Eigenlijk baal ik alleen dat ik Littler niet kan zien, vanavond.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:17 schreef fetX het volgende:
Al kan Smith - Razma me gestolen worden.
Ik vind Smiss altijd wel genot. Vrees meer dat die pot daarvoor (MVG - Flyers) een walk-over wordt.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:17 schreef fetX het volgende:
Al kan Smith - Razma me gestolen worden.
Ik ook, ik kijk met vriendenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de avondsessie. Al ben ik hier helaas afwezig.
Ik (mede)organiseer morgen een dartstoernooi dus ik ga ook niet alles kunnen volgen. Al staan daar uiteraard de tv's aan.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
VInd het lulliger dat ik morgenmiddag moet missen. Dat kan diep in de middag en spannend worden.
Ja dat denk ik ook, maar die gaan WE kijken voor het vlaggetje.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Smiss altijd wel genot. Vrees meer dat die pot daarvoor (MVG - Flyers) een walk-over wordt.
Vanavond werreken, morgen overdag, en vrijdag van 07:00 tot 14:00 (lol). Maar gelukkig daarna drie weken vrij.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik (mede)organiseer morgen een dartstoernooi dus ik ga ook niet alles kunnen volgen. Al staan daar uiteraard de tv's aan.
We zullen aan je denken.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eigenlijk baal ik alleen dat ik Littler niet kan zien, vanavond.
Werken? Dat moet in je aard liggenquote:Op woensdag 27 december 2023 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanavond werreken, morgen overdag, en vrijdag van 07:00 tot 14:00 (lol). Maar gelukkig daarna drie weken vrij.
Maak er een gezellige avond vanquote:Op woensdag 27 december 2023 17:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ook, ik kijk met vrienden
( @:ggmm )
Keffertje Teun is niet te harden.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:31 schreef Szura het volgende:
Maak dit nou eens af om vuige nationalist Teun de mond te snoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |