De vrouw stelt vanalles voor tot de man zijn goedkeuring geeft. Dat geeft de vrouw rust dat als het niks is de man heeft gekozen. Maar die kiest wel goed, de vrouw werkt dan uit en plant alles.quote:Op zondag 7 januari 2024 23:51 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Nee dat is meer een test volgens mij. Vrouwen willen tegenwoordig heel graag dat een man initiatief neemt en vragen stelt… ( zie al die dating programma’s)
Als je het over vakanties hebt ken ik echt heel weinig mannen die de gezinsvakantie plannen hoor…..
Niet dat ik ervaringsdeskundige ben maar dit lijkt me toch echt iets dat je samen doet in een relatie? In ieder geval in eerste instantie al wat ideeën uitwisselen/bespreken en op basis daarvan gaan zoeken naar iets.quote:Op zondag 7 januari 2024 23:33 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Dat is gewoon luiheid van hun kant. Dingen zoals dates en waar te eten dienen toch echt de expertise van de vrouw te zijn. Als eerste dates komt het vaak op de man aan en neem je haar mee naar je eigen bekende plekjes maar stel je voor dat je dat jaar in jaar uit moet doen. Insgelijks voor vakanties, ook iets wat luie vrouwen willen dat de man tegenwoordig doet.
Als je maar lang genoeg dat doet dan wordt het vanzelf "jezelf zijn".quote:Op zondag 7 januari 2024 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat houdt niemand toch vol, 24/7 een rol spelen?
Als je een vriendin wilt hebben, is het toch de bedoeling dat je met haar samen bent? Dat je met haar communiceert?quote:Op zondag 7 januari 2024 22:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat je bedoelt.
Volgens mij ben je sowieso altijd 'jezelf'.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg dat doet dan wordt het vanzelf "jezelf zijn".
En het beste is om gewoon jezelf te zijn zegt men.
Ik betwijfel het.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft er bezwaar tegen als ik een vriendin neem, dus laat maar…quote:Op maandag 8 januari 2024 11:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Als je een vriendin wilt hebben, is het toch de bedoeling dat je met haar samen bent? Dat je met haar communiceert?
Als jij aan jouw vrienden vraagt hoe jij met haar moet omgaan en zij aan haar vriendinnen vraagt hoe ze zich tegenover jou moet gedragen, wordt het nooit wat.
Er zijn best wel mensen die even een toneelstukje op kunnen voeren natuurlijk. Maar goed, ook het opvoeren van toneelstukjes zou je eventueel kunnen beschouwen als "zo is diegene nu eenmaal".quote:Op maandag 8 januari 2024 11:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Volgens mij ben je sowieso altijd 'jezelf'.
Ik heb het altijd een domme boerenklootjesvolk-uitspraak gevonden
Nee je speelt een rol en daarmee zeg je al dat je niet jezelf bent . En op die manier ga je dat dus ook nooit zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar de inconsistentie van 'jezelf zijn' aan te tonen.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Hoe dan ook: take it or leave it. Ik ga geen toneel spelen.
Het is subjectief.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn best wel mensen die even een toneelstukje op kunnen voeren natuurlijk. Maar goed, ook het opvoeren van toneelstukjes zou je eventueel kunnen beschouwen als "zo is diegene nu eenmaal".
Dat ze zich daarmee verlagen is jouw bekrompen mening, geen feit...quote:Op maandag 8 januari 2024 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Zat ook nog in een van die filmpjes van Sadia Khan.
Jonge vrouwen verlagen zich tegenwoordig steeds meer met bikini foto’s op socialmedia. Ze doen dat en blijven dat vaak doen tijdens een relatie. Dit verlaagd hun eigen status en de status van de man.
Maar toch is dit niet alleen de schuld van vrouwen. Dit is net zo goed de schuld van mannen. Die ,namens haar, dit gedrag niet veroordelen. Maar juist aanmoedigen door de foto’s te liken bv.
Een verfrissende kijk op dat hele gehoereer op social media.
Ik snap niet waarom je dat ziet als verlagen? En waarom verlaagt een bikinifoto delen op social media je status en dat van je partner?quote:Op maandag 8 januari 2024 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Jonge vrouwen verlagen zich tegenwoordig steeds meer met bikini foto’s op socialmedia. Ze doen dat en blijven dat vaak doen tijdens een relatie. Dit verlaagd hun eigen status en de status van de man.
Maar toch is dit niet alleen de schuld van vrouwen. Dit is net zo goed de schuld van mannen. Die ,namens haar, dit gedrag niet veroordelen. Maar juist aanmoedigen door de foto’s te liken bv.
Beoordeel zelf, zij legt het uit.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:25 schreef prunus het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat ziet als verlagen? En waarom verlaagt een bikinifoto delen op social media je status en dat van je partner?
Nee, zij zegt dat het nogal hypocriet is wanneer je kwaad wordt wanneer je vriend een foto van iemand in een bikini liked terwijl je zelf ook zulke foto's post. En dat is niet zo gek toch?quote:Op maandag 8 januari 2024 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Beoordeel zelf, zij legt het uit.
https://www.instagram.com/reel/Cz2dy_wIptc/?igsh=aGtqZjJ4MWllMDFx
Ik kom hier via via binnen wandelen en ik weet niet ik hier allemaal lees joh.quote:Op maandag 8 januari 2024 13:09 schreef nostra het volgende:
Dit soort topics tussen fokkers onderling hoe dat vermaledijde vrouwvolk nou precies behandeld moet worden is toch altijd puur genot.
Social media gaat niet zozeer om de man-vrouw verhouding en hoe ze elkaar beïnvloeden, maar hoe aandacht zoeken leidt tot verkeerde percepties, zoals het bekende social-dilemma. We denken dat we die aandacht nodig hebben, maar eigenlijk is sprake van een klassieke opbouw van een verslaving (wat je dús nergens brengt) door de zucht naar instant gratification door 'likes/vinkjes/hartjes' wat zorgt voor dopamine. Daarnaast spreken jij, en dat filmpje, over man-vrouw verhoudingen terwijl het omgekeerde net zo waar is; de sekses verlagen elkaar onderling net zo goed. Google maar eens op 'female rivalry (on social media)' of 'social competition'. Dat speelt net zo goed tussen de sekses onderling. Zoals voor de meeste Youtubers geldt, zijn de meeste bijzonder selectief.quote:Op maandag 8 januari 2024 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
En ondertussen zou jij willen dat je zo’n vriendin had…quote:Op maandag 8 januari 2024 15:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Die steeds bikini foto’s of anderszins gewaagde foto’s post? Alsjeblief niet.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En ondertussen zou jij willen dat je zo’n vriendin had…
En het helemaal met je eens. Toch turen we nu allebei naar een schermpje op soc.med.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
Social media gaat niet zozeer om de man-vrouw verhouding en hoe ze elkaar beïnvloeden, maar hoe aandacht zoeken leidt tot verkeerde percepties, zoals het bekende social-dilemma. We denken dat we die aandacht nodig hebben, maar eigenlijk is sprake van een klassieke opbouw van een verslaving (wat je dús nergens brengt) door de zucht naar instant gratification door 'likes/vinkjes/hartjes' wat zorgt voor dopamine. Daarnaast spreken jij, en dat filmpje, over man-vrouw verhoudingen terwijl het omgekeerde net zo waar is; de sekses verlagen elkaar onderling net zo goed. Google maar eens op 'female rivalry (on social media)' of 'social competition'. Dat speelt net zo goed tussen de sekses onderling. Zoals voor de meeste Youtubers geldt, zijn de meeste bijzonder selectief.
Nu heb ik sowieso een hekel aan social media omdat het tot compleet verknipte percepties lijdt, met name bij tieners/jongvolwassenen. Dat zie je indirect in dit topic ook terug, meningen gebaseerd op wat op internet staat.
Simpele variant: Als je wil leren hoe je een man/vrouw wil behandelen, moet je niet op social media zijn (of überhaupt achter een schermpje) maar de wijde wereld intrekken, leren van fouten en eerlijk zijn naar jezelf. Sociale media creëert en leert je m.i. het omgekeerde.
Tuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die steeds bikini foto’s of anderszins gewaagde foto’s post? Alsjeblief niet.![]()
Tuurlijk johquote:Op maandag 8 januari 2024 19:53 schreef Conquasabit het volgende:
Dus je kijkt naar Lang Leve de Liefde en klaagt over vrouwen die niet willen verlengen? Nou, laat me je vertellen, vrouwen willen altijd het beste van beide werelden. Ze willen over je heen walsen en tegelijkertijd met respect behandeld worden. Maar hier is een harde waarheid voor je: de meeste vrouwen zijn gewoon opportunistische wezens die alleen aan zichzelf denken. Ze willen macht en controle, maar verwachten tegelijkertijd dat je hen met zijden handschoenen behandelt. Een gulden middenweg vinden? Vergeet het maar. Het is gewoon een illusie. Dus blijf maar lekker naar je realityshow kijken en jezelf afvragen waarom vrouwen zo onvoorspelbaar zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |