Syndroom van Down dart pas het 2e potje maatquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit dit eerste potje aan vrienden
En daarna ga ik weer gezellig down
Stephen Burton heeft zich niet eens geplaatstquote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Syndroom van Down dart pas het 2e potje maat
Ik zet 2024 in als het jaar dat hij écht plots door de grond zakt en nooit meer boven komtquote:
Under?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sluit dit eerste potje aan vrienden
En daarna ga ik weer gezellig down
Die wedstrijd was oorlog.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Bezsen het volgende:
Ik zie dat S. Williams de oorlog erbij heeft gehaald deze middag.
Erg mooi
Net als zijn grote voorbeeld (en volgende tegenstander) diabetes ontwikkelen.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat alles weggespoeld met een sinasje.
Gun jij FatVinnie nu een hartaanval?quote:Op woensdag 27 december 2023 20:17 schreef Zipportal het volgende:
We moet het nieuwe jaar maar eens zonder FatVinnie beginnen.
Ik zie mijn vriendin pas weer over drie weken helaasquote:
CUCKedquote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin pas weer over drie weken helaas
Genot. Drie weken rust.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin pas weer over drie weken helaas
Ik ben nog in die ‘net verliefd’ fase dus dan is dit een beetje andersquote:
Die hebben ze Olvaspeed gegeven.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo zag ik er op mijn 16e niet uit
Zjak denkt dat een derderangs darter z'n hele familie kan laten invliegen (lol)quote:Op woensdag 27 december 2023 20:21 schreef fetX het volgende:
Als Campbell verliest gaan we het erover hebben dat hij niet terug had moeten vliegen.
RUST PAKKEN
Yaya yayayaya yayayaya yayayayayayaquote:Op woensdag 27 december 2023 20:20 schreef Bezsen het volgende:
Het publiek start het HEY BABY
Ally pally AIDS
Dat zal wel Klaas of Pistolero zijnquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dadelijk gaat er ook nog zo’n kneus met een #viesdik bordje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |