Ik zie eerder meer vrouwen daarover klagen. Dus zo zeker ben ik daar niet van.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 22:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik had het over daten. Voor wat betreft relaties is er natuurlijk wel een potje voor elk dekseltje. Misschien dat vrouwen iets vaker bewust vrijgezel zijn dan mannen.
Over mannen die bewust vrijgezel zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie eerder meer vrouwen daarover klagen. Dus zo zeker ben ik daar niet van.
Nee, dat ze geen fatsoenlijke man kunnen vinden.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over mannen die bewust vrijgezel zijn?
Vragen hoe jij je moet gedragen is een beetje raar. Je doet gewoon zoals je doet. Bevalt het? Prima. Zo niet, ook goed, maar dan zoek je maar iemand anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Je komt er maar op één manier achter om te weten hoe een vrouw waarin jij geïnteresseerd bent, graag behandeld wilt worden: door het aan haarzelf te vragen. Tijdens dates vragen mensen vooral om die reden bijvoorbeeld "Hoe ziet jouw ideale man/vrouw eruit en hoe gedraagt hij/zij zich?" Dan kan je inschatten of jij het type zou kunnen zijn waar zij naar op zoek is. Als zij bijvoorbeeld zegt dat ze zich vaak aangetrokken voelt tot wat meer gevoelige mannen en afknapt op 'sportschool-haantjes' en je bent nou juist iemand die minimaal 5 keer per week naar de sportschool gaat en iemand die graag met zijn spierballen pronkt, dan zou ze dus niet geïnteresseerd in jou moeten zijn. Maar toch zit ze tegenover jou en als zij niet met alleen maar korte afstandelijke antwoorden op jou reageert, is er toch iets aan jou wat haar in zoverre aanspreekt dat ze jou een kans geeft. Dan kan jij op haar reageren met bijvoorbeeld: "Zoals je aan mij kan zien, ga ik graag naar de sportschool. Ik ben ook nogal direct en ik vind het leuk om geintjes te maken met mijn maatjes onderling en het gebeurt weleens dat wij grappen maken over seks en vrouwen. Dat betekent overigens zeker niet dat wij het leuk vinden om vrouwen te intimideren, dus wij doen het niet waar vrouwen bij zijn en we hebben verder helemaal geen kwade bedoelingen. Wil jij iets vertellen over waarom jij moeite kan hebben met het type man waarvan ik het idee heb dat ik onder die categorie van?" Dan kan je erachter komen of haar aversie tegen 'sportschool-haantjes' te maken kan hebben met bepaalde slechte ervaringen. Zo ja, dan zal ze zich waarschijnlijk erg opgelucht voelen dat ze uitgerekend met jou daarover kan praten, ook als jullie uiteindelijk toch geen match blijken, want het helpt haar wel waar ze op moet letten bij mannen in het algemeen om bepaalde problemen te voorkomen.
Mja, bij de meeste niet-bewuste vrijgezellen ligt het allemaal aan anderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat ze geen fatsoenlijke man kunnen vinden.
Precies. Ik vind dat altijd lachwekkend, dat mensen niet zien dat zij de rode draad zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, bij de meeste niet-bewuste vrijgezellen ligt het allemaal aan anderen natuurlijk.
Zo pak je ze wel makkelijk in ja, beetje mind games spelen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:45 schreef TAmaru het volgende:
Een vrouw wil gewoon een man die een beetje lastig is, zodat ze zichzelf kan inbeelden dat hij mysterieus is en ze lekker in haar eentje kan piekeren of met haar vriendinnen kan roddelen wat hij nou echt wil.
Nog nooit nodig gehad. Lijkt mij ook heel vermoeiend die toneelstukjes.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zo pak je ze wel makkelijk in ja, beetje mind games spelen.
Groot, harig en in staat om vallen uit te zetten met wit spul dat uit hun kont sijpelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen zijn een beetje als tarantula's dus daar moet je vernuftig mee omspringen.
Tja, bij sommigen werkt het zo. Jezelf zijn? Afwijzing. Toneelstuk en je wint de prijs.quote:Op zondag 7 januari 2024 09:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog nooit nodig gehad. Lijkt mij ook heel vermoeiend die toneelstukjes.
Ik val meer op mannen die van zichzelf interessant zijn. Maar goed, 'mysterieuze' mannen zijn überhaupt mijn ding ook niet.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, bij sommigen werkt het zo. Jezelf zijn? Afwijzing. Toneelstuk en je wint de prijs.
Dus over en weer aannames over elkaar maken is niet raar?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 17:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vragen hoe jij je moet gedragen is een beetje raar. Je doet gewoon zoals je doet. Bevalt het? Prima. Zo niet, ook goed, maar dan zoek je maar iemand anders.
Ik denk dat dat vooral zo bij jou werkt.quote:Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Tja, bij sommigen werkt het zo. Jezelf zijn? Afwijzing.
Het sleutelwoordje in je uitspraak is natuurlijk "bij sommigen"..quote:Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
Tja, bij sommigen werkt het zo. Jezelf zijn? Afwijzing. Toneelstuk en je wint de prijs.
Nee hoor, ik date niet zo veel. Hoor het meer van anderen, of Reddit, whatever.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral zo bij jou werkt.
Hangt er van af wat je wil natuurlijk, als je alleen iemand het bed in wil zo snel mogelijk dan werkt dat toneelstukje heel goed. Ik spreek niet voor mezelf hoor, zo ben ik niet. Het is alleen wel vermoeiend als je na meer dan honderd dates jezelf zijn nog steeds niets gevonden hebt, vandaar ook dat mensen dat bad boy toneelstukje gaan spelen. Maar dat is natuurlijk het volledig het verkeerde uitgangspunt, al snap ik de tendens wel.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:08 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het sleutelwoordje in je uitspraak is natuurlijk "bij sommigen"..
Daten, zeker eerste dates en al helemaal blind-dates, betekent niet dat je _altijd_ iets met die ander zou moeten, willen of kunnen beginnen.
Het is juist erg zinnig er vanuit te gaan dat je eerst moet ontdekken of die ander wel bij je past; Of jullie matchen.
En vervolgens is het goed mogelijk dat er gewoon geen 'klik' is.
Misschien moet je ophouden een date gelijk als 'mislukt' te zien als er niks uit voorkomt, juist dat is eigen aan het dating-proces; Dat je niet bij iedereen goed past, en dat je moet zoeken naar een ander persoon bij wie je wel past, en die date er ook is om te kijken of er een 'match' bestaat of niet.
als die match er niet is, is het juist goed als dat duidelijk is
Maar dat is toch niet vol te houden?quote:Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat houdt niemand toch vol, 24/7 een rol spelen?quote:Op zondag 7 januari 2024 12:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat je bedoelt.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dus over en weer aannames over elkaar maken is niet raar?
Dan gaat jouw toekomst er zo uitzien
Dat is gewoon luiheid van hun kant. Dingen zoals dates en waar te eten dienen toch echt de expertise van de vrouw te zijn. Als eerste dates komt het vaak op de man aan en neem je haar mee naar je eigen bekende plekjes maar stel je voor dat je dat jaar in jaar uit moet doen. Insgelijks voor vakanties, ook iets wat luie vrouwen willen dat de man tegenwoordig doet.quote:Op maandag 1 januari 2024 12:21 schreef Piger het volgende:
Ik wil niet alle vrouwen over 1 kam scheren want het zal vast niet voor veel vrouwen gelden, maar:
Ik heb toch het gevoel dat wat vrouwen zeggen dat ze willen en wat ze werkelijk willen uit elkaar ligt. En dat bestaat deels uit vrouwen die echt niet weten wat ze willen en deels uit wat je ziet in media/etc. wat niet aansluit met de werkelijkheid.
Ik ben zelf niet per se een dominante man, maar zeker ook niet volgzaam. Toen ik weer begon met daten merkte ik echt dat zo'n 80% van de vrouwen zocht naar een man die initiatief neemt en bepaalt wat er gebeurt.
Dus een date vragen, locatie, drankjes bestellen etc. En ook fysiek initieert.
Vond dat zelf ook erg vreemd. Mijn idee was dat vrouwen heel gelijkwaardig behandeld zouden willen worden, maar vooral in de beginfase lijkt de ouderwetse oerinstincten toch een beetje te gelden.
Ben benieuwd hoe de vrouwen hier op fok daar over denken.
Ik wil mezelf niet over laten komen als expert ofzo maar dit is me wel echt opgevallen.
Wat zoekt een gemiddelde vrouw denk ik (in de beginfase)
- Man die haar kan laten lachen
- Man die initiatief neemt
- Man die haar kan beschermen/voor haar kan zorgen
- Man die goed kan praten
Nee dat is meer een test volgens mij. Vrouwen willen tegenwoordig heel graag dat een man initiatief neemt en vragen stelt… ( zie al die dating programma’s)quote:Op zondag 7 januari 2024 23:33 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat is gewoon luiheid van hun kant. Dingen zoals dates en waar te eten dienen toch echt de expertise van de vrouw te zijn. Als eerste dates komt het vaak op de man aan en neem je haar mee naar je eigen bekende plekjes maar stel je voor dat je dat jaar in jaar uit moet doen. Insgelijks voor vakanties, ook iets wat luie vrouwen willen dat de man tegenwoordig doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |