omheen, toch?" Fout!! Zij eist van jou dat jij jouw dure jas over die plas legt, zodat zij daar overheen kan lopen. Als de kleur van jouw jas haar niet bevalt, zal je merken dat ze met haar schoenen nog extra jouw jas in de viezigheid en daar vals om lacht.
Maar het is nog niet klaar! Als jullie nog meer regenplassen tegenkomen, zal je ook jouw andere kleding daarvoor moeten opofferen. Het is ook een test of ze met jou kan pronken, want ze wilt dat de andere vrouwen die zij tegenkomt stikjaloers zullen worden dat zij een mooie hunk heeft veroverd. Dus je moet een slank gespierd atletisch lichaam hebben en je moet de kou kunnen trotseren als jij naakt over straat loopt wanneer zij met jou wilt pronken. Dus waag het niet om kippenvel te hebben! Het is verder een vereiste dat je getrimd borsthaar hebt, dus als je dat niet hebt, moet je wat schaamhaar afscheren en met Pritt op jouw borst plakken. Je moet er wel uitzien als een sterke oerman, want zij kickt erop dat zij jou de baas is.
Om jou zover te krijgen dat je doet wat ze zegt, maakt ze jou wijs dat ze daar geil van wordt en later seks wilt met jou. Daardoor krijg je een erectie en mits jouw penis groot genoeg is, kan ze ook met jouw pronken dat jij een vruchtbare man bent. Eenmaal thuis vraag je als een enthousiaste hond die tegen haar op wilt springen "Nou .... zullen we dan maar?!!" En dan reageert ze: "Ja daaaaag! Je hebt zojuist naakt over straat gelopen. Je hebt waarschijnlijk een verkoudheid of een griep te pakken gehad. Ik wil niet dat je mij daarmee aansteekt, dus je gaat straks maar in de schuur overnachten. En dat zal je leren, ben je nou helemaal van de pot gerukt om buiten naakt achter mij aan te lopen met nota bene een erectie?! Ik schaamde mij dood!!! Zag je al die vrouwen naar mij kijken?! Nou, omdat ik toch wel om jou kan lachen, weet ik het goed gemaakt: Als jij die schuur opruimt en schoon maakt, breng ik jou voor het slapengaan een elektrische deken en een kopje warme Cup A Soup. Dan hoop ik dat je over een paar dagen weer beter bent en dan geef ik jou toestemming om weer in huis te komen."
Een man die zijn zaken op orde heeft, duidelijk is, mag gerust ietwat dominant zijn (zeker in de slaapkamerquote:Op maandag 1 januari 2024 12:21 schreef Piger het volgende:
Ik wil niet alle vrouwen over 1 kam scheren want het zal vast niet voor veel vrouwen gelden, maar:
Ik heb toch het gevoel dat wat vrouwen zeggen dat ze willen en wat ze werkelijk willen uit elkaar ligt. En dat bestaat deels uit vrouwen die echt niet weten wat ze willen en deels uit wat je ziet in media/etc. wat niet aansluit met de werkelijkheid.
Ik ben zelf niet per se een dominante man, maar zeker ook niet volgzaam. Toen ik weer begon met daten merkte ik echt dat zo'n 80% van de vrouwen zocht naar een man die initiatief neemt en bepaalt wat er gebeurt.
Dus een date vragen, locatie, drankjes bestellen etc. En ook fysiek initieert.
Vond dat zelf ook erg vreemd. Mijn idee was dat vrouwen heel gelijkwaardig behandeld zouden willen worden, maar vooral in de beginfase lijkt de ouderwetse oerinstincten toch een beetje te gelden.
Ben benieuwd hoe de vrouwen hier op fok daar over denken.
Ik wil mezelf niet over laten komen als expert ofzo maar dit is me wel echt opgevallen.
Wat zoekt een gemiddelde vrouw denk ik (in de beginfase)
- Man die haar kan laten lachen
- Man die initiatief neemt
- Man die haar kan beschermen/voor haar kan zorgen
- Man die goed kan praten
Nee hoor....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Na een half jaar relatie: "schat, wil je je mening voor je houden?"
Ik zou dus juist doen wat "jij" wil want dan zie ik snel hoe "jij" in elkaar steekt en kan ik oordelen of je in m'n straatje pastquote:Op donderdag 28 december 2023 00:15 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Dat gaat vaak over geen eigen mening of ideeën hebben en naar de mond praten.
Als ik vraag aan iemand wat ze willen doen of eten dan zou een ander antwoord dan wat jij wil fijn zijn.
Ik wil weten wat iemand zelf denkt, wat iemand zelf leuk vindt e.d., van daaruit kan ik kijken of iemand bij me past.
Niet de hele tijd dat wat jij wil als antwoord op een vraag. Of eerst zeggen ik zou dingen graag zo en zo willen om geheel om te draaien als ik het anders denk/zie.
Sta voor wie je zelf ben en durf gewoon wat uit te spreken.
Heel simpel, als ik vraag wat wil.je eten kom dan met iets wat je graag wil eten. Mocht ik dat niet lusten bv dan kan ik komen met een alternatief en kan jij kijken of je dat wil.
Pas jezelf niet geheel aan op mij, laat jezelf zien.
Dat wordt, volgens mij, bedoeld met dat over je heen laten walsen.
Je hoeft echt geen naarling of botte hond te zijn om gewoon aan te geven wat je wil, wat je zoekt, of simpelweg wat je wel zou willen eten.
nuja.... een vrouw een plezier doen, behagen of plezieren (wat ik maar als vertaling neem voor het anglicisme 'pleasen') is an sich ook een uitstekende manier een vrouw te versieren en ik weet van mijn partner ook dat ze dolgraag heeft dat ik dingen voor haar doe, die haar een plezier doen. (en laat merken als ik dat te lang nalaat)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:45 schreef BoerenBlond het volgende:
Volgens mij zijn het vooral mannen die denken dat enorm pleasen een succesvolle strategie is om een vrouw te versieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |