SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gooit Campbell in elk geval de moeder.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:26 schreef Szura het volgende:
Was dat z’n moeder? Daar heeft ie het dus van.
Inkakken is bijpakken!quote:Op woensdag 27 december 2023 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wanneer Littler inkakt
Dat doe ik meestal op de eerste date alquote:Op woensdag 27 december 2023 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou maar niet al te veel over FOK! vertellen
Jeetjequote:Op woensdag 27 december 2023 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal op de eerste date al
Razma is sowieso een kutpot om mee te eindigenquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:31 schreef fetX het volgende:
En zo nam ik een keer mijn vriendin mee naar Feyenoord - Fortuna in de overtuiging dat dit 5-0 zou worden met een gezapig potje voetbal.Ja ik ben hier dus echt bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar liever nog zo’n 0-2 waar je lekker cynisch kan doen dan een emotionele achtbaan waarbij je 3-2 wint van ADO ofzoMakkelijk eerste (volgens de expected goals)
Heeft z'n Airmiles wel binnen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:32 schreef The_Undertone het volgende:
Campbell heeft het al opgegeven
Ik kijk uit naar de analyse zometeen over de terugreis bij viaplayquote:Op woensdag 27 december 2023 20:34 schreef The_Undertone het volgende:
Campbell kan straks weeral terugvliegen
quote:Op woensdag 27 december 2023 20:35 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |