Als je een vrouw hebt wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is een vriendin aan te raden?
Ook lekker goedkoop zo rond de kerstdagenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna gratis vanuit het praktisch naast de deur gelegen Canada
Nazi Göringquote:Op woensdag 27 december 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Benieuwd wat Hitler vanavond gaat eten.
Bij Chisnall is nooit iemand thuis.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Campbell is niet thuis
HALLO HALLO
Ben benieuwd hoe lang Koert nog mee gaat.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik probeerde m'n beeldscherm schoon te vegen, maar dat zit gewoon op Koert z'n lip
Ik heb alvast uitgelegd dat Ajax, PSV en Europees echt belangrijk zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze weet bij mij wel dat dat eigenlijk geen optie is
Hier had FvD’er Vincent al de hele dag op geoefendquote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat politieke grapje kwam er niet erg natuurlijk uit.
Dit is pure aidsquote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze is trouwens oprecht nog zo leuk dat ze met mij mee wil naar Feyenoord
Zou maar niet al te veel over FOK! vertellenquote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb alvast uitgelegd dat Ajax, PSV en Europees echt belangrijk zijn
Ze is trouwens oprecht nog zo leuk dat ze met mij mee wil naar Feyenoord en het dolgraag wil begrijpen maar ik weet niet of ik al klaar ben om die kant van mij uit te leggen. Ze zag mij al een keer erg driftig op mijn mobiel typen en toen heb ik uitgelegd wie pistolero nou was
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb alvast uitgelegd dat Ajax, PSV en Europees echt belangrijk zijn
Ze is trouwens oprecht nog zo leuk dat ze met mij mee wil naar Feyenoord en het dolgraag wil begrijpen maar ik weet niet of ik al klaar ben om die kant van mij uit te leggen. Ze zag mij al een keer erg driftig op mijn mobiel typen en toen heb ik uitgelegd wie pistolero nou was
Ja, dan komt er binnenkort een vrouw meeposten die continue meldt dat ze een relatie heeft met een FOK!kerquote:Op woensdag 27 december 2023 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou maar niet al te veel over FOK! vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |