SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
"Woont" hij nu in zweden of heeft hij tegenwoordig een Zweeds paspoort.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:08 schreef BB-King het volgende:
De trots van alle Zweden in zijn oranje tricot met Nederlandse vlag.
Jaquote:Op woensdag 27 december 2023 17:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Woont" hij nu in zweden of heeft hij tegenwoordig een Zweeds paspoort.
quote:Op woensdag 27 december 2023 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
Die blik omlaag steeds van de Graaf als hij net niet de T20 raakt
Ik vind het een kwal. Dat is wat ik vind.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:11 schreef de_boswachter het volgende:
Die blik omlaag steeds van de Graaf als hij net niet de T20 raakt
WIJ allemaalquote:Op woensdag 27 december 2023 17:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind het een kwal. Dat is wat ik vind.
Heel goed. Dan ik nu eem met de eetenspot bezig.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit kan niet. Like gegeven.
Wij oordelen zonder aanzien des persoons.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:15 schreef fetX het volgende:
Jeffrey is niet populair in dit topic.
Koud bad
Het Ted-Jan Flowers effect.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Jeffrey de Graaf wel grappig
Zo slecht zijn dat je van land wisselt en dan ben je plots wél goed op WK’s
Erg jammerquote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de avondsessie. Al ben ik hier helaas afwezig.
Eigenlijk baal ik alleen dat ik Littler niet kan zien, vanavond.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:17 schreef fetX het volgende:
Al kan Smith - Razma me gestolen worden.
Ik vind Smiss altijd wel genot. Vrees meer dat die pot daarvoor (MVG - Flyers) een walk-over wordt.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:17 schreef fetX het volgende:
Al kan Smith - Razma me gestolen worden.
Ik ook, ik kijk met vriendenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de avondsessie. Al ben ik hier helaas afwezig.
Ik (mede)organiseer morgen een dartstoernooi dus ik ga ook niet alles kunnen volgen. Al staan daar uiteraard de tv's aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VInd het lulliger dat ik morgenmiddag moet missen. Dat kan diep in de middag en spannend worden.
Ja dat denk ik ook, maar die gaan WE kijken voor het vlaggetje.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Smiss altijd wel genot. Vrees meer dat die pot daarvoor (MVG - Flyers) een walk-over wordt.
Vanavond werreken, morgen overdag, en vrijdag van 07:00 tot 14:00 (lol). Maar gelukkig daarna drie weken vrij.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik (mede)organiseer morgen een dartstoernooi dus ik ga ook niet alles kunnen volgen. Al staan daar uiteraard de tv's aan.
We zullen aan je denken.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eigenlijk baal ik alleen dat ik Littler niet kan zien, vanavond.
Werken? Dat moet in je aard liggenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond werreken, morgen overdag, en vrijdag van 07:00 tot 14:00 (lol). Maar gelukkig daarna drie weken vrij.
Maak er een gezellige avond vanquote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook, ik kijk met vrienden
( @:ggmm )
Keffertje Teun is niet te harden.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef Szura het volgende:
Maak dit nou eens af om vuige nationalist Teun de mond te snoeren
Jammerquote:Op woensdag 27 december 2023 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Cross nu 4-1 maakt ben ik de Jomanda van de middagsessie
Gohquote:Op woensdag 27 december 2023 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind hier geen lol aan eigenlijk.
Als Cross de Cross van de Grand Slam of Darts laat zien, is hij in staat om de halve finale te halen.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Best goed gemiddelde, als hij zn dubbels wat beter raakt nog...
@mexicanowrapperquote:Op woensdag 27 december 2023 17:38 schreef monkyyy het volgende:
Tijd om Mexicaanse wraps te maken, tot vanavond
Poepzor is met pensioen. Einde tijdperk.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond mongool @:poepz0r weer te gast in dit topic?
Laatste bezoek16 uur, 11 minuten geledenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:39 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond mongool @:poepz0r weer te gast in dit topic?
T18 is de route op achtenzeuventig.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder doen dan T20 D9. Alleen mensen die niet sporen, zoals De Graaf, doen dat.
Wie versta je onder nobody behalve de immer afschuwelijke Razma?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk worden de andere nobuddies er deze ronde ook uitgefilterd.
Berry van Peer.quote:Op woensdag 27 december 2023 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wie versta je onder nobody behalve de immer afschuwelijke Razma?
Hangt van de stand af.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:12 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal city op het 2e scherm zo
Fan van nobuddie Veenstra?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik schijt dit topic met gemak onder.
Hup Veenstra.
Ik wil gewoon goed darts zien. Daarna zien we wel verder.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie wil jij dat dit toernooi wint? #dtv
en voor de "pot" morgenochtendquote:Op woensdag 27 december 2023 19:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb Katjang Pedis gehaald voor de pot van vanavond
Mwah, vloergod, maar een choker zodra er echt poen te winnen valtquote:Op woensdag 27 december 2023 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Damon Heta is op zich ook een nobody, dus we zijn niet helemaal de morele winnaar daar.
Ben tegenwoordig wel wat gewend, die Katjang nootjes doen me niets!quote:
Wade tegen een jong talent is nooit leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:09 schreef The_Undertone het volgende:
Nog steeds pissed dat we van een match Wade-Littler beroofd zijn.
Het recept om als 16-jarige al het fysieke voordeel te hebben in de dartsport.quote:Zijn vaste ritueel om een overwinning te vieren zal Littler alvast niet snel veranderen. "Kebab, flesjes cola, flesjes Fanta en wat vapes (elektrische sigaret, red.
Dartsen is geen sport.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het recept om als 16-jarige al het fysieke voordeel te hebben in de dartsport.
En jij verwacht dat Riesjard beter darts dan Maik gaat laten zien op dit toernooi?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil gewoon goed darts zien. Daarna zien we wel verder.
Leuk, Klompvoet mag ik niet. Oprotten met die gast.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En jij verwacht dat Riesjard beter darts dan Maik gaat laten zien op dit toernooi?
Ries is een range tussen 75 en 110, van Gerwen een range tussen 90 en 115quote:Op woensdag 27 december 2023 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En jij verwacht dat Riesjard beter darts dan Maik gaat laten zien op dit toernooi?
quote:Op woensdag 27 december 2023 19:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig wel wat gewend, die Katjang nootjes doen me niets!
quote:
Kilo?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ries is een range tussen 75 en 110, van Gerwen een range tussen 90 en 115
Dit kan dus alle kanten op.
Zeg dat dan ipv "ik wil gewoon mooi darts zien"quote:Op woensdag 27 december 2023 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk, Klompvoet mag ik niet. Oprotten met die gast.
De pratende bitterbalquote:Op woensdag 27 december 2023 20:01 schreef leolinedance het volgende:
Ik juig voor de groene sloopkogel uit Vlijmen![]()
Jij gaat constant door op Klompvoet. Die gek reken ik niet mee op fetX zijn vraag.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeg dat dan ipv "ik wil gewoon mooi darts zien"
Hier gaat iets gruwelijk misquote:Op woensdag 27 december 2023 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[ [url=blob:https://imgur.com/973026cd-8ab8-4fce-bc23-31300b512f2c ]afbeelding[/url] ]
Oeiquote:Op woensdag 27 december 2023 20:05 schreef Zipportal het volgende:
[ [url=blob:https://imgur.com/973026cd-8ab8-4fce-bc23-31300b512f2c ]afbeelding[/url] ]
Ik juich voor de groene sloopkogel uit Vlijmen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:01 schreef leolinedance het volgende:
Ik juig voor de groene sloopkogel uit Vlijmen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet zo boos johquote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij gaat constant door op Klompvoet. Die gek reken ik niet mee op fetX zijn vraag.
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik juich voor de groene sloopkogel uit Vlijmen.JuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Syndroom van Down dart pas het 2e potje maatquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit dit eerste potje aan vrienden
En daarna ga ik weer gezellig down
Stephen Burton heeft zich niet eens geplaatstquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Syndroom van Down dart pas het 2e potje maat
Ik zet 2024 in als het jaar dat hij écht plots door de grond zakt en nooit meer boven komtquote:
Under?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit dit eerste potje aan vrienden
En daarna ga ik weer gezellig down
Die wedstrijd was oorlog.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Bezsen het volgende:
Ik zie dat S. Williams de oorlog erbij heeft gehaald deze middag.
Erg mooi
Net als zijn grote voorbeeld (en volgende tegenstander) diabetes ontwikkelen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat alles weggespoeld met een sinasje.
Gun jij FatVinnie nu een hartaanval?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef Zipportal het volgende:
We moet het nieuwe jaar maar eens zonder FatVinnie beginnen.
CUCKedquote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin pas weer over drie weken helaas
Genot. Drie weken rust.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin pas weer over drie weken helaas
Ik ben nog in die ‘net verliefd’ fase dus dan is dit een beetje andersquote:
Die hebben ze Olvaspeed gegeven.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo zag ik er op mijn 16e niet uit
Zjak denkt dat een derderangs darter z'n hele familie kan laten invliegen (lol)quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef fetX het volgende:
Als Campbell verliest gaan we het erover hebben dat hij niet terug had moeten vliegen.
RUST PAKKEN
Yaya yayayaya yayayaya yayayayayayaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef Bezsen het volgende:
Het publiek start het HEY BABY
Ally pally AIDS
Dat zal wel Klaas of Pistolero zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dadelijk gaat er ook nog zo’n kneus met een #viesdik bordje zitten.
Meer interesse gekregen nu je bezet bent?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog in die ‘net verliefd’ fase dus dan is dit een beetje anders
Bovendien is in een club staan ook een beetje anders als je niet meer single bent ben ik gisteren achter gekomen (lol)
Darten is geen sport. Een veelgehoorde uitspraak op dit forum.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zjak denkt dat een derderangs darter z'n hele familie kan laten invliegen (lol)
Geniet daar nog maar vanquote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog in die ‘net verliefd’ fase dus dan is dit een beetje anders
Ja dat valt wel op jaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer interesse gekregen nu je bezet bent?
Jodenkoeken.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Benieuwd wat Hitler vanavond gaat eten.
Wacht maar tot je 13 jaar samen bent, 7 jaar getrouwd en 3 kinderen hebt.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Geniet daar nog maar van
Ik geniet ervan dat mijn vriendin een avondje weg is en ik heerlijk darts kan kijken
Vegetarisch denk ikquote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Ik moet binnenkort mijn eerste Feyenoord-wedstrijd overslaanquote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Geniet daar nog maar van
Ik geniet ervan dat mijn vriendin een avondje weg is en ik heerlijk darts kan kijken
Ze weet bij mij wel dat dat eigenlijk geen optie isquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort mijn eerste Feyenoord-wedstrijd overslaan
Het is begonnen
Exact want het mag wel maar dat heeft ze liever niet, da's pure chantage.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef Bezsen het volgende:
Dan moet je dus middagsessies op DRT afzeggen
Calorieën.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Bijna gratis vanuit het praktisch naast de deur gelegen Canadaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zjak denkt dat een derderangs darter z'n hele familie kan laten invliegen (lol)
Koekoek. Weet niet of ik 3(!!) kinderen wil.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 13 jaar samen bent, 7 jaar getrouwd en 3 kinderen hebt.
Als je een vrouw hebt wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is een vriendin aan te raden?
Ook lekker goedkoop zo rond de kerstdagenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna gratis vanuit het praktisch naast de deur gelegen Canada
Nazi Göringquote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Bij Chisnall is nooit iemand thuis.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Campbell is niet thuis
HALLO HALLO
Ben benieuwd hoe lang Koert nog mee gaat.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik probeerde m'n beeldscherm schoon te vegen, maar dat zit gewoon op Koert z'n lip
Ik heb alvast uitgelegd dat Ajax, PSV en Europees echt belangrijk zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze weet bij mij wel dat dat eigenlijk geen optie is
Hier had FvD’er Vincent al de hele dag op geoefendquote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat politieke grapje kwam er niet erg natuurlijk uit.
Dit is pure aidsquote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze is trouwens oprecht nog zo leuk dat ze met mij mee wil naar Feyenoord
Zou maar niet al te veel over FOK! vertellenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb alvast uitgelegd dat Ajax, PSV en Europees echt belangrijk zijn
Ze is trouwens oprecht nog zo leuk dat ze met mij mee wil naar Feyenoord en het dolgraag wil begrijpen maar ik weet niet of ik al klaar ben om die kant van mij uit te leggen. Ze zag mij al een keer erg driftig op mijn mobiel typen en toen heb ik uitgelegd wie pistolero nou was
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze is trouwens oprecht nog zo leuk dat ze met mij mee wil naar Feyenoord en het dolgraag wil begrijpen maar ik weet niet of ik al klaar ben om die kant van mij uit te leggen. Ze zag mij al een keer erg driftig op mijn mobiel typen en toen heb ik uitgelegd wie pistolero nou was
Ja, dan komt er binnenkort een vrouw meeposten die continue meldt dat ze een relatie heeft met een FOK!kerquote:Op woensdag 27 december 2023 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou maar niet al te veel over FOK! vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gooit Campbell in elk geval de moeder.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Szura het volgende:
Was dat z’n moeder? Daar heeft ie het dus van.
Inkakken is bijpakken!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Littler inkakt
Dat doe ik meestal op de eerste date alquote:Op woensdag 27 december 2023 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou maar niet al te veel over FOK! vertellen
Jeetjequote:Op woensdag 27 december 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal op de eerste date al
Razma is sowieso een kutpot om mee te eindigenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:31 schreef fetX het volgende:
En zo nam ik een keer mijn vriendin mee naar Feyenoord - Fortuna in de overtuiging dat dit 5-0 zou worden met een gezapig potje voetbal.Ja ik ben hier dus echt bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar liever nog zo’n 0-2 waar je lekker cynisch kan doen dan een emotionele achtbaan waarbij je 3-2 wint van ADO ofzoMakkelijk eerste
Heeft z'n Airmiles wel binnen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:32 schreef The_Undertone het volgende:
Campbell heeft het al opgegeven
Ik kijk uit naar de analyse zometeen over de terugreis bij viaplayquote:Op woensdag 27 december 2023 20:34 schreef The_Undertone het volgende:
Campbell kan straks weeral terugvliegen
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:35 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA reclame.
Doordat hij is gaan vliegen gaat hij vandaag niet winnen!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:35 schreef Szura het volgende:
Campbell had beter in Canada kunnen blijven
FatVinnie ero03rrers.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:34 schreef Mani89 het volgende:
Campbell begint zijn pijlen nu al des Thorntons weg te smijten.
Als ze jouw Fok account weet dan ben je al heel ver in je relatie.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Middagsessies zijn meestal toch rukquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef Bezsen het volgende:
Morgen mis ik helaas net als vandaag de middagsessie jongens.
Ze hadden wel de halve planeet nodig om die 2 oorlogjes te winnen van die Pruisen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die WO verwijzingen kunnen echt niet.![]()
@:AllesKaputt
“Ja het heet dus Fok! en ik heet Gurneyisbestoké omdat ik Gurney een hele grappige darter vind haha. Maar je hebt ook een voetbal subforum waar je het Feyenoord-topic hebt, je hebt hele leuke users maar ook mongolen zoals Pietjepuk enzo haha. En in december heb je het WK Darts en dan is het super gezellig maar dan posten de meeste kutusers niet mee. Dus dat is wel leuk! En ik postte ook tijdens het Songfestival en de Corona Lockdowns want ik had niks beters te doen. Zal ik je anders een linkje sturen?”quote:
Duits eten is dan ook niet te versmaden. In het bijzonder in Bayern niet. En die zijn het dikst.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:35 schreef de_boswachter het volgende:
Pens als een 50 jarige Duitser
Gurney zal binnenkort wel op #Anoniem staanquote:Op woensdag 27 december 2023 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze jouw Fok account weet dan ben je al heel ver in je relatie.
PSV seizoenskaart was ook einde tijdperk toen de kinderen kwamenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 13 jaar samen bent, 7 jaar getrouwd en 3 kinderen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |