Hangt van de stand af.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:12 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal city op het 2e scherm zo
Fan van nobuddie Veenstra?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik schijt dit topic met gemak onder.
Hup Veenstra.
Ik wil gewoon goed darts zien. Daarna zien we wel verder.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie wil jij dat dit toernooi wint? #dtv
en voor de "pot" morgenochtendquote:Op woensdag 27 december 2023 19:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb Katjang Pedis gehaald voor de pot van vanavond
Mwah, vloergod, maar een choker zodra er echt poen te winnen valtquote:Op woensdag 27 december 2023 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Damon Heta is op zich ook een nobody, dus we zijn niet helemaal de morele winnaar daar.
Ben tegenwoordig wel wat gewend, die Katjang nootjes doen me niets!quote:
Wade tegen een jong talent is nooit leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:09 schreef The_Undertone het volgende:
Nog steeds pissed dat we van een match Wade-Littler beroofd zijn.
Het recept om als 16-jarige al het fysieke voordeel te hebben in de dartsport.quote:Zijn vaste ritueel om een overwinning te vieren zal Littler alvast niet snel veranderen. "Kebab, flesjes cola, flesjes Fanta en wat vapes (elektrische sigaret, red.
Dartsen is geen sport.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het recept om als 16-jarige al het fysieke voordeel te hebben in de dartsport.
En jij verwacht dat Riesjard beter darts dan Maik gaat laten zien op dit toernooi?quote:Op woensdag 27 december 2023 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wil gewoon goed darts zien. Daarna zien we wel verder.
Leuk, Klompvoet mag ik niet. Oprotten met die gast.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En jij verwacht dat Riesjard beter darts dan Maik gaat laten zien op dit toernooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |