CUCKedquote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin pas weer over drie weken helaas
Genot. Drie weken rust.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin pas weer over drie weken helaas
Ik ben nog in die ‘net verliefd’ fase dus dan is dit een beetje andersquote:
Die hebben ze Olvaspeed gegeven.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo zag ik er op mijn 16e niet uit
Zjak denkt dat een derderangs darter z'n hele familie kan laten invliegen (lol)quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef fetX het volgende:
Als Campbell verliest gaan we het erover hebben dat hij niet terug had moeten vliegen.
RUST PAKKEN
Yaya yayayaya yayayaya yayayayayayaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef Bezsen het volgende:
Het publiek start het HEY BABY
Ally pally AIDS
Dat zal wel Klaas of Pistolero zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dadelijk gaat er ook nog zo’n kneus met een #viesdik bordje zitten.
Meer interesse gekregen nu je bezet bent?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog in die ‘net verliefd’ fase dus dan is dit een beetje anders
Bovendien is in een club staan ook een beetje anders als je niet meer single bent ben ik gisteren achter gekomen (lol)
Darten is geen sport. Een veelgehoorde uitspraak op dit forum.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zjak denkt dat een derderangs darter z'n hele familie kan laten invliegen (lol)
Geniet daar nog maar vanquote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben nog in die ‘net verliefd’ fase dus dan is dit een beetje anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |